goede blender/sapcentrifuge keuken machine gezocht .

17-10-2010 19:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben er even klaar mee ,ik heb een blender staan die zijn werkniet doet en heb vorige maand ook de keuken machine de deur uit gedaan .Ik ben op zoek naar een goed degelijk apparaat die mij in de ochtend de fruitshake kan geven .Dus veel vers fruit en dan melk of water erbij .Maar ik zoek dat in combinatie van een sap centrifuge.En als het even lukt met een een keukenmachine erbij .

EN vooral makkelijk schoon te maken enz.

want dat zei de laatste met aangekochte blender ok wat een drama om dat ding schoon te krijgen .

Wie weet waar ik zo'n ding kan krijgen of heeft ervaring ?
Hm ik heb een losse sapcentrifuge en losse blender, allebei uit die zilveren serie van Philips (weet zo het typenummer niet hoor), maar die zijn zó ontzettend fijn! En simpel schoon te maken. In de centrifuge moet je geen banaan doen ofzo, maar dat weet je misschien wel als je er al een had. Melk kan je natuurlijk altijd toevoegen als het geperst is. En in de blender kan alles, maar dan moet je meer schillen. Net wat je fijn vindt. Ik wissel af. Fruitsapjes met de sapcentrifuge en smoothies/dikke drankjes met de blender.

deze:

en deze:

ik ga ff op zoek dank je .
Ik heb dezelfde blender als Prulletje en ik ben er erg tevreden over.
Ah know`t, tha shunt
Oh, de sapcentrifuge is trouwens wel groot, bij mij past ie niet in de kast . Maar ik heb ook maar een klein appartementje met mini keukentje.
bij mij kan hij evt. wel in de kast , maar bedoeling is dat hij op de aanrecht blijft staan . ..
Dat kan natuurlijk ook
Ik heb precies dezelfde blender en sapcentrifuge als Prulletje en ik ben er nog iedere dag heel blij mee :-)
Jep ik heb ook deze blender en die doet prima zijn werk!!
Ik heb ook de sapcentrifuge die Prulletje heeft, ben er ook erg blij mee!

Voordeel ervan is ook dat deze mooi blijft na lang en veelzijdig gebruik. De losse producten zijn sterk.

Zeker een aanrader.
Nou natuur, zo hoef je vast niet meer te twijfelen na zoveel eenduidige positieve reacties
Weet iemand ook een centrifuge waar banaan wel in kan?
nou de keuze is duidelijk geloof ik .Maar is of zijn ze ook makkelijk schoon te maken ?
De blender draai je heel gemakkelijk uit elkaar en spoel je zo af. In twee tellen gebeurd. Je kan hem ook in de vaatwasser zetten, maar hij is zo gemakkelijk schoon te spoelen, dat ik dat eigenlijk weinig doe.

De sapcentrifuge weet ik niet.
Ja heel makkelijk schoon te maken. Bij de centrifuge krijg je zelfs een borsteltje. Eigenlijk hoef je alles alleen maar af te spoelen en dan is het al schoon. Alleen voor het zeefje heb je het borsteltje nodig.

Kokmeeuw: Een sapcentrifuge waar banaan in kan bestaat niet. Want een centrifuge is bedoeld om sap uit fruit te persen en dat kan niet bij een banaan.
Heeft iemand ook een goeie tip voor een keukenmachine? Zo'n hak, klop, snij etc ding?

Zou het liefste een magimix willen, maar daar heb ik voorlopig geen geld voor helaas.
Horekaatje, ik lees mee. Ben ook op zoek naar een goede simpel schoon te maken keukenmachine
nou ik heb hem gekocht hoor !!! De blender dan .De centrifuge komt later . maar ben errrruuuuuggg blij met de blender.

Dank voor de informatie .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven