Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde Videoland met spoilers

05-01-2026 18:10 1090 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen spoilertopic dus bij deze .

Elsje 49 Zweden
Hans 73 Noorwegen
Hanneke 34 Oostenrijk
Klaas 53 Oostenrijk
Monique 61 Zwitserland
Robin 60 Zweden
Claudia 53 Oostenrijk
André 28 Andorra

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 21:17
19.06% gewijzigd
En Hans op die bank in zijn short en hempie, alsjeblieft zeg :facepalm:
Ik was direct afgeknapt.

En hoezo is de eerste dame niet fit genoeg naar zijn idee.
Voorlopig sjouwt ze je wel rond in die rolstoel, fit genoeg lijkt me. En nette verzorgde vrouw ook, niets mis mee.
Die Hans, ik kon echt niet geloven wat ik zag. Ik zat echt met open mond te kijken. Wie gaat er nou in z’n ondergoed op de bank zitten om z’n lijf en z’n tatoeages te showen? Die man is echt te lang alleen geweest hoor, hij weet niet zo goed meer wat wel en wat niet kan. Ergens vind ik het ook wel sneu; hij is zo bezig met z’n fysieke gesteldheid en z’n kracht terwijl hij daar nu geblesseerd rondhobbelt en het dus niet kan tonen. Dus dan dat hempje en die onderbroek maar. En ik geloof best dat hij in uitstekende conditie is voor z’n leeftijd maar dat gaat er niet beter op worden natuurlijk.
En ook deze vrouwen corrigeren hem niet echt, die beginnen ook over hoe erg het is om een buikje te hebben. Er zou wel goed voor hem geweest zijn als er iemand tegen hem zou zeggen Joh Hans, fijn dat je zo goed voor je lijf zorgt maar er zijn ook nog andere dingen belangrijk in het leven hè?
Hans is toch echt een senior ook al voelt hij zich 45
Peertjes schreef:
09-01-2026 06:19
Vorig seizoen zeiden de vrouwen die meededen vooral dat de mannen geen vragen stelden, maar jemig zeg Natasja kan er ook wat van. Ongelooflijk hoe je daar dan stoïcijns zit. Hij geeft nog een paar voorzetjes maar er komt gewoon niets.
Je kunt toch gewoon een normaal gesprek voeren. Zeker met deze Klaas lijkt me dat prima mogelijk.
En al helemaal als je iemand interessant vindt dan ben je toch nieuwsgierig naar van alles en nog wat.

Die tweede dame bij André lijkt me niet zo sympathiek.
Ja terwijl zij dan nog zegt dat ze zo veel gelachen hebben en fijne gesprekken hebben , nu weet ik dat er driftig gemonteerd wordt maar ze zat toch echt steeds beetje de andere kant op te staren en te zwijgen .
Maar dat valt mij vaker op dat mensen denken dat het goed gaat terwijl de ongemakkelijkheid er vanaf straalt ook bij Hanneke in Oostenrijk met die hobbyzanger.
LenteZomer schreef:
08-01-2026 10:00
Vind je dat echt? Ik zie juist een oudere dame die probeert jeugdig over te komen maar daar de plank flink in mis slaat. Met flinke botox in je voorhoofd en een ooglidcorrectie kom je er niet altijd mee weg, en bereik je soms juist het tegenovergestelde. Dat is in dit geval aan de hand als je het mij vraagt.

Als je het mij vraagt ook.
Ik kan niet echt inschatten hoe oud zij is? Ze heeft het een en ander aan haar gezicht laten doen.
Peertjes schreef:
09-01-2026 06:22
En Hans op die bank in zijn short en hempie, alsjeblieft zeg :facepalm:
Ik was direct afgeknapt.

En hoezo is de eerste dame niet fit genoeg naar zijn idee.
Voorlopig sjouwt ze je wel rond in die rolstoel, fit genoeg lijkt me. En nette verzorgde vrouw ook, niets mis mee.

Nou inderdaad!
Logisch toch? dat je geen bergwandeling van 10 km meer gaat maken met een nieuwe knie waar je nog pijnstillers voor moet gebruiken. En meteen zet hij haar weg als niet vitaal genoeg (en ondertussen duwt ze zijn rolstoel).
Hans heeft het volgens mij hoog in de bol van zichzelf.
Hallodaar schreef:
09-01-2026 10:13
Als je het mij vraagt ook.
Ik kan niet echt inschatten hoe oud zij is? Ze heeft het een en ander aan haar gezicht laten doen.

Ik blijf ook maar naar haar neuspunt kijken. Net alsof ze een keer een ongeluk heeft gehad en daar een reconstructie heeft gehad ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En Hans die met zijn krakkemikkige enkel in een brace een vlizotrap op klimt en dan op een piepklein matrasje onder het schuine dak gaat liggen. Zou hij er ‘s nachts niet een keer uit moeten om te plassen?

En de kans dat er 3 vrouwen tegelijk in zijn leven zijn, is aanwezig. Hij had dus al vooraf bedacht dat hij, als vitale bikkel, op de zolder zou slapen en de vrouwen in 1 kamer?
Ohmy, die Gilbert, wat loopt hij hard van stapel zeg, ik zou dat echt vreselijk vinden.
himalaya schreef:
09-01-2026 11:15
Ik blijf ook maar naar haar neuspunt kijken. Net alsof ze een keer een ongeluk heeft gehad en daar een reconstructie heeft gehad ofzo.

Ja, ze heeft een bijzondere neus.
fryskefaam schreef:
09-01-2026 13:23
Ohmy, die Gilbert, wat loopt hij hard van stapel zeg, ik zou dat echt vreselijk vinden.
Ik snap ook niet dat Elsje zo weg van hem is .
De hobbyzanger bij Hanneke zit heel erg hard niet toe te geven dat hij er iets mee zou willen (en misschien daarom wel op tv wil, net als Bart bij Eveline in B&B VL?).

Die Eva die André ging verlaten, haha: "Ik vind het heel lastig om afscheid te nemen van zo'n hartelijke en openlijke familie, maar dat is nou eenmaal hoe het is gaan lopen, en ik hoop dat we met goede vrienden uit de deur kunnen gaan. Ik ben wel heel erg opgelucht dat de kogel uit de kerk is." 😉
Denk toch dat Amalia dat anders zou hebben verwoord.
Oooh en Eva in de sleeplift: my god, wat vreselijk dit, ik wil naar huis!
Ik herkende mezelf daar zo erg in haha. Dat je even zo'n moment alleen breekt en naar huis wil. Zou het alleen never hardop zeggen...

Ben zo benieuwd naar het verhaal van die tweede man van Monique. Dat hij zegt dat hij een vriendin heeft en als Monique doorvraagt er overheen praten... Heeeel vaag.

Die vrachtwagenchauffeur bij Hanneke is echt helemaal niks. Ik vind hem ook heel "simpel" overkomen en Hanneke een intelligente vrouw. Snap niet dat het programma ze gematcht heeft.
Want echt veel keus lijken ze zelf niet te hebben...? (Ik kijk dit jaar voor het eerst)
Karrota schreef:
09-01-2026 18:50
Oooh en Eva in de sleeplift: my god, wat vreselijk dit, ik wil naar huis!
Ik herkende mezelf daar zo erg in haha. Dat je even zo'n moment alleen breekt en naar huis wil. Zou het alleen never hardop zeggen...

Ben zo benieuwd naar het verhaal van die tweede man van Monique. Dat hij zegt dat hij een vriendin heeft en als Monique doorvraagt er overheen praten... Heeeel vaag.

Die vrachtwagenchauffeur bij Hanneke is echt helemaal niks. Ik vind hem ook heel "simpel" overkomen en Hanneke een intelligente vrouw. Snap niet dat het programma ze gematcht heeft.
Want echt veel keus lijken ze zelf niet te hebben...? (Ik kijk dit jaar voor het eerst)
Helemaal eens betreft de vrachtwagenchauffeur. Dat past echt helemaal niet.

Ik snap het ook niet helemaal van Elsje.. zo vanaf de tv vind ik hem totaal
Niet passen.

Dat meisje bij André komt ook niet heel hartelijk en vriendelijk over. Ik heb een beetje het gevoel dat zijn lat niet heel hoog ligt.
Volgens mij had iedereen 5 keuzes en hebben ze er 4 gekozen en lieten ze er 1 afvallen?
Zou RTL volledig die eerste keuze hebben gereduceerd tot 5 mensen?
Hans in zn ondergoed op de bank. 🤦‍♀️ Waarom? Je kent deze twee vrouwen net, dus dat doe je dan toch bewust.
En dan dat matrasje op de vliering met zn gebroken enkel. Ik weet ook niet helemaal wat ik daarvan vond.
Dat etentje in het zelfbedieningsrestaurant, zooo ongezellig
luca schreef:
09-01-2026 22:14

Dat zijn nu eenmaal niet het type restaurants die bekend staan om hun warme sfeer, verfijning of romantiek.
Maar hij eet er kennelijk regelmatig, dus ik snap ook wel een beetje dat hij Pearl daamee naartoe nam.
Hij laat haar immers een groot deel van zijn bestaan zien. Horen dit soort dingen ook wel bij vind ik.
En het hoort vooral bij het televisieprogramma natuurlijk!😁
Hallodaar schreef:
10-01-2026 01:50
Dat zijn nu eenmaal niet het type restaurants die bekend staan om hun warme sfeer, verfijning of romantiek.
Maar hij eet er kennelijk regelmatig, dus ik snap ook wel een beetje dat hij Pearl daamee naartoe nam.
Hij laat haar immers een groot deel van zijn bestaan zien. Horen dit soort dingen ook wel bij vind ik.
En het hoort vooral bij het televisieprogramma natuurlijk!😁
Ja, en ook Zweden staat nu niet echt bekend om zijn vele knusse restaurants om de hoek.
Yildizlar2 schreef:
09-01-2026 07:25
Hans is toch echt een senior ook al voelt hij zich 45
Hij voelt zich precies zijn leeftijd volgens mij alleen denkt hij nog dat hij 45 is. Hij is 73 en de komende 7 jaren tot zijn 80ste zijn waarschijnlijk de laatste jaren dat hij nog een beetje wat kan doen. Een humorloze zeur, zo zie ik hem.
himalaya schreef:
09-01-2026 20:14
Volgens mij had iedereen 5 keuzes en hebben ze er 4 gekozen en lieten ze er 1 afvallen?
Zou RTL volledig die eerste keuze hebben gereduceerd tot 5 mensen?
Ik denk dat RTL sowieso de poule waaruit ze kunnen kiezen heeft bepaald en niet per se op slagingskans. Het is een soort grabbelton met cactussen.
Pioen00 schreef:
10-01-2026 10:19
Ik denk dat RTL sowieso de poule waaruit ze kunnen kiezen heeft bepaald en niet per se op slagingskans. Het is een soort grabbelton met cactussen.

Ja, het moet natuurlijk wel uitzend-waardig zijn. Beetje controversiële figuren, waarvan iedereen al weet dat het niks wordt/zich collectief aan ergert.
luca schreef:
09-01-2026 22:14
Vind ik ook maar het is blijkbaar wel één van zijn lievelingsrestaurants dus daarom wel goed dat hij het aan haar laat zien! Dit hoort blijkbaar bij hem.

En wat betreft Hans en zijn leeftijd. Tja, opzich vind ik het heel goed dat hij actief is en goed voor zichzelf zorgt. Dat is wel de invloed die je zelf kan uitoefenen op (gezond) oud worden. Alleen slaat hij een beetje door, lijkt het hem bijna meer om het cosmetische te gaan dan gezondheid, en legt hij de lat voor iedereen daarmee veels te hoog. Volgens mij heeft hij al 2 hartstikke vitale en goed verzorgde vrouwen op bezoek die op hun manier ook actief zijn en goed voor zichzelf zorgen. Maar nee je moet wel 20 km door het zand willen ploegen, of god-weet-hoe-ver-kajakken en in een tentje slapen. Ik vind het persoonlijk best tof dat hij dat (op zijn leeftijd helemaal) doet, maar het is niet heel realistisch om een vrouw te zoeken die dat ook precies wilt. Wil je nu een fijne relatie vinden met iemand met wie je goed klikt en nog een paar mooie jaren mee kan hebben, of moet het perse iemand zijn met exact dezelfde hobbies? Hoe realistisch is dat?

Soms voelt het ook wel alsof Hans wat aan het bewijzen is, over hoe stoer/fit/zelfstandig hij is, wat hij nog allemaal kan. Ook met dat slapen op de vliering? Sorry dat matrasje lag echt geperst tussen een verwarmingsbuis en de muur. Dat is een plek waar je kerstspullen bewaart, maar het is geen volwaardige (slaap)kamer. Ik zou mijn kind er niet eens neer leggen.
Het voelt voor mij niet alsof hij dat doet uit galant-heid, maar meer uit een bepaalde bewijsdrang maar voor wie? Geen idee.
Stoerheid denk ik. ‘Kijk mij eens op 73 jarige leeftijd nog zo’n bikkel zijn’
himalaya schreef:
10-01-2026 10:57
Stoerheid denk ik. ‘Kijk mij eens op 73 jarige leeftijd nog zo’n bikkel zijn’
En sorry, misschien ligt het eraan dat ik op een leeftijd ben dat mijn moeder/ ooms/ tantes de 70 en soms zelfs de 80 al gepasseerd zijn (en allemaal nog vitaal zijn) dat ik 73 eigenlijk nog helemaal niet zo mega-oud vind. En hij ziet er gewoon uit als een 70-er, niet per se jonger. Dus als hij 85+ is en nog steeds zo actief, mag hij terugkomen 😉

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven