Elektrische hapjespan - wat doe jij ermee?

18-01-2021 19:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

In mijn kerstpakket zat een elektrische hapjespan van Bestron. Handig om mee te nemen op de camping... Dacht ik. Met 1500 watt is ie iets te heftig om daar te gebruiken. Dus dat wordt dan thuis op de aanrecht koken. Maar wat dan?

Met een braadpan en wok dacht ik alles wel te kunnen maken maar blijkbaar mis ik nog iets 😜. Ik ben benieuwd naar jullie recepten en de tips waarom dit ding handig is.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
MonkeyTown schreef:
18-01-2021 21:25
Wij hadden er ook een en gebruikten deze om te wokken aan tafel. Beetje als gourmet maar dan als wok. En inderdaad heb ik m ook gebruikt om te stoven/slowcooken (heb er zelfs een topic over geopend hier :-D). En hapjes of paella warm te houden, namen m ook wel eens mee op vakantie . Nu is ie na al die jaren stuk en mis m wel. De zaterdagavond-wok is niet meer wat het is geweest...
Welke regio woon je?
Je mag em zo komen halen!
koekie1980 schreef:
19-01-2021 20:17
Hmmm daar lijkt t wel op ja...

Ik heb ondertussen enkele collega's gevraagd en echt niemand kan er wat mee. Antwoorden varieerden van geef hem aan de kringloop, zet het een keer op marktplaats tot "staat in de kelder naast de pizzarette van vorig jaar'

Jammer...
Toch bedankt voor jullie hulp dames!!
Geen nicht of neef in huis die van plan is op kamers te gaan? Dan kun je hem als cadeau inpakken.
Alle reacties Link kopieren
Een soort smulsteen dus, maar dan op stroom.
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
19-01-2021 21:13
Een soort smulsteen dus, maar dan op stroom.
Nee niet de smulsteen! :rofl:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Ik denk dat ik zelf onder een (smul)steen gelegen heb want ik had echt geen idee wat het was! Google, Dankjewel! 😜
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
19-01-2021 20:18
Welke regio woon je?
Je mag em zo komen halen!
Haha in Noord-Holland 😁
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
MonkeyTown schreef:
19-01-2021 21:46
Haha in Noord-Holland 😁
Dat is wel ver van Noord Limburg af :facepalm:
koekie1980 schreef:
19-01-2021 21:44
:rofl:
Ik denk dat ik zelf onder een (smul)steen gelegen heb want ik had echt geen idee wat het was! Google, Dankjewel! 😜
Ik ook. En eerder ook al de kippiepan opgezocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven