AH of Jumbo online bestellen??

23-06-2022 09:04 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Graag wil ik boodschappen online gaan bestellen, maar ik twijfel tussen AH of Jumbo.. Waar bestellen jullie bij en waarom? Welke van de twee is t fijnst/handigst/snelst/makkelijkst te bestellen, denk aan:
-bezorgdagen
-bezorgkosten
-aanbiedingen
-word je op de hoogte gehouden van bezorgtijd etc etc

Alvast bedankt :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben tijdelijk een eenarmige bandiet.Sinds Corona bezorgen ze niet meer in de woning. Is 1 trap.op. Volgens de service-afdeling gewoon even vragen en dan brengt de AH-bezorger het gewoon weer boven.
missworld schreef:
23-06-2022 21:26
Oke super bedankt alvast voor jullie antwoorden! Ondanks dat AH niet een van de goedkoopste is, zijn jullie wel erg tevreden. Goed om te horen ;-)
Is goedkoper dan de jumbo als je beetje menu maakt om de bonusaanbiedingen en van de Amerken afstapt.
En je kan om en om/beiden doen he? Je hieft niet te kiezen. ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
24-06-2022 07:48
Is goedkoper dan de jumbo als je beetje menu maakt om de bonusaanbiedingen en van de Amerken afstapt.
En je kan om en om/beiden doen he? Je hieft niet te kiezen. ;-)
Ja dat is idd waar ja, goeie tip ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
23-06-2022 09:44
Picnic heeft een heel goed retoursysteem voor de tassen, je kan ze weer mee geven bij volgende bestelling, krijg je weer geld terug.

En AH en Jumbo rekent statiegeld, zie geen verschil in hoeveel tassen zijn naast de kratten gebruiken.
Die plastic tassen worden wel grotendeels gerecycled, maar niet direct hergebruikt. Kratten wel. Vanwege het milieu kies ik dus liever voor kratten dan voor plastic tassen. Dat was in elk geval voor mij één van de redenen om voor de AH te kiezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
ZombieQueen schreef:
23-06-2022 09:09
Ik bestel bij de Jumbo. Hier haalt de Albert Heijn het uit hun eigen winkel hier in de woonplaats. Vaak zijn er dingen niet leverbaar.

Ik vind de Jumbo heel fijn. Bezorgen vanuit een hub en hebben een groot assortiment. Veel meer dan wat de Jumbo hier in de winkel heeft.

Ben er erg tevreden over.
Grappig, bij ons is het precies andersom. AH groot assortiment rechtstreeks uit het distributiecentrum, jumbo verplicht bestellen bij de (kleine) winkel hier in de buurt, met beperkt assortiment.

Dus nu al twee jaar naar volle tevredenheid bij de Appie. Het loopt bijna altijd op rolletjes en als er eens iets misgaat wordt daar altijd netjes op gereageerd door de klantenservice. Wisselen van tijdslot is ook heel makkelijk.

En ook heel fijn: de koppeling tussen de allerhande-recepten en de webwinkel. Ik kook gemiddeld zo'n twee recepten per week uit de allerhande en gooi dan met één druk op de knop (okee, twee) alle ingrediënten in mijn winkelwagentje. Zo eten we ook nog een beetje gevarieerd, wat best lastig is met twee kinderen met allebei hun lust-ik-nietjes :)
Alle reacties Link kopieren Quote
hagelslagjes schreef:
23-06-2022 21:29
@Beerlover Ik heb het gecheckt en je hebt gelijk. Ik dacht dat het toen iets tijdelijks was met dat je het na 20.00 uur niet meer kon laten bezorgen. Dat was aan het begin van corona, in solidariteit met de horeca of zo.
Had niks met solidariteit te maken hoor, er mocht na 20.00 uur geen drank meer verkocht worden, nergens. Dus ook de bezorgdiensten mochten het niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog steeds kun je geen sterke drank laten bezorgen door AH. Ontmoedigingsbeleid ofwel 2 busjes moeten laten komen ipv 1.
Alle reacties Link kopieren Quote
Curley schreef:
23-06-2022 09:33
Wij hebben de AH en Jumbo beiden een tijdje gehad en nu alleen nog maar de Appie met een vast bezorgmoment. De persoonlijke aanbiedingen gaven bij ons de doorslag en de klantenservice.

Bij de AH kan je ook gelijk bij de Etos en Gall&Gall bestellen, ik ben niet zo’n drinker maar de Etos vind ik dan wel weer handig.
Dit. Etos drogist producten zijn altijd handig om erbij geleverd te krijgen.
Hier een AH bezorgbundel met een vast bezorgmoment.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap alleen niet dat AH online niet veel meer parfum en eau de toilette levert. De marges hierop zijn gigantisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik deed eerst voor de hele week boodschappen bij de AH maar ik vind de bezorgbundel best duur. 11 euro per maand en je moet dan het hele jaar vooruit betalen. Ik vind het ook lastig om een hele week in te plannen met eten dus ik doe nu Picnic op maandag voor doordeweeks. En vrijdag doe ik de weekend boodschappen bij de AH want dan ben ik toch vrij. Dus wel 1x fysiek in de winkel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij heeft AH nu nog een maand gratis bezorgbundel, voor de hele week en ieder tijdstip.

Hier AH uit magazijn, Jumbo en Plus uit de winkel dus veel kleiner assortiment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumbo app zuigt erger dan een Dyson. Albert is the place to be. Straks laait die Corona weer op, dus stel snel je slots veilig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een tijdlang bij Jumbo besteld, maar ben overgestapt naar Picnic.
Bij Picnic betaal je geen bezorgkosten, je kunt al vanaf 35 euro bestellen en bij het bezorgdatum weet je van tevoren wanneer ze komen, nl. binnen een bepaald uur. Je hoeft dus nooit langer te wachten dan 60 minuten en in die tijd kun je op de app zien waar ze zijn en hoelang het nog duurt voordat ze bij je voor de deur staan.
Bij Jumbo was dat niet, daar kon je een tijdsduur van 3 uur aangeven wanneer ze zouden komen. Vaak was dat helaas pas na de 3 uur.
Alle reacties Link kopieren Quote
AH houdt ook een uur aan, je wordt via de app op de hoogte gesteld van de bezorgtijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen ervaring met AH. Viel me enorm tegen. Het assortiment online is echt beperkt, van veel artikelen vaak alleen het a merk of duurdere variant waardoor de boodschappen een stuk duurder werden. Door personeelstekort ook regelmatig gehad dat mijn “gegarandeerde” bezorgmoment toch al vol zat. En bijna iedere week kon er wel iets niet geleverd worden - dat hoor je dan een uurtje voor je bestelling geleverd wordt, en mag je dus alsnog naar de supermarkt sprinten.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven