Winter vol liefde 2025 VIDEOLAND
woensdag 1 januari 2025 om 22:37
Maandag 6 januari start het 2e seizoen van Winter vol liefde.
Videoland kijkers kunnen een week vooruit kijken.
Woensdag 5 februari is de laatste aflevering: de reünie.

Adrienne (50) - Zwitserland
Jan (58) - Zweden
Jorik (27) - Oostenrijk
Judith (37) - Frankrijk
Maarten (76) - Estland
Mike (33) - Oostenrijk
Videoland kijkers kunnen een week vooruit kijken.
Woensdag 5 februari is de laatste aflevering: de reünie.

Adrienne (50) - Zwitserland
Jan (58) - Zweden
Jorik (27) - Oostenrijk
Judith (37) - Frankrijk
Maarten (76) - Estland
Mike (33) - Oostenrijk
pelle wijzigde dit bericht op 11-01-2025 21:35
44.76% gewijzigd
vrijdag 7 maart 2025 om 12:16
Nou, ik zag laatst ook een fragment ergens voorbij komen van een dronken Iris op schoot bij Willem (van Jan van dit seizoen) bij een of andere theatervoorstelling. Toen dacht ik ook wel; doe even normaal. En te pas en onpas krijg ik op social media domme en nietszeggende filmpjes van die stomme Antine voor mijn neus. Veel van die mensen zijn allemaal zo op zoek naar hun 5 minutes of fame.
donderdag 20 maart 2025 om 13:52
Winter Vol Liefde-Denise woont bij schoonmoeder Monique
De relatie tussen Mike en Denise ligt na hun deelname aan Winter Vol Liefde onder de loep. Nadat er eerder geruchten ontstonden dat Mike zou zijn vreemdgegaan, zetten de tortelduifjes nu een volgende stap in hun relatie. De twee gaan namelijk samenwonen! Niet met zijn tweeën, maar onder het dak van moeder Monique (zie video).
https://www.shownieuws.nl/tv/reality/ar ... er-monique
De relatie tussen Mike en Denise ligt na hun deelname aan Winter Vol Liefde onder de loep. Nadat er eerder geruchten ontstonden dat Mike zou zijn vreemdgegaan, zetten de tortelduifjes nu een volgende stap in hun relatie. De twee gaan namelijk samenwonen! Niet met zijn tweeën, maar onder het dak van moeder Monique (zie video).
https://www.shownieuws.nl/tv/reality/ar ... er-monique
donderdag 20 maart 2025 om 15:25
Ik vind het nogal wat, om zo ontzettend snel huis en haard achter te laten, familie en vrienden en je baan (ik neem aan dat ze die had) om bij je schoonouders in een studio in te trekken. En ook nog in het buitenland. Ze is nu helemaal op de familie Hansel aangewezen. En dat dan op je 33e.
Ik zou het er spaansbenauwd van krijgen.
Maar ze doen maar lekker. Ik ben ontzettend Mike&Mo moe.
Ik zou het er spaansbenauwd van krijgen.
Maar ze doen maar lekker. Ik ben ontzettend Mike&Mo moe.
donderdag 20 maart 2025 om 18:21
Pfff en over 5 maanden staat de Story weer vol met viswijf ruzies tussen Mo en Denise wrs.
ik verbaas me wel dat ze nu buiten de camera's om toch weer terug gaat naar Mike
Ik kreeg bij haar vooral het idee dat ze heel graag een influencer carriere wilde opzetten ofzo, maar nu er geen camera's meer hangen moet je maar zin hebben om bij Mo in te trekken zeg...pfffff
ik verbaas me wel dat ze nu buiten de camera's om toch weer terug gaat naar Mike
Ik kreeg bij haar vooral het idee dat ze heel graag een influencer carriere wilde opzetten ofzo, maar nu er geen camera's meer hangen moet je maar zin hebben om bij Mo in te trekken zeg...pfffff
vrijdag 21 maart 2025 om 14:34
Ik hoorde/zag dat Jorik nu met Marilou is, of was dat al geplaatst?
https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... rilou-niet
https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... rilou-niet
zaterdag 22 maart 2025 om 06:03
Als het goed is is dat voor tijdelijk tot ze een eigen woning hebben. (Zeiden ze).Streepjeskat schreef: ↑20-03-2025 18:21Pfff en over 5 maanden staat de Story weer vol met viswijf ruzies tussen Mo en Denise wrs.
zaterdag 22 maart 2025 om 06:54
Vivamensje schreef: ↑22-03-2025 06:03Als het goed is is dat voor tijdelijk tot ze een eigen woning hebben. (Zeiden ze).
Ja, maar daar hebben ze geen haast mee (zei Mike). Tuurlijk heeft Mike daar geen haast mee. Anders had hij al lang op zichzelf gewoond.
zaterdag 22 maart 2025 om 11:44
Ze hebben dus samen een eigen slaapkamer.
Poeh, poeh!
Wat vind ik die Mike toch een natte krant van een kerel.
Juist nu hij een vaste relatie heeft, zou hij hard op zoek moeten gaan naar een plekje voor hun samen.
Maar nee hoor, geen haast, rustig aan. Lekker bij moeke Mo blijven plakken.
Begrijpelijk ook wel natuurlijk, hij is pas 15 ... ehhhh.. 35 jaar!

Echt!, van zaken waar ik bij een man gruwelijk op zou afknappen, staat dit wel in de top 3 hoor!
zaterdag 22 maart 2025 om 13:11
Nou ja, nu zie je dus hoe lastig het is als je niet van tevoren een eigen woning hebt. Meteen gaan samenwonen met een kersverse relatie zou ik ook niet willen. Dan kan je naar iets voor jezelf op zoek, maar dan moet je haar op straat zetten als het uitgaat. Plus, dat had hij dan allang kunnen doen. Dus dan zit je gezellig met Mo op de bank.
maandag 24 maart 2025 om 19:53
Ik denk eigenlijk dat het huishouden daar vnl financiëel draait op de inkomsten van Mike. En dat er helemaal geen mogelijkheid is, om op zichzelf te gaan.
dinsdag 25 maart 2025 om 12:36
En Seefeld is hartstikke duur, rond de 6 ton voor iets van 70m2. Mamma Mo is met een hoop financieel gezeik vertrokken uit Nederland (volgens familie) , wat die vader doet is mij een raadsel en Mike zal een basis salaris krijgen als ski leraar. Dus vergeet het maar dat Mike en Denise snel weg zijn bij Mo. En dat is precies wat Mo wilde.Brooklyn28 schreef: ↑24-03-2025 19:53Ik denk eigenlijk dat het huishouden daar vnl financiëel draait op de inkomsten van Mike. En dat er helemaal geen mogelijkheid is, om op zichzelf te gaan.
dinsdag 25 maart 2025 om 15:17
Pa werkt gewoon in een hotel dus die heeft ook een inkomen. En Mo klust ook bij, bij de skischool, daar verzorgt ze de lunch voor de kinderen. En die zou vast ook wel ergens in een hotel oid aan de slag kunnen als ze meer wil werken.
Het zal best een duur dorp zijn, maar die ouders kunnen heus wel zonder Mike z'n inkomen.
Het zal best een duur dorp zijn, maar die ouders kunnen heus wel zonder Mike z'n inkomen.
dinsdag 25 maart 2025 om 18:44
Charlotta schreef: ↑25-03-2025 15:17Pa werkt gewoon in een hotel dus die heeft ook een inkomen. En Mo klust ook bij, bij de skischool, daar verzorgt ze de lunch voor de kinderen. En die zou vast ook wel ergens in een hotel oid aan de slag kunnen als ze meer wil werken.
Dat kun je toch helemaal niet weten als je geen idee hebt van iemands inkomsten, uitgaven en vaste lasten?
•
dinsdag 25 maart 2025 om 20:53
Nee, maar kom op zeg: twee gezonde volwassenen moeten natuurlijk gewoon rond kunnen komen zonder het inkomen van hun zoon. Ze zijn allebei niet op hun mondje gevallen en niet chronisch ziek. Als ze dan nog niet zonder het inkomen van Mike kunnen dan is dat toch echt een beetje eigen schuld? Je kan een volwassen zoon toch niet mede verantwoordelijk maken voor het financiele plaatje van zijn ouders?
dinsdag 25 maart 2025 om 23:37
Charlotta schreef: ↑25-03-2025 20:53Nee, maar kom op zeg: twee gezonde volwassenen moeten natuurlijk gewoon rond kunnen komen zonder het inkomen van hun zoon. Ze zijn allebei niet op hun mondje gevallen en niet chronisch ziek. Als ze dan nog niet zonder het inkomen van Mike kunnen dan is dat toch echt een beetje eigen schuld? Je kan een volwassen zoon toch niet mede verantwoordelijk maken voor het financiele plaatje van zijn ouders?
Tja, jij zegt het, en ik ben het met je eens. Maar ze maken hem al wel verantwoordelijk voor hun mentale welzijn, dus hem (deels) verantwoordelijk maken voor de financiën is dan een kleine stap.
woensdag 26 maart 2025 om 11:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in