Hoeveel voorraden heb jij?

02-07-2022 22:42 81 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
1+1 gratis, 35% korting, 50 cent voor een brood van een dag oud, 5% korting op je totale bon….

Er zijn vele mogelijkheden om te besparen op je dagelijkse boodschappen.
Maak je hier ook gebruik van? En sla je ook grote voorraden in om het uit te houden tot de volgende aanbieding?
Ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker! Heb een speciale kast op zolder!
Alle reacties Link kopieren Quote
To begint. Zelf koop ik vrij grote voorraden in. Is de koffie van het merk dat ik altijd drink in de aanbieding? Ik koop zeker tien pakken om even vooruit te kunnen.
Broden van een dag oud voor 50 of 25 cent? Ik koop zoveel als past in mijn vriezer, we toasten toch al het brood.
Aanbiedingen die niet vaak zijn maar die ik toch vaak gebruik? Ik koop een voorraad zo groot als nodig is om het uit te zingen tot de volgende aanbieding.

Ik heb de ruimte om het op te slaan dus ideaal dat het kan. Maar zijn er veel mensen die het aanpakken zoals ik?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja. Niet met brood, maar wel met thee, frisdrank, limonade, wc papier, was- en schoonmaakmiddelen, verzorgingsproducten, sauzen, eigenlijk alles wat buiten de koelkast bewaard wordt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee helaas, we hebben nauwelijks bergruimte voor voorraden. Alleen bij wasmiddel 1+1 koop ik bijvoorbeeld 4 flessen. Maar eigenlijk verder bijna nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles wat lang houdbaar is en schoonmaakmiddelen/ verzorgingsproducten koop ik alleen maar als het 1+1 is of voor de helft.
Verse producten koop ik minder in de aanbieding. Hou daar ook bijna geen voorraad van bij. Soms vries ik iets in, maar dat doe ik echt weinig. Ben dan weer wel van grote porties saus, soep, stoof, curry etc. maken en dat invriezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En juist mensen die maar net rondkomen kunnen geen voorraden inslaan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
02-07-2022 23:04
En juist mensen die maar net rondkomen kunnen geen voorraden inslaan.
Ja, das wel krom. Als je nog een tientje te besteden hebt ga je niet 8 euro aan koffie uitgeven, ook al krijg je daar in de aanbieding 4 x 500 gram voor. Voorraden kunnen aanleggen is een luxe.
anoniem_412621 wijzigde dit bericht op 02-07-2022 23:18
0.89% gewijzigd
Ik heb niet zo'n grote koelkast en vriezer. Dus echt vers kan maar beperkt.

Maar ik let zeker op aanbiedingen voor dingen die uit de koelkast kunnen blijven. En ook echt voor dingen die we gebruiken hier.
Heb een gangkast en een muur met kratjes op zolder vrij gemaakt ervoor.
De uitzending van de Keuringsdienst van Waarde gezien afgelopen keer? Over de 1+1 gratis en andere aanbiedingen?
Solomio schreef:
02-07-2022 23:04
En juist mensen die maar net rondkomen kunnen geen voorraden inslaan.
Klopt, we hebben hier ook echt een paar jaar echt niet gekund. Dat is door een meevaller van partner 2 jaar geleden wel gelukt om mee te beginnen en daardoor konden we uiteindelijk best wat besparen en koop ik dan weer nieuwe aanbiedingen voor de voorraad.
Festini74 schreef:
02-07-2022 23:19
De uitzending van de Keuringsdienst van Waarde gezien afgelopen keer? Over de 1+1 gratis en andere aanbiedingen?
Ja.

Maar ik wist al dat zo werkte, wat natuurlijk echt een beetje kwalijk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, tot op zekere hoogte wel. Vooral producten die niet in de koeling hoeven. En verzorgingsproducten. Maar niet te veel voorraad, dan wordt het weer erg vol in huis. Ik vergeet nog wel eens dat bepaalde acties bij verschillende winkels behoorlijk vaak terugkomen. Tandpasta of deodorant, 2+2 gratis. Dat pak ik dan mee, en na een week of vier zie ik dezelfde aanbieding en ben ik vergeten dat er inmiddels acht bussen deo staan.
Is niet erg, het 'bederft' niet, maar ik wil ook weer geen magazijn worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Festini74 schreef:
02-07-2022 23:19
De uitzending van de Keuringsdienst van Waarde gezien afgelopen keer? Over de 1+1 gratis en andere aanbiedingen?
Niet gezien. Wat zeiden ze daarover?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Festini74 schreef:
02-07-2022 23:19
De uitzending van de Keuringsdienst van Waarde gezien afgelopen keer? Over de 1+1 gratis en andere aanbiedingen?
nee, wat was daar dan in?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leo schreef:
02-07-2022 22:46
To begint. Zelf koop ik vrij grote voorraden in. Is de koffie van het merk dat ik altijd drink in de aanbieding? Ik koop zeker tien pakken om even vooruit te kunnen.
Broden van een dag oud voor 50 of 25 cent? Ik koop zoveel als past in mijn vriezer, we toasten toch al het brood.
Aanbiedingen die niet vaak zijn maar die ik toch vaak gebruik? Ik koop een voorraad zo groot als nodig is om het uit te zingen tot de volgende aanbieding.

Ik heb de ruimte om het op te slaan dus ideaal dat het kan. Maar zijn er veel mensen die het aanpakken zoals ik?
Ik doe het net zo,TO.
10 stuks van iets doe ik niet, geen budget of ruimte ervoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb even een stukje van Keuringsdienst van Waarde gekeken, maar dat is toch gewoon logisch?
We betalen veel teveel, maar door de 1+1 kom je op een normale prijs per stuk met daarbij het gevoel dat je een mooie deal grscoord hebt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ja zeker maken wij daar gebruik van. Wel alleen met de producten en merken die wij altijd graag hebben en dus sowieso kopen. Dat zijn vaak houdbare producten zoals crackers, muesli, wasmiddel en koffie.

Shampoo en deodorant idem, maar voor veel van zulke spullen ga ik naar de Action. Daar betaal je standaard een lage prijs voor tampons, wattenschijfjes en scheermessen en dan neem ik dus ook eens in de zoveel tijd een voorraadje mee. Fijne bodylotion voor een euro? Ik koop er 4. Op die manier is iets nooit op als er geen aanbieding is.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
02-07-2022 23:32
10 stuks van iets doe ik niet, geen budget of ruimte ervoor.
Dit. Maar ik heb zeker wel een voorraad, al minstens 13 jaar (niet constant dezelfde, duh)
Ben nu mijn ogen open aan het houden voor een mooie deal op shampoo en maandverband.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
We halen in Duitsland inderdaad voorraad, bij DM en Aldi. Ook wel als de koffie hier 1plus 1 is, dingen met 35% korting Ed neem ik ook mee. We hebben een grote nul- graden zone in de koelkast, daarin kun je weken lang producten prima bewaren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jawel.
Met name koffie, bier en scheerschuim.

Geen dingen die ik anders ook niet gekocht zou hebben.

Zit nu te wachten op één plus één liter gratis benzine, schiet nog niet echt op.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Met het oog op de aanhoudende oorlog koop ik nu meer pasta, bloem, rijst en olie en leg daar wel een voorraadje van aan. Ik heb gelezen dat de oogstmaand augustus is dus die prijzen zullen wel omhoog vliegen als die oorlog nog niet voorbij is. Ik hou niet van aardappelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van voedsel heb ik niet direct grote voorraden. Weleens niet bederfelijke waar als het een hele goede aanbieding is en standaard verse pastasaus omdat ik die met zeven liter tegelijk maak. Maar dan houdt het wel op.

Maar iets in mij is zo vreselijk bang om vies te worden dat mijn voorraad wcpapier (zowel gewoon als vochtig) wasmiddel, douchegel, tandpasta, handzeep en deo echt serieus zijn eigen Albert Heijnfiliaal verdient.

Ik was echt verbijsterd (en een beetje misselijk) toen mensen aan het begin van corona *opeens* handzeep begonnen te kopen want ik was er heilig van overtuigd dat ieder doorsnee huishouden daar liters van had staan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven