En, wat eten we vandaag?

27-03-2011 22:47 3010 berichten




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorig topic: En? Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit een beetje bij te komen van mijn vreselijk drukke werkdag Wat kan je toch veel telefoon en mail krijgen waar je nog wat mee moet ook

Had gelukkig vanochtend een bakje uit de vriezer gehaald met een currygerecht erin dus eten was snel klaar en hoefde ik ook niet meer over na te denken. Ik wist niet meer precies wat er in het bakje zat maar het smaakte me goed
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bij de buzara ook naan- of pidebrood (of iets vergelijkbaars) kiezen. Ga het zeker keer maken, maar dan als ik bij Lief ben.



Teig, gebruik jij gewoon diepvries gamba's/garnalen die al gepeld zijn? Ik zag ook een recept met ongepeld en dat leek me geen goed idee. De diepvriesversie van AH/Aldi/Lidl schijnen goed te zijn.
Ooh wat een slechte week... zondag friet, gister een broodje kebab, vandaag pizza met wijn (zó fijn... in de zon...mmm) morgen bbq-en bij vrienden, vanaf vrijdag een weekend weg met familie (met veeeel kids) en dat wordt -naar verluid- vrijdag patat, zaterdag pannekoeken en zondag uit eten.
Alle reacties Link kopieren
Dan hoef je daarna een half jaar geen junkfood meer Maris
Alle reacties Link kopieren
Maris, goeie eetweek!



Kaaatje, balen voor je, maar goed dat jullie erover praten en dat jullie eruit komen!



Teig, lekker he???!!! Ik ben rustig aan in de auto over de A2 getuft, niet meegedaan aan de gekte om de linkerbaan, raampjes open, muziek aan en lekker meebrallen. Daar knap je van op.



Ik zou gaan sporten maar had helemaal geen zin. Lekker in de tuin gezeten met tijdschriften. De eerste eendekuikentjes zwommen voorbij met moeders. Lieffff! Helemaal lente.



We hebben rijst met roerbakje van peultjes, tauge, shii-take, koriander, pinda's en wat sojasaus en honing gegeten
@thee: ik heb tot nu toe de garnalen bij Deen gekocht (vers uit de koeling) en bij de AH (uit de diepvries van Euroshopper). Beiden vond ik prima. Ik koop inderdaad altijd de gepelde, anders vind ik het zo'n gehannes met eten.
Alle reacties Link kopieren
Moosey&kaaatje, grappig dat we zo dicht bij elkaar wonen.



Ik heb ex-ruzaman vandaag gezien. Wok gehaald. Was weer heftig. Zwaar. Voel me klote.
Alle reacties Link kopieren
Maris, veel plezier.



Teig, bedankt voor de info. Ga het binnenkort zeker keer maken voor Lief en mij (hoe bizar, wilde bijna typen Ex en mij, denk door Ruza's bericht hierboven).



Ruza, jij een extra



Hier nog geen stamppot op. Met wijntje en nootjes in de zon en zo, daarna telefoontjes en dingen. Denk dat ik het maar dooschuif naar morgen en zo een donkere boterham met gebakken ei of zo neem.
Alle reacties Link kopieren
He toch Ruza wat rot,sterkte!



Lekker hoor thee met wijn en nootjes in de zon!



Maris,wat een week qua eten voor jou.Af en toe zo'n week is niet erg.Veel plezier vast in het weekend.



Kaaaatje idd boodschappen doen met honger is funest maar soms komt het nu eenmaal zo uit..



Ik heb dus vroeg gegeten omdat ik moest werken en heb nu dus trek,zo een crackertje pakken ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Ruza: bah, sterkte!



Morgen weer gezond eten, nu zo lekker slapen!
Alle reacties Link kopieren
Ruuz, dikke
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Ruza, soms ontwijk je liever mensen alleen is het ook soms onvermijdelijk.



Vanavond gewerkt net thuis, at op het werk, mogen niet mee eten (kost te veel geld), bewoners eten menu'tjes uit de diepvries. Ben zelf naar de slager gegaan, broodje met beenham en mosterdsaus en ter compensatie een pasta salade met zalm, wat een combinatie maar smaakte goed!



Heerlijk he met dit weer in de zon met nootjes en wijn;)... hhm en dan met een stokbroodje met lekkere dingentjes!



Geniet voor zo ver het kan van dit heerlijke weer! Fijne avond iedereen!
quote:Ruza schreef op 19 april 2011 @ 20:58:

Ik heb ex-ruzaman vandaag gezien. Wok gehaald. Was weer heftig. Zwaar. Voel me klote.





Bah ruza, wat naar voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ruuz even een snelle voor jou!

Ga mijn bedje in, want medicijnen beginnen in te werken.. en heb niet zo'n zin om morgen in de kreukels wakker te worden op de bank.



Slaap lekker allemaal!

Btw: de garnalen buzara was erg lekker. Heb nog flink wat over (had extra gemaakt omdat ik dacht dat mams misschien ook wel iets wilde hebben, zodat ze het mee kon nemen naar d'r werk), maar mams vond t niet geweldig... Ik ben dan ook de grootste garnalen-addict van de familie. Had bij de AH zo'n kant en klaar rustique-brood meegenomen, heerlijk zitten dippen.
@winnie: fijn dat je het lekker vond!!



Vanavond eet ik denk ik iets van stokbrood, smeersels en salade. Ga op ziekenbezoek bij een collega met wat andere collega's en we eten even samen.
Alle reacties Link kopieren
De garnalen alla buzara staan hier ook genoteerd, Teig. Klinkt erg lekker.



voor Ruza!



Ik maak vanavond zalm uit de stomer met gekookte broccoli erbij. Met raita voor de frissigheid.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond eet ik de overgebleven portie garnalen buzara. Komt goed uit dat het alleen maar opgewarmd hoeft te worden. Ik heb besloten dat dit qua gezondheid duidelijk mijn week niet is... Dus rustig aan.... Pff en het is trouwens veel te mooi weer om te werken!
Alle reacties Link kopieren
Ik was die garnalen Buzara alweer bijna vergeten, maar misschien is dat iets moois om alsnog dit weekend klaar te maken.



Vanavond eet ik Tortelini met sugar snaps and tomaat. Pasta salade dus, maar wel een heeeeeel lekkere. Morgen de rest mee als lunch, want 's avonds een borrel van mijn werk en ik wil voor die tijd wat broodjes eten, anders wordt het weer veel te veel gesnack :D
Alle reacties Link kopieren
Wij eten een salade en heb er italiaanse bollen bij en heb nog een stukje geitenkaas.Misschien maak ik ook nog een snelle groentesoep(van een blokje en een zak gesneden soepgroente).
Alle reacties Link kopieren
Vanavond eet ik gekruide aardappeltjes uit de oven, een groenteschijf en gebakken witlos.
Alle reacties Link kopieren
ik maak een frittata (goed geschreven?) van eieren,surimi,aardappel,paprika,rode peper,ui,knoflook, zwarte olijven,champignons.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten tagliatelle met ui/ sugersnaps/ roomkaas en erbij gevulde champignons. Lekker 's zomers!
Alle reacties Link kopieren
Hadden geen zin om te koken dus we hebben lekker gebakken ei op brood gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ben eindelijk thuis. Wat een zooitje weer op de weg zeg. 't Was gewoon een drama om Amsterdam Zuidoost uit te komen. Mooi weer en doorrijden op de snelweg is geen combi geloof ik. Ze vergeten spontaan hoe ze moeten autorijden. Ben maar even bij die grote gele M gestopt om wat te eten en te drinken te halen. Normaal kom ik daar amper, want vind het nooit zo geweldig goed vullen als maaltijd, maar ja... Beter iets dan niets.



Straks maar eens kijken hoe het met de garnalen buzara is. Maar eerst even chillen in het zonnetje op mijn balkon. Poezebeesten hebben net al lekker zitten eten.



Voor morgen ook maar eens bedenken hoe en wat met eten. Zou eigenlijk tapas gaan eten met een vriendinnetje, maar ze heeft helaas afgezegd, was iets tussen gekomen. Heb ongetwijfeld nog genoeg dingen in huis om een volwaardige maaltijd mee te maken, maar met dit weer en dat geklooi op de weg is mijn zin om te koken spontaan verschwunden.
Alle reacties Link kopieren
@Winnie, mijn maaltijd van vandaag was wel een aanrader, simpel om te maken en heel erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven