Een rups in de spinazie
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:19
Stond ik net dus het water uit de spinazie te drukken in een vergiet...zie ik iets wittigs. Eerst schonk ik er geen aandacht aan, maar toen ik het nog een keer zag heb ik het er met een vork uitgehaald... Blijkt het gewoon een rups te zijn
Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
vrijdag 15 oktober 2010 om 18:28
Daarom eet ik nooit spinazie/groente uit de diepvries. Daarom was ik alles ontzettend goed, ook als het voorgesneden in een zak zit (wat ik bijna niet koop, alleen bijv. een keer soepgroente of bij haast wokgroente)
Wij eten veel uit eigen tuin en dan kom je echt van alles tegen, rupsen, slakken, regenwormen, luizen etc. Heeeel goed wassen en daarna is het gewoon te eten.
Wij eten veel uit eigen tuin en dan kom je echt van alles tegen, rupsen, slakken, regenwormen, luizen etc. Heeeel goed wassen en daarna is het gewoon te eten.
vrijdag 15 oktober 2010 om 18:31
Huh? in de vuilnisbak? ben je bang dat de rups vieze pootjes heeft? Natuurlijk zitten er rupsen, vliegjes en ander vlees tussen je groente. Wees blij dat je spinazie van de koude grond hebt!
In diepvriesspinazie zitten ook torren en spinnen (meer zelfs omdat dat slechter gewassen wordt) maar die worden gewoon fijngehakt
In diepvriesspinazie zitten ook torren en spinnen (meer zelfs omdat dat slechter gewassen wordt) maar die worden gewoon fijngehakt
vrijdag 15 oktober 2010 om 19:19
quote:Ruza schreef op 15 oktober 2010 @ 18:10:
Simoon. Ik had maar de helft van het pak gebruikt dus heb nu de andere helft maar gekookt. Wel even geckecked of mr rups niet zn vrouwtje ook had meegenomen.Dat hele pak was hier de kliko in gegaan.
Simoon. Ik had maar de helft van het pak gebruikt dus heb nu de andere helft maar gekookt. Wel even geckecked of mr rups niet zn vrouwtje ook had meegenomen.Dat hele pak was hier de kliko in gegaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 15 oktober 2010 om 20:08