goede blender/sapcentrifuge keuken machine gezocht .
zondag 17 oktober 2010 om 19:59
Ben er even klaar mee ,ik heb een blender staan die zijn werkniet doet en heb vorige maand ook de keuken machine de deur uit gedaan .Ik ben op zoek naar een goed degelijk apparaat die mij in de ochtend de fruitshake kan geven .Dus veel vers fruit en dan melk of water erbij .Maar ik zoek dat in combinatie van een sap centrifuge.En als het even lukt met een een keukenmachine erbij .
EN vooral makkelijk schoon te maken enz.
want dat zei de laatste met aangekochte blender ok wat een drama om dat ding schoon te krijgen .
Wie weet waar ik zo'n ding kan krijgen of heeft ervaring ?
EN vooral makkelijk schoon te maken enz.
want dat zei de laatste met aangekochte blender ok wat een drama om dat ding schoon te krijgen .
Wie weet waar ik zo'n ding kan krijgen of heeft ervaring ?
zondag 17 oktober 2010 om 20:26
Hm ik heb een losse sapcentrifuge en losse blender, allebei uit die zilveren serie van Philips (weet zo het typenummer niet hoor), maar die zijn zó ontzettend fijn! En simpel schoon te maken. In de centrifuge moet je geen banaan doen ofzo, maar dat weet je misschien wel als je er al een had. Melk kan je natuurlijk altijd toevoegen als het geperst is. En in de blender kan alles, maar dan moet je meer schillen. Net wat je fijn vindt. Ik wissel af. Fruitsapjes met de sapcentrifuge en smoothies/dikke drankjes met de blender.
deze:
en deze:
deze:
en deze:
woensdag 20 oktober 2010 om 15:28
Ja heel makkelijk schoon te maken. Bij de centrifuge krijg je zelfs een borsteltje. Eigenlijk hoef je alles alleen maar af te spoelen en dan is het al schoon. Alleen voor het zeefje heb je het borsteltje nodig.
Kokmeeuw: Een sapcentrifuge waar banaan in kan bestaat niet. Want een centrifuge is bedoeld om sap uit fruit te persen en dat kan niet bij een banaan.
Kokmeeuw: Een sapcentrifuge waar banaan in kan bestaat niet. Want een centrifuge is bedoeld om sap uit fruit te persen en dat kan niet bij een banaan.