Gezellig wokrestaurant in de buurt van Utrecht?

20-02-2013 17:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een gezellig wokrestaurant in de buurt van Utrecht. Over het algemeen zijn deze restaurants echt vreetschuren en ziet het er absoluut niet gezellig uit. Maar ik ben opzoek naar eentje waar het er dus wel gezellig uit ziet en ook nog lekker is (heel belangrijk ;))

Wie kan mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Yakimono is wel oke, qua interieur. Het is vooral niet zo groot, wat de sfeer ten goede komt. Het ligt wel op een enorm lelijk terrein en naast de snelweg.



Je kunt in de binnenstad ook leuk aziatisch eten hoor, dus waarom de wok-formule?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Elst Utrecht is leuk
Alle reacties Link kopieren
In Elst ben ik laatst dus geweest en vond het heerlijk daar! Maar zoek dus iets dichterbij Utrecht.

De wok-formule zodat je van alles een beetje kan nemen, je eigen gerechten samen kan stellen, en het dus helemaal is zoals jij lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
De malle Jan in maarssen! Het is daar wel redelijk massaal. Maar ze hebben erg lekkere gerechten. Ze hebben goede Peking eend, lekkere krab, dimsum gerechten, verse sushi verder gewoon typisch Chinese warme gerechten, wok en tepan yaki. Erg lekker eten daar.
Alle reacties Link kopieren
Restaurant Vandaag net buiten Utrecht. Niet alleen wok, ook pizza's, sushi, lasagne, aardappelgerechten. Altijd druk daar, maar ik vind het wel gezellig. Je moet dus wel echt reserveren, anders heb je denk ik geen kans op een tafeltje.
Alle reacties Link kopieren
Oh! Je kunt daar ook Chinees fonduen! Ook erg leuk en lekker! Er komen veel Chinezen en andere Aziatische mensen. Betekent vaak dat het eten er goed is.
Alle reacties Link kopieren
De leukste van de provincie zit in Elst.



http://www.easternplaza.n ... _utrecht_2012/;jsessionid=56C99828F432921D3F54C3DE90B02C71
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
EP in Elst is echt een aanrader!!

Van te voren wel even reserveren, want in het weekend zit het er altijd vol!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, wat leuk om te weten dat die in Elst zo goed is! Ik ben niet zo van de wokrestaurants, maar op z'n tijd kan t wel lekker zijn, en die is fijn in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Elst is inderdaad erg goed!



Je hebt nu ook 22high in Amersfoort maar is niet direct wokken meer van alles wat. Wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor Yakimono gaan. Mooi interieur, niet te massaal en erg lekker Voor de kinderen achterin een ballenbak.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de tips!

Ik ben al eens in Elst geweest en vond het daar heerlijk en ziet er ook nog eens gezellig uit! Als ik jullie zo hoor, kan weinig dat nog overtreffen... Dan maar een stukje rijden ervoor.

Mallejan ben ik ook eens geweest, en vond het er daar wat kil... Het eten was wel goed, maar je blijft er niet voor de gezelligheid nog even zitten...
Ik was echt bijna in schok na Elst, ha ha ha. We zaten ook nog eens in serre achter choco-fonteinen. Echt leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven