Bestellen bij jumbo

17-03-2020 16:05 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal bestellen we bij wekelijks Ah, maar alle bezorgmomenten zijn al bezet. Nu wil ik kijken of het bij jumbo nog wel kan, maar had al eerder gezien dat je dan eerst je hele bestelling moet invoeren voordat je een moment kan kiezen. Zie ik iets over het hoofd?

Ik wil dus graag eerst een moment kiezen en dan pas m’n lijstje volmaken.
Hier kan ik al niet eens meer online bestellen
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet 1 bestelling doen en dan testen of je nog een bezorgmoment
kan kiezen?
Vermoedelijk heb je dezer dagen weinig keus. AH en Picnic kunnen pas volgende week bezorgen, bij de Jumbo zal het niet veel anders zijn....
Oh, als je verder zoekt is er op 19 maart nog plaats en dan pas weer volgende week dinsdag. "Beschikbaarheid online bestellen".


Zo werkt online bestellen

Maak een account aan
Kies een bezorg- of ophaalmoment en plaats je bestelling
Kies een bezorg- of ophaalmoment en plaats je bestelling
Betaal met pin bij bezorging of ophalen

Kies je boodschappen
Alle reacties Link kopieren
In mijn regio bezorgen AH, Picnic en Jumbo helemaal niet. Er zit niets anders op dan toch maar zelf weer naar een enigszins lege supermarkt te gaan.
Ik ben een tikkie jaloers op degenen waarbij ze wel bezorgen.
Vind het ook een eng idee als we allebei ziek zijn,
Ik kan een pick up point of afleveren kiezen, dan een dag en tijd en dan pas boodschappen.

Je kan na in te loggen, via het kopje online bestellen je filiaal kiezen en dan een tijdsslot.

Ik log in en klik op het boodschappenmandje rechts boven en dan komt er daarna een scherm met ook rechts een geel vlakje met : reserveer een ophaal op bezorgmoment.

Daar op klikken, kiezen en daarna pas je mand vullen.

Kan dus op 2 manieren.
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
17-03-2020 16:18
In mijn regio bezorgen AH, Picnic en Jumbo helemaal niet. Er zit niets anders op dan toch maar zelf weer naar een enigszins lege supermarkt te gaan.
Ik ben een tikkie jaloers op degenen waarbij ze wel bezorgen.
Vind het ook een eng idee als we allebei ziek zijn,
Hier bezorgen ze normaal wel van Ah maar met Corona crisis zijn alle bezorgdheden al weken vol gepland 😭
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
17-03-2020 16:18
In mijn regio bezorgen AH, Picnic en Jumbo helemaal niet. Er zit niets anders op dan toch maar zelf weer naar een enigszins lege supermarkt te gaan.
Ik ben een tikkie jaloers op degenen waarbij ze wel bezorgen.
Vind het ook een eng idee als we allebei ziek zijn,
Mwah enigszins leeg, was vanochtend 1100 in de jumbo in mijn woonplaats, was lekker rustig, elk schap was gevuld, goed niet 100% maar alles was er weer. Denk zelf de voor het moment de hamsteraars hier uitgehamsterd zijn.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren voor het eerst besteld bij de Jumbo, om dezelfde reden. Via de tablet kun je niet eerst je tijdstip kiezen en dan bestellen, via laptop of pc wel. Je hebt dan 2,5 uur de tijd om je bestelling te plaatsen.

Ik kon pas a.s. maandag bezorgd krijgen, maar goed, dat is toch weer ruim een week eerder dan bij de AH. Tot die tijd gaan we het wel redden, als de winkels een dezer dagen weer wat gevuld zijn zelfs ook nog zonder al te veel onze diepvries te hoeven plunderen.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
17-03-2020 16:34
Hier bezorgen ze normaal wel van Ah maar met Corona crisis zijn alle bezorgdheden al weken vol gepland 😭
Jazeker, die bezorgdheden zijn massaal gehamsterd, dat merk je hier op het forum wel! :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Oh top, bedankt voor alle reacties. Ik ga het even via de laptop proberen.

Mooi balen allemaal, ik ben pas geopereerd en man ligt met 40 graden koorts in bed. Inmiddels ook in thuisquarantaine vanwege verdenking op Corona dus best wel een probleem. En braaf niet gehamsterd, dus na het weekend hebben we niks meer.

Maar goed, er is vast wel een lieve buur die een keertje boodschappen wil doen.
Kan wel hoor, gewoon gelijk rechtsboven op je winkelmandje klikken en dan kun je een bezorgmoment kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar bezorgt jumbo helemaal niet op ons adres :facepalm:
Dat is stom. En kiezen voor een pickuppoint? Dan kan iemand of jij het ophalen? Sta je met gevulde karren binnen een paar minuten weer buiten.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
17-03-2020 17:18
Dat is stom. En kiezen voor een pickuppoint? Dan kan iemand of jij het ophalen? Sta je met gevulde karren binnen een paar minuten weer buiten.
Dat is wel een goed idee. Zelf ophalen mag niet maar dat wil de buurjongen vast wel voor ons doen! Wat een gedoe...
Feliza123 schreef:
17-03-2020 17:13
Blijkbaar bezorgt jumbo helemaal niet op ons adres :facepalm:
Wij laten sinds kort bezorgen door de Jumbo, daarvoor ook “We bezorgen nog niet op jouw adres”. Letterlijk 3 straten verderop wel. Ik gebeld, bleken ze een 12-minuten grens te hanteren vanaf de winkel tot huisadres. En ons huis lag net te ver weg en aan het begin van het dorp kwamen ze dus wel.. Geen idee waarom ze nu wel ineens ook bij ons bezorgen maar goed, probleem opgelost.
Feliza123 schreef:
17-03-2020 17:20
Dat is wel een goed idee. Zelf ophalen mag niet maar dat wil de buurjongen vast wel voor ons doen! Wat een gedoe...
Je moet wel met pin betalen dus de buurjongen moet dan genoeg geld op zijn rekening hebben. ;-)
Waarom niet gewoon naar de supermarkt ?

En druk ? Gewoon luid niezend en hoestend naar binnen lopen en die hele supermarkt vlucht naar de uitgang.

Beetje creatief zijn in deze tijden.
aatjuhh123 schreef:
17-03-2020 19:59
Waarom niet gewoon naar de supermarkt ?

En druk ? Gewoon luid niezend en hoestend naar binnen lopen en die hele supermarkt vlucht naar de uitgang.

Beetje creatief zijn in deze tijden.
Lees anders de andere posts van TO in dit topic ook even. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nu is het wel belachelijk. Een willkeurig AH filiaal in een Rotterdamse buitenwijk is gewoon leeggeroofd. Geen pasta, geen aardappelen en zeer beperkte keuze uit groenten. Bedankt, he, hamsteraars,
Wij (man en ik) zorgen er voor dat de basiszaken in de stad blijven lopen, maar wij kunnen niet eens meer een lullig afbakbroodje krigen in ons filiaal :-( .
rubella wijzigde dit bericht op 17-03-2020 21:39
Reden: typefouten
0.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pickup point is blijkbaar ook beperkt, en helemaal niet meer beschikbaar tm volgende week vrijdag. Ik ben er een beetje paniekerig van, ons gezin is groot en er wordt veel gegeten op een dag. Dat moet ik nu allemaal door anderen laten brengen, ik durf het bijna niet te vragen:(
Er zijn veel mensen die hulp aanbieden en voor zieken en ouderen bijvoorbeeld boodschappen doen.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bb783608/

Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven