Een rups in de spinazie

15-10-2010 17:19 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stond ik net dus het water uit de spinazie te drukken in een vergiet...zie ik iets wittigs. Eerst schonk ik er geen aandacht aan, maar toen ik het nog een keer zag heb ik het er met een vork uitgehaald... Blijkt het gewoon een rups te zijn

Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
quote:viennas schreef op 15 oktober 2010 @ 17:27:

[...]

Trouwens...deze zin in combinatie met je motto:
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2010 @ 17:37:

[...]

Dat rupsjes lekker in de spinazie zitten, huisje boompje beestje en zo, als een gezellige rupsenfamilieKlinkt wel lief
Daarom eet ik nooit spinazie/groente uit de diepvries. Daarom was ik alles ontzettend goed, ook als het voorgesneden in een zak zit (wat ik bijna niet koop, alleen bijv. een keer soepgroente of bij haast wokgroente)

Wij eten veel uit eigen tuin en dan kom je echt van alles tegen, rupsen, slakken, regenwormen, luizen etc. Heeeel goed wassen en daarna is het gewoon te eten.
Huh? in de vuilnisbak? ben je bang dat de rups vieze pootjes heeft? Natuurlijk zitten er rupsen, vliegjes en ander vlees tussen je groente. Wees blij dat je spinazie van de koude grond hebt!

In diepvriesspinazie zitten ook torren en spinnen (meer zelfs omdat dat slechter gewassen wordt) maar die worden gewoon fijngehakt
quote:[message=7469837,noline]meds schreef op 15 oktober

In diepvriesspinazie zitten ook torren en spinnen (meer zelfs omdat dat slechter gewassen wordt) maar die worden gewoon fijngehaktMaak me GEEEKKKKK, hopelijk heeft TO de andere helft van het pak al op
nog een geluk dat het geen vingerkootje was
quote:meds schreef op 15 oktober 2010 @ 18:58:

nog een geluk dat het geen vingerkootje was

Of een ober in je spinazie, ook niet leuk.

(Ober, er zit een haar in mijn soep!)
Annie de Rooij - Copa Koopavond

Ik vind hier dingen van.
quote:Ruza schreef op 15 oktober 2010 @ 18:10:

Simoon. Ik had maar de helft van het pak gebruikt dus heb nu de andere helft maar gekookt. Wel even geckecked of mr rups niet zn vrouwtje ook had meegenomen.Dat hele pak was hier de kliko in gegaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hihi, ik had ooit een kikker in de andijvie.....maar die sprong er voor het koken gelukkig nog uit. Maar dat kan dus altijd gebeuren bij verse producten! Ik zou het trouwens ook niet meer eten als de rups was meegekookt......heb liever ander stukkie vlees.
Ik had een uitgekookte tor in mijn spinazie van de appie Het was zo een met een hard schild maar de inhoud was er al uitgekookt, toen ik opeens iets in mijn mond voelde......ieuuww.

Het is al wel 10 jaar geleden en heb daarna nooit meer diepvries spinazie gegeten.
Ik heb weleens een rups in de broccoli gehad,heb het wel gewoon gegeten,goed gespoeld

Tip is om een beetje zout in je spoelwater te doen

Met spinazie is dat wat lastig,vers lukt nog wel maar diepvries..tja
Ja maar Ruz is toch vegetariër? Wat moet je dan met rups? Je kan hem niet eens zoals een slak in de knoflookboter stoppen!
Weggooien!
Ach als dat alles is, jaaaaren geleden kocht ik met mijn moeder andijvie, wil ik het af gaan wegen zit er een kikker in !
Ieuw!
Ik zou teruggaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven