Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde Videoland met spoilers

05-01-2026 18:10 1090 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen spoilertopic dus bij deze .

Elsje 49 Zweden
Hans 73 Noorwegen
Hanneke 34 Oostenrijk
Klaas 53 Oostenrijk
Monique 61 Zwitserland
Robin 60 Zweden
Claudia 53 Oostenrijk
André 28 Andorra

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 21:17
19.06% gewijzigd
Die 2e van André ken ik indirect. Ze is vooral volgens mij niet van de poespas en wat lomp. Maar er zijn mensen die daar op vallen.
You can only succeed when there is room to fail.
Mangogogo schreef:
12-01-2026 12:26
Die 2e van André ken ik indirect. Ze is vooral volgens mij niet van de poespas en wat lomp. Maar er zijn mensen die daar op vallen.

Ik heb het idee dat de lat van André niet zo hoog ligt. 28, en nog nooit echt een relatie gehad volgens mij? Dus al snel ‘tevreden’ met aandacht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mangogogo schreef:
12-01-2026 12:26
Dacht ik ook al inderdaad. Ze komt bijna een beetje mannelijk over. Ik zie bij hem toch meer een leuk en lief meisje.. maar we gaan het zien.
himalaya schreef:
12-01-2026 12:30
Ik heb het idee dat de lat van André niet zo hoog ligt. 28, en nog nooit echt een relatie gehad volgens mij? Dus al snel ‘tevreden’ met aandacht?
Of hij is nog aan het uitzoeken wat bij hem past? Dat doen mensen doorgaans door daten. Wellicht dat hij dat nu aan het doen is. Wilt toch nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk voor elke vrouw gaat die langs komt.
care_ schreef:
12-01-2026 13:02
Of hij is nog aan het uitzoeken wat bij hem past? Dat doen mensen doorgaans door daten. Wellicht dat hij dat nu aan het doen is. Wilt toch nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk voor elke vrouw gaat die langs komt.
Hij is zeer enthousiast en positief over zowel Eva als nu Mylene, vandaar dat ik ook de indruk krijg dat de lat niet zo hoog ligt. Ook omdat ik Eva en Mylene twee zeer verschillende vrouwen vind.
Hallodaar schreef:
09-01-2026 15:02
Ja, ze heeft een bijzondere neus.
Die verraad inderdaad een hoop, die zijn ze vergeten te verbouwen.
Karrota schreef:
12-01-2026 13:44
Hij is zeer enthousiast en positief over zowel Eva als nu Mylene, vandaar dat ik ook de indruk krijg dat de lat niet zo hoog ligt. Ook omdat ik Eva en Mylene twee zeer verschillende vrouwen vind.

Ik vind het juist lief dat hij over beiden zo enthousiast is. Een prachtige vrouw noemt hij Mylène. Het is volgens mij een schat van een jongen.
Karrota schreef:
12-01-2026 13:44
“ De lat niet hoog legt” vind ik erg onaardig over de 2 vrouwen. Alsof ze ergens onder aan de dating- of aantrekkelijkheidsladder staan.
Hij wil ze allebei graag leren kennen en staat open voor ze, dat vind ik heel normaal, hij geeft iedereen een kans.
Frizz schreef:
12-01-2026 23:35
Ik vind het juist lief dat hij over beiden zo enthousiast is. Een prachtige vrouw noemt hij Mylène. Het is volgens mij een schat van een jongen.
Dat denk ik ook!
ik denk toch dat ik ook dit jaar weer vind dat sommige mannen nogal snel zichzelf zien verhuizen, verkassen en samenwonen.Zo'n Gilbert bijv. ik krijg er meteen de kriebels van, vent doe eens rustig!

Pearl verdient beter

Andre is volgens mij een hele lieve knul maar nog heel erg onervaren in het daten dus ben benieuwd hoe hij dit gaat ervaren.

oude vent in onderbroek: bah! en dan dat gewijs naar 'kipfilets' bij de dames. Ga weg viezerik.

En dan die man met zijn appeltaart.....jemig.

Vrachtwagenchauffeur is de weg kwijt volgens mij, laat niks zien of er komt in ieder geval niks uit.
Ben bij Claudia ontpopt zich toch wel als een
claimend mannetje. Na 4 dagen kookt hij voor haar, neemt haar mee naar een bankje ergens met beetje uitzicht en verwacht daar dan wat voor terug. Bijzonder. Dat gekwetste gedrag vind ik manipulatief. Alsof een keer voor iemand koken betekent dat je daar per omgaande iets fysieks voor terug moet krijgen. Als die een keer de afwasmachine uitruimt verwacht hij meteen wilde sex volgens mij. Ik hoop dat Claudia hem naar huis stuurt. Hij zat toch al duidelijk in de friendzone maar daar heeft hij zichzelf nu uitgeknikkerd. Ze dook wel meteen in de therapeuten houding toen hij claimend gedrag vertoonde viel mij op.
Ik heb weer hetzelfde als bij alle andere versies: wat zijn die mannen van 50-60 jaar over het algemeen toch bijzondere types! Of ze lopen hard van stapel, of ze vragen nooit iets, of ze zijn totaal niet in staat iets van eten of gezelligheid te regelen of... mijn hemel.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Kattentuintje schreef:
13-01-2026 08:56
Ik heb weer hetzelfde als bij alle andere versies: wat zijn die mannen van 50-60 jaar over het algemeen toch bijzondere types! Of ze lopen hard van stapel, of ze vragen nooit iets, of ze zijn totaal niet in staat iets van eten of gezelligheid te regelen of... mijn hemel.
Nou inderdaad, als ik dat soms zo zie ben ik blij dat ik al voorzien ben van een hele leuke man :)
himalaya schreef:
12-01-2026 12:30
Dit is precies wat ook bij mij opkwam. Hij gaat niet kiezen maar wordt gekozen denk ik.
Pioen00 schreef:
10-01-2026 10:16
Hij voelt zich precies zijn leeftijd volgens mij alleen denkt hij nog dat hij 45 is. Hij is 73 en de komende 7 jaren tot zijn 80ste zijn waarschijnlijk de laatste jaren dat hij nog een beetje wat kan doen. Een humorloze zeur, zo zie ik hem.
https://www.instagram.com/p/DTaV2HqCDsE/
Frizz schreef:
12-01-2026 23:35

Vind ik ook. Ik vind hem erg lief tegen de dames en zo praat hij ook over ze. Het siert hem.
En niet meteen dat bekritiseren wat je bij veel andere mannen wél ziet.
Of doen alsof ze de hoofdprijs zijn en er om ze gestreden moet worden. Zulke types stoten mij ontzettend af.
Ik zou niet op André vallen denk ik (ben ook 2x zo oud) maar ik zou hem gerust als schoonzoon willen hoor. Zit een heel goed en lief hart in.
Die 2e vrouw bij Klaas wordt gewoon gelijk weggestuurd :-)
Ik vond haar ook vrij heftig overkomen. Goed dat hij het gelijk aangaf.

Ik vind het bij Monique het minst interessant.
Pelle schreef:
13-01-2026 10:36
Die 2e vrouw bij Klaas wordt gewoon gelijk weggestuurd :-)
Ik vond haar ook vrij heftig overkomen. Goed dat hij het gelijk aangaf.

Ik vind het bij Monique het minst interessant.
Ik vond zijn afwijzing wel vrij heftig. Hij had denk ik ook niet door dat ze erg gekwetst was.
Haha, nou precies! Iemand die bij het minste of geringste zo chagrijnig wordt, is helemaal geen leuke partner, sowieso.
Hij gaat tot zijn 80e nog actieve jaren hebben, maar ook steeds minder. Om dat dan van je partner te verlangen..
Vivamensje schreef:
13-01-2026 07:24
“ De lat niet hoog legt” vind ik erg onaardig over de 2 vrouwen. Alsof ze ergens onder aan de dating- of aantrekkelijkheidsladder staan.
Hij wil ze allebei graag leren kennen en staat open voor ze, dat vind ik heel normaal, hij geeft iedereen een kans.
Zo was het helemaal niet bedoeld. Misschien komt het ook omdat hij niet zo de diepte in gaat als hij over ze praat. Dat ze allebei leuke lieve vrouwen zijn die er goed uitzien. Punt. Dat klinkt alsof hij snel tevreden is.

Ik snap wel dat Klaas de tweede vrouw wegstuurt, als iemand meteen zo in je allergie zit. Het wegsturen zelf had wel wat empathischer gekund zeg. Hanneke doet dat goed, er is niks mis met haar eerste logé, maar ze halen niet het beste in elkaar naar boven.
Ben trouwens wel erg benieuwd of we de drukke Klaas ook nog een keer gaan zien, want dat wordt regelmatig door hem en zijn dochter benoemd, maar ik zie het niet
.
anoniem_698dba86d290f wijzigde dit bericht op 11-02-2026 20:47
99.16% gewijzigd
De rondleiding van Illiya in z'n kasteel afgelopen zomer duurde nog langer dan twee bliksembezoek van vrouw nr 2 bij Klaas.

Brrr kreeg ook helemaal kriebels van zo'n vrouw die binnen een paar minuten je huis al zowat een make over heeft gegeven en hartjes tekent op dr auto :hyper:
Moohalloo schreef:
13-01-2026 16:14
De rondleiding van Illiya in z'n kasteel afgelopen zomer duurde nog langer dan twee bliksembezoek van vrouw nr 2 bij Klaas.

Brrr kreeg ook helemaal kriebels van zo'n vrouw die binnen een paar minuten je huis al zowat een make over heeft gegeven en hartjes tekent op dr auto :hyper:
bij die hartjes was ik er niet met volle aandacht bij, had ze nu de eerste letters van hun namen gebruikt?
Moohalloo schreef:
13-01-2026 16:14

En dat ze zijn parfum op de wc ging gebruiken op zichzelf O_O

Echt een grensoverschrijdende vrouw naar mijn idee
Pelle schreef:
13-01-2026 16:18
bij die hartjes was ik er niet met volle aandacht bij, had ze nu de eerste letters van hun namen gebruikt?
Ja, dat deed ze, maar zo erg is dat toch niet?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven