Gedroogde bonen en linzen: waar bestellen?

17-04-2021 20:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een Echte Plantevreter(tm) gebruik ik in heel veel dingen bonen en linzen. Ik woon ergens waar we niet gezegend zijn met een grote supermarkt of een indonesische/turkse/marokaanse/chinese winkel hebben.
Met wat moeite kan ik aan van die kleine zakjes rode linzen of gemengde linzen komen, maar ik weet dat er veel meer is wat de moeite waard is. (Alleen al door alle mooie producten die me vanuit mijn kookboeken aankijken)

Weten jullie waar ik aan een goede selectie kan komen?
Alle reacties Link kopieren
Google?
Ander google ik wel ff
Bestellen bij picnic of ah.
Meeste supermarkten verkopen linzen droog en bonen ook wel. Bij de Jumbo en AH in ieder geval.
Turkse groenteboer, pit en pit misschien?
Alle reacties Link kopieren
https://biologische.shop/zoeken?control ... it_search=
Biowinkel.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een keertje naar de naburige stad gaan om in te slaan bij de turkse supermarkt. Scheelt echt veel geld.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Deze lijkt mij wel wat: Linzen & Bonen. Ik ken dit bedrijf via mijn werk, alleen toen nog alleen van de piepers. :-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:16
98.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Odin :)
Iedere supermarkt heeft het en bijna iedere supermarkt bezorgt thuis.

Gezondheidswinkels en bio winkels hebben het ook en ook vaak online te bestellen.
Bij mijn albert heijn is dat gewoon te koop, ook in best grote verpakkingen. Ik weet niet of het bijzonder genoeg is voor je, maar in de OP wek je de indruk dat het heel moeilijk te vinden is. Droge kikkererwten, linzen, allerlei soorten bonen, het ligt gewoon in de supermarkt toch? En bij Eko plaza en dat soort tenten helemaal.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 17-04-2021 21:09
7.67% gewijzigd
novaviva schreef:
17-04-2021 21:07
Bij mijn albert heijn is dat gewoon te koop, ook in best grote verpakkingen. Ik weet niet of het bijzonder genoeg is voor je, maar in de OP wek je de indruk dat het heel moeilijk te vinden is. Droge kikkererwten, linzen, allerlei soorten bonen, het ligt gewoon in de supermarkt toch?
Ja dat ligt gewoon in de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Grote online drogisten (zoals deonlinedrogist of drogisterij . Net) met de catagorie 'bewuste voeding' of iets in die trant hebben ook gedroogde linzen/ bonen, alternatieve granen, superfoods ect.
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
17-04-2021 21:00
TO, je woont toch wel in Nederland?
Misschien op de mooie Waddeneilanden. (Waar AH alleen op Texel zit.)

Dus je kan een pakketbestelling doen?
Ik woon inderdaad op een van onze waddeneilanden, maar dan toevallig niet Texel. Ik heb dus ook al niet een gewone supermarkt. Althans, die is een eindje fietsen en is inderdaad geen Albert Heijn. Hier heb ik een dorp verder een aardappelmannetje, maar dat is het ook echt.
Misschien deze winkel? https://www.denotenshop.nl/superfood/ge ... lvruchten/
Alle reacties Link kopieren
Ah Top, in de shops die Novaviva, dianaf en jarig delen vind ik echt een hele hoop!
Mapo-Dofu schreef:
17-04-2021 21:13
Ik woon inderdaad op een van onze waddeneilanden, maar dan toevallig niet Texel. Ik heb dus ook al niet een gewone supermarkt. Althans, die is een eindje fietsen en is inderdaad geen Albert Heijn. Hier heb ik een dorp verder een aardappelmannetje, maar dat is het ook echt.
Heb je helermaal geen supermarkt die het verkoopt?

Gewoon googelen, de notenshop heeft het bv
Alle reacties Link kopieren
Kun je ze niet zelf gaan kweken op een stukje grond?
Alle reacties Link kopieren
Mapo-Dofu schreef:
17-04-2021 21:13
Ik woon inderdaad op een van onze waddeneilanden, maar dan toevallig niet Texel. Ik heb dus ook al niet een gewone supermarkt. Althans, die is een eindje fietsen en is inderdaad geen Albert Heijn. Hier heb ik een dorp verder een aardappelmannetje, maar dat is het ook echt.
Gebruik maken van een bezorgdienst van een supermarkt? Of picnic, die doen sowieso alleen maar bezorgen
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
17-04-2021 21:17
Kun je ze niet zelf gaan kweken op een stukje grond?
Ja, daar zou ik naar kunnen kijken, heb ik nog helemaal niet aan gedacht.Ruimte in de voor en achter tuin om wat te planten heb ik hier wel zat. Ik heb het nog nooit geprobeerd (of tenminste alleen appels en peren enzo). Maar dat lijkt me ook wel wat
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:15
99.36% gewijzigd
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:15
98.88% gewijzigd
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:15
98.74% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven