Winter vol liefde Videoland met spoilers
maandag 5 januari 2026 om 18:10
dinsdag 13 januari 2026 om 18:49
Nou als je nog niet eens kennis gemaakt hebt best over de top ja ook dat parfum van hem op spuiten . Net als de eerste man bij Claudia al in haar laatjes zat.
dinsdag 13 januari 2026 om 21:13
Tot nog toe vind ik haar eerlijk gezegd ook zelf wel een saaie muts.
Het ligt volgens haar allemaal aan Erik, maar in haarzelf zit ook weinig tot niks bruisends, pittigs of spontaans tot nog toe.
dinsdag 13 januari 2026 om 21:22
Ik denk dat dat mss ook een beetje die wisselwerking is waar ze op doelde.. ze voelt zich geremd
dinsdag 13 januari 2026 om 21:28
Met die montage weet je natuurlijk niet hoelang ze er daadwerkelijk was, maar als ze er daadwerkelijk zó kort was als ze doen laten lijken en hij geeft haar nog niet eens de kans om even tot haarzelf te komen, dan vind ik het nogal een botte hork. Kunnen ook zenuwen zijn.
Maar misschien was ze er inmiddels al de hele dag en is er meer gebeurd, kan ook.
Over de 1ste vrouw was hij ook al niet zo positief. Wat ik begreep want daar kwam ook niets uit.
Maar deze situatie met dame2 'verbroerderde ' tussen hen aldus Klaas.
Ook een beetje egoistisch allemaal. Ik weet niet of ik Klaas zo leuk vind.
En Ben ook zeg met zijn kijk eens wat ik voor jou heb gedaan, nu verdienen ik een kusje.
Dan die Hans!
En Hanneke maar hard aan het werk en het netjes aanpakken en afronden met een halve dooie.
Ik heb vol weerzin deze aflevering toegekeken
Maar misschien was ze er inmiddels al de hele dag en is er meer gebeurd, kan ook.
Over de 1ste vrouw was hij ook al niet zo positief. Wat ik begreep want daar kwam ook niets uit.
Maar deze situatie met dame2 'verbroerderde ' tussen hen aldus Klaas.
Ook een beetje egoistisch allemaal. Ik weet niet of ik Klaas zo leuk vind.
En Ben ook zeg met zijn kijk eens wat ik voor jou heb gedaan, nu verdienen ik een kusje.
Dan die Hans!
En Hanneke maar hard aan het werk en het netjes aanpakken en afronden met een halve dooie.
Ik heb vol weerzin deze aflevering toegekeken
peertjes wijzigde dit bericht op 13-01-2026 21:29
0.06% gewijzigd
dinsdag 13 januari 2026 om 21:28
Kers15 schreef: ↑13-01-2026 08:49Ben bij Claudia ontpopt zich toch wel als een
claimend mannetje. Na 4 dagen kookt hij voor haar, neemt haar mee naar een bankje ergens met beetje uitzicht en verwacht daar dan wat voor terug. Bijzonder. Dat gekwetste gedrag vind ik manipulatief. Alsof een keer voor iemand koken betekent dat je daar per omgaande iets fysieks voor terug moet krijgen.
Dit viel mij ook ontzettend op en voor mij zou dit ook een behoorlijk grote rode vlag zijn.
"Waarom mag ik geen arm om je heen slaan? Ik heb nota bene voor je gekookt?!!"
Ik werd er echt plaatsvervangend al zwaar ongemakkelijk van.
Heel goed van Claudia dat ze aangaf dit niet te willen. Ze gaf haar grens aan. Wat niks afdeed aan hoezeer ze de lasagne en de inzet + setting waardeerde.
Maar dat kon Ben zo niet zien. Gewoon zwaar gekrenkt en beledigd was hij, dat zijn armpje afgeslagen werd. En dat na al zijn vertoonde kookkunsten.
Echt hoor, hier heeft hij absoluut al zijn glazen mee ingegooid. En terecht!!
dinsdag 13 januari 2026 om 21:34
Hij zegt eerder dat hij al een beetje kriebels heeft. Hij voelt zich afgewezen. Ik heb helemaal niet het idee dat hij leeft met het idee van ik doe dit, dus verdien ik dat. Hij voelt gewoon wel aan dat er voor haar niet meer in zit en terecht ook dat hij het bespreekbaar maakt. Zij gaat vervolgens de boel terug kaatsen en geeft geen echt antwoord. Terwijl ze voor de camera al haar twijfels over hem uit. Ze vindt hem lief en meer niet.Hallodaar schreef: ↑13-01-2026 21:28Dit viel mij ook ontzettend op en voor mij zou dit ook een behoorlijk grote rode vlag zijn.
"Waarom mag ik geen arm om je heen slaan? Ik heb nota bene voor je gekookt?!!"
Ik werd er echt plaatsvervangend al zwaar ongemakkelijk van.
Heel goed van Claudia dat ze aangaf dit niet te willen. Ze gaf haar grens aan. Wat niks afdeed aan hoezeer ze de lasagne en de inzet + setting waardeerde.
Maar dat kon Ben zo niet zien. Gewoon zwaar gekrenkt en beledigd was hij, dat zijn armpje afgeslagen werd. En dat na al zijn vertoonde kookkunsten.
Echt hoor, hier heeft hij absoluut al zijn glazen mee ingegooid. En terecht!!
dinsdag 13 januari 2026 om 22:06
dinsdag 13 januari 2026 om 22:18
Sonne schreef: ↑13-01-2026 22:06Och, die vrouw die al zo snel weer moest vertrekken.. Dat had toch echt wel anders gekund. Dat je direct weet dat die klik er niet is, a la. Maar ze is langer onderweg geweest dan dat ze er was. Een overnachting om bij te komen was wel het minste. Vond het heel onaardig.
Maar als je direct al weet dat ze zo in je allergie zit,veel te druk is en ze jóuw parfum opspuit, dan ga je je er toch niet nog een avond en een ochtend vol irritatie aan verspillen?
En een overnachting ‘om de hoek’ is vast wel voor haar geregeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 13 januari 2026 om 22:31
Dat doe je toch als je 14 bent en dikke verkering hebt. Toch niet als je iemand nog niet eens hebt ontmoet?
dinsdag 13 januari 2026 om 22:32
Ik vind het nogal slap als je het nog geen uur met iemand kunt volhouden. Dat je direct weet dat iemand niet je typ is, prima. Je hoeft er niet perse wat mee he. Vond dit ronduit onfatsoenlijk. Die parfum opspuiten was misschien wat bijzonder, maar ook geen groot drama ofzo. Vond zijn reactie heftiger dan haar gedrag.
dinsdag 13 januari 2026 om 22:45
Vond ik ook. Heel onbeschoft om iemand gelijk weg te sturen.Sonne schreef: ↑13-01-2026 22:06Och, die vrouw die al zo snel weer moest vertrekken.. Dat had toch echt wel anders gekund. Dat je direct weet dat die klik er niet is, a la. Maar ze is langer onderweg geweest dan dat ze er was. Een overnachting om bij te komen was wel het minste. Vond het heel onaardig.
woensdag 14 januari 2026 om 05:13
Hij vertelde anders wel een paar keer, in ieder geval minstens 2x (één op één naar de camera en ook tegen Claudia zelf) dat hij toch helemaal lasagne had klaargemaakt en zo zijn best had gedaan. Maar dat het armpje om haar heen, vervolgens niet echt gewaardeerd werd. Hij zat echt te pruilen.
Komt op mij toch écht wel over als: "voor wat hoort wat!" en anders beteuterd doen.
Dus hierin begrijp ik wel dat Claudia voor hem invulde dat hij waarschijnlijk een soort stappenplan in zijn hoofd heeft, wat voor haar juist niet spontaan en geforceerd voelt.
woensdag 14 januari 2026 om 05:53
Sonne schreef: ↑13-01-2026 22:06Och, die vrouw die al zo snel weer moest vertrekken.. Dat had toch echt wel anders gekund. Dat je direct weet dat die klik er niet is, a la. Maar ze is langer onderweg geweest dan dat ze er was. Een overnachting om bij te komen was wel het minste. Vond het heel onaardig.
Ik dacht eerst: "dit is gemonteerd!"
Maar s'avonds hoorde ik Klaas toch écht tegen zijn vriend zeggen: "ze is hooguit een uur geweest!"
Wow! Klaas is daarmee recordhouder van 'hoe snel stuur je iemand je huis weer uit!'
Dit is volgens mij nog niet eerder voorgevallen?
Mijn gedachte was ook: "had haar op zijn minst nog een nachtrust en ontbijt gegund na zo'n lange reis!" Maar mijn gevoel zegt ook (puur gevoel en eigen invulling) dat er in die korte tijd waarschijnlijk tóch méér gebeurd is. De afkeer en weerstand spatte echt van Klaas zijn gezicht af.
Toen ze net binnen was zei die vrouw ook iets als: "ik ga dadelijk even een rondje door het huis doen en van alles aanraken enzo, vind ik leuk!"
Nogmaals: zomaar een eigen invulling, maar misschien heeft ze aan allerlei spullen gezeten of daar opmerkingen over gemaakt die van Klaas zijn vrouw zijn geweest?
Zoiets kan ontzettend verkeerd vallen. Klaas zat in ieder geval duidelijk zijn boosheid te onderdrukken.
En net zoals het opspuiten van Klaas zijn parfum. Wat was haar bedoeling daarmee?
"Nu ruik ik alvast hetzelfde als jij Klaas!"
Je kunt het mierenneuken vinden, maar zoiets kan echt wel provocerend en opdringerig overkomen. En wie weet, misschien was dit wel een luchtje dat Klaas vaak van zijn vrouw kreeg. Of dat zij dat luchtje altijd zo lekker bij hem vond ruiken.
Zulke dingen kunnen best gevoelig liggen. En dat weet je niet als je iemand nog geen half uur kent. Daarom is het handig niet meteen zo vrijpostig te doen onder het mom van: "kijk mij eens lekker mezelf zijn en spontaan doen!"
En tja, dat hartje met hun beide voorletters in de ruit en dat uitgebreid gaan vertellen. Onschuldig, maar hoe oud zijn we?
Dat was al afknapper nummer 1.
woensdag 14 januari 2026 om 06:42
Ja ik weet natuurlijk niet hoe dat toilet eruit ziet maar ik vind het dan weer raar om spullen in een toiletruimte te zetten die andere mensen niet mogen gebruiken. Maar misschien was het wel een heuse badkamer, dat kan. Hoe dan ook vind ik het ontzettend overdreven om daar zo gevoelig op te reageren, doe normaal joh. Klaas heeft wat mij betreft z’n ware aard laten zien, moeilijke man hoor. En heel onbehoorlijk om iemand zo snel weg te sturen onder het mom van eerlijkheid. Zo kan je elk horkerig gedrag wel goedpraten.
En die Hans, daar ben ik ook gedraaid als een blad aan de boom. Dat was wel echt manipulatief. Aan de andere kant snapte ik hem in de eerste instantie wel met die arm, want hij zei dat hij het koud had en zij vroeg toch wat hij daar aan wilde doen? Ik zou dat ook als een uitnodiging opvatten denk ik. Maar hoe hij daarna reageerde, sjongejonge, ik had hem meteen weggestuurd.
Hanneke heeft me wel positief verrast, die gaf toch wel duidelijk aan dat het heus niet alleen aan hem lag. Ik vond dat ze dat heel netjes deed.
En die Hans, daar ben ik ook gedraaid als een blad aan de boom. Dat was wel echt manipulatief. Aan de andere kant snapte ik hem in de eerste instantie wel met die arm, want hij zei dat hij het koud had en zij vroeg toch wat hij daar aan wilde doen? Ik zou dat ook als een uitnodiging opvatten denk ik. Maar hoe hij daarna reageerde, sjongejonge, ik had hem meteen weggestuurd.
Hanneke heeft me wel positief verrast, die gaf toch wel duidelijk aan dat het heus niet alleen aan hem lag. Ik vond dat ze dat heel netjes deed.
woensdag 14 januari 2026 om 07:15
Na een uur iemand wegsturen en zo vreselijk geïrriteerd reageren vind ik ern zwaar overdreven reactie.
Bij die stille dame is hij ook heel bewust géén vragen aan het stellen want zij moet vragen stellen.
Bespreek het dan gewoon op een normale manier dat het je opvalt dat ze niets vraagt en dat je dat jammer vindt. Dat jij daardoor ook minder gemotiveerd bent om haar vragen te stellen, maar dat je denkt dat je elkaar zo niet echt leert kennen.
En die tweede dame leek gewoon ook gewoon zenuwachtig toen ze zich ging voorstellen. De één begint te ratelen en een ander wordt misschien wat stiller.
Laat iemand even bijkomen eerst zeg , wat een egoïst ppppffff
Bij die stille dame is hij ook heel bewust géén vragen aan het stellen want zij moet vragen stellen.
Bespreek het dan gewoon op een normale manier dat het je opvalt dat ze niets vraagt en dat je dat jammer vindt. Dat jij daardoor ook minder gemotiveerd bent om haar vragen te stellen, maar dat je denkt dat je elkaar zo niet echt leert kennen.
En die tweede dame leek gewoon ook gewoon zenuwachtig toen ze zich ging voorstellen. De één begint te ratelen en een ander wordt misschien wat stiller.
Laat iemand even bijkomen eerst zeg , wat een egoïst ppppffff
woensdag 14 januari 2026 om 07:30
Ik snapte Klaas volledig. Als iemand in jouw huis zó grenzeloos is dan kan ik me voorstellen dat je dat als heel erg heftig ervaart. Mij zou het ook echt naar de keel vliegen. Niks mis mee om dan te doen wat nodig is voor jezelf.
Hij had het wel mooier mogen zeggen, maar ik vermoed dat dat niet meer lukte.
Bij Claudia vond ik wel dat ze mooi op Ben reageerde. Alhoewel ik ook dacht; nu geef je alsnog die knuffel, weet je zeker dat het nu wel goed voelt? Of was dat toch een goedmakertje om de situatie te redden?
Ik vind die Raoul heel leuk, zo op het eerste gezicht! Lijkt me een match.
En dan bij Henk, die grienende vrouwen! En ineens was hij heel empathisch en lief en aanrakerig!
Hij had het wel mooier mogen zeggen, maar ik vermoed dat dat niet meer lukte.
Bij Claudia vond ik wel dat ze mooi op Ben reageerde. Alhoewel ik ook dacht; nu geef je alsnog die knuffel, weet je zeker dat het nu wel goed voelt? Of was dat toch een goedmakertje om de situatie te redden?
Ik vind die Raoul heel leuk, zo op het eerste gezicht! Lijkt me een match.
En dan bij Henk, die grienende vrouwen! En ineens was hij heel empathisch en lief en aanrakerig!
•
woensdag 14 januari 2026 om 07:36
@MooieMia, ik stel me er zo'n badkamer op de gegane grond bij voor, waar tevens een toilet inzit.
Heel veel woningen hebben dit nog. Dan staat er dus ook een wastafel/meubel met toiletartikelen van de bewoners stel ik me zo voor. En nee, behalve wat handzeep om je handen te wassen, blijf je van zulke spullen af. Dat ga je niet staan te gebruiken/opspuiten als nog wildvreemde gast zijnde.
Maar nogmaals, ik vermoed sterk dat dit niet het enige is geweest.
Eens aangaande Claudia en Ben. Ik interpreteerde Claudia haar vraag: "wat kunnen we daar tegen doen?" Omdat Ben het koud had, ook wel als een uitnodiging.
Dus ik snap dat het voor Ben voelde als een uitgestoken hand, en wanneer hij die probeerde te pakken, kreeg hij een tik op de vingers.
Maar vervolgens dat verbolgen zijn! Kom op!
"Want ik heb helemaal lasagne gemaakt!"
Oké, stofzuig het huis en dan mag je om een kusje op de mond vragen?
Veeg daarna nog de tuin aan en je mag er tong bij verlangen?
Zo komt het op mij over hoor. Ik werd er in ieder geval plaatsvervangend ongemakkelijk bij. En dat heeft echt niks met preutsheid te maken.
Heel veel woningen hebben dit nog. Dan staat er dus ook een wastafel/meubel met toiletartikelen van de bewoners stel ik me zo voor. En nee, behalve wat handzeep om je handen te wassen, blijf je van zulke spullen af. Dat ga je niet staan te gebruiken/opspuiten als nog wildvreemde gast zijnde.
Maar nogmaals, ik vermoed sterk dat dit niet het enige is geweest.
Eens aangaande Claudia en Ben. Ik interpreteerde Claudia haar vraag: "wat kunnen we daar tegen doen?" Omdat Ben het koud had, ook wel als een uitnodiging.
Dus ik snap dat het voor Ben voelde als een uitgestoken hand, en wanneer hij die probeerde te pakken, kreeg hij een tik op de vingers.
Maar vervolgens dat verbolgen zijn! Kom op!
"Want ik heb helemaal lasagne gemaakt!"
Oké, stofzuig het huis en dan mag je om een kusje op de mond vragen?
Veeg daarna nog de tuin aan en je mag er tong bij verlangen?
Zo komt het op mij over hoor. Ik werd er in ieder geval plaatsvervangend ongemakkelijk bij. En dat heeft echt niks met preutsheid te maken.
woensdag 14 januari 2026 om 08:04
Hallodaar, ja zoiets zal het wel geweest zijn maar dan nog: dat overdreven gedrag om een spuitje parfum. En er was geen vezel in z’n lichaam die haar wilde leren kennen of zoiets, echt wat een dramaqueen. Dan maak je maar zin hè, zou m’n moeder zeggen. Kom op, je bent een volwassen man en geen kleuter. Maar ik stoorde me de dag ervoor ook al aan z’n gedrag; toen Natascha niks zei, toen was eerlijkheid niet zo belangrijk. Toen ging hij een dag lang afwachten en expres stil zijn. Dat vond ik ook al kinderachtig. Eerlijkheid lijkt alleen nodig te zijn als het Klaas uitkomt, lijkt wel. Maar ja, ik let natuurlijk nu alleen nog maar op de negatieve dingen bij hem, zo gaat dat. Ik ben benieuwd hoe het verder met hem en Natascha gaat. Zij zal hier toch ook wel beetje van geschrokken zijn, want het was best heftig natuurlijk. En zij lijkt mij wel een gevoelige vrouw. We gaan het zien. Ik zit er in ieder geval weer helemaal in!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in