Exact vertellen wat je vandaag hebt gegeten - deel 5

24-08-2016 11:08 1784 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 is ook alweer vol! Tijd voor een nieuw topic vol met (h)eerlijke eetlijstjes, lekkere recepten, gezellig geklets en fijn gezelschap!



Wees welkom allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was naar Enschede met de trein en daar naar het Rijksmuseum Twente, heel mooie tentoonstelling met Renaissance kunst! Wel een beetje vol door de gratis reizen actie natuurlijk, maar goed, je moet er wat voor over hebben.



Die neiging om naar de kapper te rennen bij grote veranderingen in je leven ken ik totaal niet! Maar ik heb dan ook een grondige hekel aan gefrut aan mijn haar dus ik probeer de kapper sowieso tot 2-3 keer per jaar te beperken.

100 euro is veel zeg! maar als je er blij mee bent is het 't wel waard. Alleen... moet die behandeling dan niet om de zoveel tijd herhaald worden? dan wordt het wel een beetje begrotelijk lijkt me...



Fijn dat je je weer beter voelt Isa, en geniet van het theeleuten met je vriendin.

Momo, heel verstandig om nog even terug naar bed te gaan, ik hoop dat je lekker een tukje kunt doen nog voor de kids weer uit school komen...
Leuk Leighton, 'nieuw' haar!! Ik heb die neiging ook wel maar met mijn fluthaar is gewoon echt niks te beginnen.



Heb net dik 2,5 uur geslapen. Zometeen mijn moeder ophalen om samen even een kwartiertje met de hond te lopen. Dat wordt dan haar uitje van de dag. Ze is zo slecht, het breekt mijn hart... twee weken geleden ging ze op maandag naar yoga en dan nog anderhalf uur flink doorlopen met een vriendin. Nu dit.
Dat klinkt leuk Gember!



Momo, ze gaat opeens hard achteruit hé? Lijkt me heel er moeilijk om te moeten meemaken. Voor haarzelf en voor jullie allemaal ook.
Lieve Gember en Isa, dank jullie wel voor jullie reactie in mijn andere topic
Alle reacties Link kopieren
Ik loop achter geloof ik. Leighton, wat is balayage haar? Een brand new kapsel heb ik 2 keer gedaan. 1x bewust en 1x omdat de kapper maar bleef knippen (ik heb -7, moet mijn bril af en zie dus alleen het eindresultaat) en beide keren kon ik wel janken. Voor mij niet weer dus.

Veel succes morgen met je eerste werkdag!



Momo wat gaat je moeder achteruit zeg wat zal dat ontzettend beangstigend zijn voor je. Misschien een te directe vraag (zeg dat dan ook vooral), maar kan ze de operatie en behandeling nog wel aan?

Ik ga je andere topic lezen.



Gember wat een cultureel uitje! De fout om tijdens boekenweek met de trein te gaan heb ik 1x gemaakt en dat was zat haha.



Over 1,5 week ben ik jarig, ik ga maar eens bedenken wat voor taart ik ga maken en zoete hapjes voor 's avonds als familie en vrienden komen (meer type fingerfood, scheelt gedoe met bordjes en vorkjes)
Elko prima dat je dat vraagt hoor. Ik denk het wel omdat ze er zelf steun uit haalt dat er iets gebeurt. Maar ik zei gisteravond nog tegen mijn man dat als dit zo blijft, dat ze er heel snel niet meer is. Hier gaat ze aan onderdoor. En gek genoeg (of niet, we zijn heel hecht en voelen elkaar heel erg aan) zei ze vandaag zelf net zoiets. Maar ze heeft nog wel de hoop dat haar behandeling gaat helpen.



Ik ben nog nooit met de boekenweek met de trein geweest, maar dat is dus blijkbaar geen aanrader... Leuk trouwens, Renaissance kunst. Ik ga in een buitenlandse stad vaak wel naar een museum maar in Nederland beperkt zich dat vaak tot musea die leuk zijn voor de kinderen.



Leuke plannen maken Elko, voor allerlei lekkers!
Zou een groepswhatsapp of FB niet eens wat voor ons zijn? We spreken elkaar al zo lang hier en moeten altijd maar om de privacy denken.
Zou ik leuk vinden Isa! Ik ben wel benieuwd of Gember dat iets vindt, die is erg van de privacy!



Leighton succes en veel plezier morgen.
Ik zou het ook echt leuk vinden Momo. Praat toch echt wat makkelijker en dan heb je eindelijk een echte naam en beeld
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook leuk, maar wel alleen als iedereen mee gaat! Bij de zwangergroepjes gemerkt dat iedereen wel snel alleen nog kletst via fb en niet meer op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat hard achteruit momo

Leuk uitje gember!

Succes op je eerste werkdag leighton!

Heftig isa



Hier alles z'n gangetje. Paasvakantie. Kids zijn naar een Roompot park met mijn ouders. Volgende week naar schoonouders. Dus wij hebben ff tijd voor elkaar. :-)



Ben wel plots zoooo moe. Geen stage en geen school dus dacht te studeren en taken te maken maar nog niet aan toe gekomen. Slaap heel lang (vandaag ff niet, man naar werk gebracht zodat ik met de auto boodschappen kan doen), beetje tv kijken of pixelen, beetje huishouden, eten maken en dat is het zowat.. Nu ja ook veel achter de kiezen dus maar FF toelaten zeker. En hopen dat ik nog in actie schiet.



Man gaat veranderen van werk. Er zijn veranderingen op komst maar ze trekken op niet veel en ze luisteren niet naar voorstellen. Man gaat iets dichter werk zoeken en terug dagwerk. Omdat hij voelt dat hijniet veel energie over heeft zo. Toch tot besef gekomen! :-)
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Momo en finjie! Ik ben al sinds half 5 op van de zenuwen en ik sta waarschijnlijk een half uur te vroeg voor de deur straks. Whatsapp groepje vind ik leuk!
Succes Leighton!
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het leighton?
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
een broek en bloes die ik vorig jaar had afgeschreven wegens te klein na 2 zwangerschappen, die pas ik nu weer prima! En dat zonder af te vallen mijn figuur VK komt weer terug!



Mijn dag kon dus niet meer stuk vandaag
Alle reacties Link kopieren
elko.



Weet niet waarom maar ik moet de hele tijd aan fairfax denken. Hoe zou het met haar gaan? Ik hoop goed iig!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
doe je goed Elko!



Leighton, hoe was je dag?



Finjie, nog wat bijgekomen vandaag of nog steeds zo moe? Wat slim van je man om dichterbij te gaan weken.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dus boodschappen gedaan en dan meteen erna de ramen gelapt. Maar nadien wel weer lekker het zonnetje in. Zal het nodig hebben zeker?



Ja ben blij dat hij die beslissing genomen heeft. Nu een uur rijden. Nu zegt hij tegen de interimkantoren max. een half uur. En terug dagwerk. Dus jeuj hij zal (hopelijk) weer wat meer energie hebben.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Je zal 't zeker nodig hebben Finjie. Zo heerlijk van het zonnetje genieten is ook geen straf natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Heeft nog iemand dat programma van Angela Groothuizen gezien? Een soort documentaire over een man van 31 met frontotemporale dementie. Jeetje zeg, dan ben ik het toch zo gewend vanuit mijn werk maar ik had tranen in mijn ogen de hele tijd
Elko wat goed!!



Leighton hoe was het vandaag?



Finjie probeer maar lekker bij te komen deze vakantie. Goed dat je man dit beslist heeft. Hopelijk vindt hij snel wat anders.



Ik heb vanavond een schilderworkshop gedaan met mijn schoonzus. Had vooraf helemaal geen zin want moe enzo, maar het was zo leuk! En dochter heeft vanochtend voor het eerst sinds tijden niet gehuild met naar school brengen. En ik heb lekker gewerkt vandaag. Kindjes vanmiddag leuk met vriendjes buiten gespeeld en heel goed bericht van de juf over oudste gehad; hij doet het super met zijn aangepaste programma! Kortom, ik had voor het eerst sinds heeeeeeeeel lang een goede dag!



O: boterham kaas

T: druiven

L: boterham kaas

T: rijstwafel en mini KitKat

D: klein beetje spaghetti met momosaus

T: 2 happen gevulde koek en een paar zoutjes



Eten gaat niet goed al een paar dagen, heb echt een brok in mijn keel waardoor bijna alles niet lekker valt en ik heel snel vol of misselijk ben. Ach, misschien val ik er nog een paar kilo mee af...
Elko, ik heb het niet gezien. Dat ga ik zeker terugkijken, vreselijk heftige ziekte is dat toch



Momo, fijn dat je dag toch leuk was, al had je er geen zin in. Leuk hoor, een schilderworkshop. Mooi dat het met de kinderen ook lekker gaat, dat scheelt een hoop hé.

Tja, dat eten. Toen het met mijn moeder zo slecht ging at ik ook bijna niks. Die brok in je keel inderdaad. Probeer gewoon te eten wat je lekker vind en waar je op dat moment zin in hebt, de rest komt wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen, maar ik was echt even helemaal op en toe aan vakantie en dat heb ik nu gelukkig ook.



Leighton, gefeliciteerd met je baan! Komt vast goed! En beter te vroeg dan te laat. ;)



Momo, klinkt inderdaad als een goede dag! Wat heb je geschilderd?



Heey Finjie, jou heb ik ook een tijdje niet gezien!



Isa, voor jou een hele grote knuffel! wat maak jij veel heftigs mee zeg.



Dat paaseitjestopic vond ik ook leuk trouwens.

Alleen hebben ze bij de Lidl mijn lievelings niet meer volgens mij. :(



Weet nog niet echt wat ik vandaag ga eten. ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het momo?



Ik denk ook vaak aan Fairfax.



M'n eerste week was zo leuk! Leuk werk en leuke collega's. Moet mezelf nog even uitnodigen in de groepsapp. :D ik heb wel echt ontzettend hard gewerkt en nu is het alweer weekend voor me!



Ook was het Ed Sheeran concert deze week en dat was ook echt zo gaaf. Goede week voor mij.



Hoe gaat het met jullie allemaal?



Gebruikersnaam, leuk je weer te lezen! Hoe gaat het inmiddels met je tanden? Andere tandarts gevonden? Geniet van je vakantie! Is dit DE vakantie??? Die jaloersmakende?



Ik vind een Whatsapp groepje met jullie nog steeds een goed idee. Soms ben ik een beetje forum moe, maar ik denk wel vaak aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook nog aan fairfax denken en hoop zo dat ze de stap heeft durven zetten.



Leighton wat fijn dat het zo goed bevalt! Ja app-groepje is leuk! Minder forum zou goed zijn voor me



Gebruikersnaam wat fijn dat je nu vakantie hebt! Ga je nog weg?



Momo wat heerlijk dat je een goede dag had gisteren! Schilderen kan ook een goede uitlaatklep zijn, ik heb het cliënten wel eens aangeraden.



Finjie lijkt me idd verstandig van je man om dichterbij huis te gaan werken, zonder late diensten. Ik heb jarenlang een reistijd van 1-1,5u enkele reis gehad, ben zo blij dat nu niet meer te hebben. Dat vrat een boel energie zeg.



Nou pfff weekend. Lange dag vandaag met nog een bijeenkomst in de avond. Ben echt gaar nu. Wel leuk nieuws gehad, ga een (interne) opleiding doen! Duurt een jaar en start in de zomer. Supertof :-)

En verder moet ik een beetje beter voor mezelf gaan zorgen. Altijd als ik een tijdje slechter eet, moe ben, etc krijg ik een scheurtje in m'n mondhoek en ja hoor, daar is ie weer. Morgen maar ff wat lekker fruit kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven