Goedkope, lekkere, lichtzoete rose??
dinsdag 6 juli 2010 om 09:52
De rosé Kaapse Pracht van de Aldi is ook lekker maar iedereen weet dan wel dat je bij de Aldi bent geweest. Mij kan het niet zo boeien maar sommigen... Vins de witte en rode Kaapse Pracht van hun trouwens ook goed te doen! Succes en vooral veel plezier zaterdag! Sla maar veel in wat het wordt heeeeerlijk weertje dan!!!
dinsdag 6 juli 2010 om 10:03
quote:pooky schreef op 06 juli 2010 @ 09:40:
Rose d' anjou van de AH, Goedkoop en heel erg lekker. 3.99.
Fris, zoet, geen zure nadronk.quote:Nastik schreef op 06 juli 2010 @ 09:45:
Wil ik een lékker roseetje, dan kom ik altijd op de Rosé D'Anjou ofzo uit. Maar die heb je niet voor twee-duppies. Die kost EUR 5,- gemiddeld.Dan zou je jullie voor de grap die van de Aldi ook eens moeten proberen.
Minstens zo lekker en een dikke euro goedkoper (ik meen dat die 2,59 of 2,69 was heb het gegoogled en is 2,69 )
Rose d' anjou van de AH, Goedkoop en heel erg lekker. 3.99.
Fris, zoet, geen zure nadronk.quote:Nastik schreef op 06 juli 2010 @ 09:45:
Wil ik een lékker roseetje, dan kom ik altijd op de Rosé D'Anjou ofzo uit. Maar die heb je niet voor twee-duppies. Die kost EUR 5,- gemiddeld.Dan zou je jullie voor de grap die van de Aldi ook eens moeten proberen.
Minstens zo lekker en een dikke euro goedkoper (ik meen dat die 2,59 of 2,69 was heb het gegoogled en is 2,69 )
dinsdag 6 juli 2010 om 11:50
Nou, ga de C1000 en de Lancers proberen denk ik. Ik heb zelf altijd een voorraadje Gallo Zinfandel of Grenache, allebei heel lekker, maar ook niet goedkoop. Kocht het vroeger altijd in bulk als we weer eens met de boot van Engeland kwamen maar ik heb maar een paar flessen over en weet nu al dat mijn familie die als limonade naar binnen slurpt. En da's zonde he!!
maandag 12 juli 2010 om 20:59