10 kg afvallen met Herbalife? Wie kan mij ervaringen vertell

27-09-2007 14:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb werkelijk nog nooit gelijnd. BEn nu 32 en ik ben de laatste jaren ongemerkt wat kilootjes aangekomen. Ik wil er 10 kg af. Dan ben ik weer slank.



Nu hoorde ik over Herbalife. Heeft iemand daar ervaring mee? En is het betaalbaar en te doen? Hoelang?



ALvast bedankt!



Groetjes Roos
Alle reacties Link kopieren
Mijn inziens is het verstandiger dat je eerst eens begint met gezonder te eten en het snoep/snack/frituur te laten staan.

Kijk eens hoe dat gaat voor je je stofwisseling aan gort helpt door aan de herbalife/slim fast / andere merk shakes/maaltijden te gaan.



en wat meer bewegen...
Alle reacties Link kopieren
Roos,

Ik ben het eens met Kitty. Er bestaan geen wondermiddelen om blijvend 10 kilo af te vallen, de enige manier is gezonder eten en meer bewegen. Je bent van harte welkom op het topic ´afvallen door gezond eten en meer sporten´ hier! Daar vind je een heleboel meiden die daar ook mee bezig zijn, en doordat iedereen elkaar steunt gaat het bij de meesten hartstikke goed!
Alle reacties Link kopieren
Roos, ik heb wel goede ervaringen met Herbalife. Het is alleen wel de bedoeling dat je niet weer in je oude patroon van snaaien terugvalt. Ik eet het zelf al jaren elke ochtend en als ik weer iets dikker wordt, weer twee keer per dag.

Er is een Herbalife topic(je) bij Gezondheid. Daar staat al het een en ander. Als je daar reageert, geef ik weer antwoord.

Trouwens, Herbalife is niet echt een dieetprodukt, het is gewoon gezonde uitgebalanceerde voeding. Sporters en mensen die aan moeten sterken gebruiken het ook.

Je vervangt twee maaltijden per dag door een shake (en die kun je echt heel lekker maken) en de derde maaltijd eet je gewoon gezond. Plus twee gezonde tussendoortjes en minstens twee liter water/kruidenthee.

Je kunt het een maand proberen. Herbalife geeft bij geen resultaat het geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Bedankt voor je reaktie. Ik ga meteen even kijken bij 'gezondheid'.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 16 kilo kwijt met Atkins. Ben nu op mijn ideale gewicht en dat alweer 8 maanden. Herbalife is denk ik veel duurder omdat je die produkten moet kopen. Bij Atkins schrap je gewoon de koolhydraten en dan ga je vervolgens je eigen vet verbranden. (In het kort gezegd dan)

Ben overigens ook gelijk mijn cellulite op de bovenbenen kwijt en daar had ik niet op gerekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven