De 1e paaseitjes zijn gesignaleerd

18-01-2020 09:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is half januari, Pasen is half april, maar de 1e paaseitjes liggen al in de winkel, bij onder andere Albert Heijn en de Hema! :jump: Bij de AH bij mij om de hoek zelfs voor 1 euro per zakje, want ze gaan verbouwen, hebben kennelijk wel de hele voorraad gekregen, maar willen ervan af, zodat ze over een weekje lekker kunnen klussen.

Ik ben helemaal blij, doe mij maar paaseitjes het hele jaar rond. Maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op: hartje winter, Pasen is over een maand of 3, wat vind jij?

En omdat topics over vroege paaseitjes of pepernoten oeverloos geneuzel zijn, mag het hier ook gaan over je favoriete smaak, merk, het aantal eitjes dat je eet, ... :cheer2:

Nu al paaseitjes?

Totaal aantal stemmen: 71

Ja, lekker en gezellig toch? (32%)
Nee, doe normaal, eerst schaatsen (35%)
Boeien (32%)
tonkje wijzigde dit bericht op 18-01-2020 10:58
Reden: iets minder gezeur :)
14.69% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
De paaseitjes staan hier naast de tulpen op tafel om het voorjaarsgevoel alvast op te roepen. :hyper:

Het nadeel van paaseitjes vind ik eerder de mileu-onvriendelijke verpakking.
Is toch hetzelfde met pepernoten in september.

Vind paaseitjes leuker, dat staat voor lenteee.
Alle reacties Link kopieren
Geen haar op mijn hoofd!

1) Ik moet wat winterspek kwijt, dat gaat niet lukken met chocolade eitjes op tafel.
2) Als ik zin heb in chocolade, dan koop ik wel een reep, stuk goedkoper.
3) Paaseitjes horen toch echt bij Pasen. In het zuiden hebben we eerst nog carnaval. Nu al paaseitjes kopen is voor mij zoiets als de kerstboom in de woonkamer zetten voor pakjesavond. Gaat hem niet worden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
De meeste paaseitjes vind ik niet lekker, dus van mij hoeft het niet. Waarom niet lekkere chocolade het hele jaar door verkopen zonder folie eromheen?
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-01-2020 09:47
Geen haar op mijn hoofd!

1) Ik moet wat winterspek kwijt, dat gaat niet lukken met chocolade eitjes op tafel.
2) Als ik zin heb in chocolade, dan koop ik wel een reep, stuk goedkoper.
3) Paaseitjes horen toch echt bij Pasen. In het zuiden hebben we eerst nog carnaval. Nu al paaseitjes kopen is voor mij zoiets als de kerstboom in de woonkamer zetten voor pakjesavond. Gaat hem niet worden.
Exact dit!
Het voelt voor mij niet als hartje winter gezien het milde weer. Ik heb vaak het gevoel dat we al rond eind maart zitten. Maar goed ik vind het prima dat er weer eitjes zijn hoor, ik koop ze momenteel toch niet ( ben aan het opletten en val nu redelijk snel af). Ik vond die witte pistache van de AH wel heeeeeel lekker. En nu heb ik er trek in. Ga maar een rol biscuitjes halen straks. :P
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
18-01-2020 09:48
De meeste paaseitjes vind ik niet lekker, dus van mij hoeft het niet. Waarom niet lekkere chocolade het hele jaar door verkopen zonder folie eromheen?
Er ligt toch ook het hele jaar chocola in de winkel?
Alle reacties Link kopieren
Geen eitjes gezien (misschien verstopt?) wel een groot spandoek bij AH: het is tijd voor Tulpen!

eeuh nee, het is helemaal geen tijd voor tulpen. Hooguit voor Sneeuwklokjes
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
18-01-2020 09:43
De paaseitjes staan hier naast de tulpen op tafel om het voorjaarsgevoel alvast op te roepen. :hyper:

Het nadeel van paaseitjes vind ik eerder de mileu-onvriendelijke verpakking.
Dat is wel een dingetje, of ding! eigenlijk.
Er hoort wat mij betreft wel een papiertje oid om, dat is onderdeel van de pret, maar zou het niet van ander materiaal kunnen?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
18-01-2020 09:59
Er ligt toch ook het hele jaar chocola in de winkel?
In de meest exotische smaken. Laatst nog een reep wit met pompoen (of was het meloen?) en matcha thee gekocht.
Maar ze hebben ook wel lekkere chocola ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
lilalinda schreef:
18-01-2020 10:01
Geen eitjes gezien (misschien verstopt?) wel een groot spandoek bij AH: het is tijd voor Tulpen!

eeuh nee, het is helemaal geen tijd voor tulpen. Hooguit voor Sneeuwklokjes
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Briljante reclame van de Hema:

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
18-01-2020 10:15
Briljante reclame van de Hema:

Afbeelding
Ja, die ja!
Alle reacties Link kopieren
Jamin heeft ze ook weer, in 50 smaken, en zelfs met een heuse “eiwijzer” op hun website.

Ik laat ze ook staan ivm een serieuze poging om gezond en calorie-arm te eten, waar ik inmiddels al zo’n 4,5 kilo mee ben verloren dus dat motiveert wel om vol te houden.

Ik vind eitjes overigens wel lekker, maar al die exotische smaken hoeven voor mij niet.
Alle reacties Link kopieren
En over tulpen: Je kunt vandaag gratis tulpen plukken op de Dam in Amsterdam, als start van het tulpenseizoen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-01-2020 09:47
Geen haar op mijn hoofd!

1) Ik moet wat winterspek kwijt, dat gaat niet lukken met chocolade eitjes op tafel.
2) Als ik zin heb in chocolade, dan koop ik wel een reep, stuk goedkoper.
3) Paaseitjes horen toch echt bij Pasen. In het zuiden hebben we eerst nog carnaval. Nu al paaseitjes kopen is voor mij zoiets als de kerstboom in de woonkamer zetten voor pakjesavond. Gaat hem niet worden.
Precies!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze zelf niet omdat ik er niet echt van houd, maar ik zie t probleem niet dat ze er al zijn. Het lijkt mij dat de kosten kunnen worden gedrukt als ze 3 maanden worden gemaakt ipv 3 weken, door het instellen van de machines etc.

Ik blijf dit soort topics gezeur vinden.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2020 10:15
Briljante reclame van de Hema:

Afbeelding
Geniaal!

Ik heb donderdag een zakje eitjes met tompouce-smaak gekocht bij de Hema, wel lekker en leuk, want bij doormidden bijten zag je roze en gele vulling, maar wordt niet mijn favoriete smaak.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2020 10:15
Briljante reclame van de Hema:

Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er werkelijk niets van dat er mensen zijn die problemen hebben met pepernoten of paaseitjes die 'te vroeg' in de winkel liggen. Wat maakt dat toch uit.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Yessssss! Paaseitjes!!!
Echt, hoe erg ik het vind wanneer de pepernoten in de winkel liggen, hoe mijn hart een sprongetje maakt als de Paaseitjes er weer zijn: Yesss, voorjaar, een nieuw begin, zon, licht, het komt allemaal goed! :cheer: :cheer: :cheer:
Dolfijn911 schreef:
18-01-2020 10:51
Yessssss! Paaseitjes!!!
Echt, hoe erg ik het vind wanneer de pepernoten in de winkel liggen, hoe mijn hart een sprongetje maakt als de Paaseitjes er weer zijn: Yesss, voorjaar, een nieuw begin, zon, licht, het komt allemaal goed! :cheer: :cheer: :cheer:
Ik lust geen paaseitjes. En ik haat licht.


En pepernoten zijn ook vies.
Alle reacties Link kopieren
Frederika-Jael schreef:
18-01-2020 10:47

Ik blijf dit soort topics gezeur vinden.
masochist!
Alle reacties Link kopieren
Frederika-Jael schreef:
18-01-2020 10:47


Ik blijf dit soort topics gezeur vinden.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de OP iets aangepast: kom gezellig meekletsen over je favoriete paaseitjessmaak. ;-D

De mijne: wit met hazelnoot.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven