Ik wil chips.

10-01-2010 21:20 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik wil het nu, maar ik heb het niet.





Wat is jouw favoriets chips?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nog guacamole gemaakt, komt ie:



rijpe avocado doormidden snijden, leeglepelen, prakken met wat citroensap (tegen 't verkleuren van de avocado). Dan teentje knoflook uit de knijper erbij, beetje zout, iets heets (wat je maar hebt, chilipeper, vers gehakte rode peper, tabasco of sambal) en in principe is dat als basis genoeg. Dan kun je 'm nog opleuken met heel fijn gehakte ui of sjalot, kleine stukjes tomaat (zonder pitjes en kledder) of kleine stukjes olijf. Een vriendin van mij roert er pittige geraspte kaas door en Nigella Lawson prakt er blauwe kaas door. Ook lekker, maar niet echt guacamole in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook wel eens zonder mix gemaakt,dan mis ik toch wat....



en een rood pepertje door de blender is ook lekker erdoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh, zie dat ik al te laat ben (en dat ik de creme fraiche vergat). Eventueel wil een drupje dikke romige yoghurt het ook wel doen.
Alle reacties Link kopieren
Azijn
Alle reacties Link kopieren
Ow ja, en knoflook inderdaad! Ga het de volgende keer met rode peper proberen.
Liever elitair dan een pauper!
Lekker!!! Ketchup chips vind ik heerlijk, dat zurige mmmmm, maar ook ouderwetse naturel en paprika chips, hamka's en die sweet chili o.i.d. van Lays. Eigenlijk krijg ik alles wel weg....
Alle reacties Link kopieren
cheetos spikies van smiths, net een schaaltje gepakt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ambrosia9 schreef op 10 januari 2010 @ 22:34:

[...]Moet jij nodig zeggen mr. Napoleon dropkogels De zwart op wit variant heeft me van de week een vulling gekost .
quote:biebelie schreef op 10 januari 2010 @ 22:38:

Ik heb het ook wel eens zonder mix gemaakt,dan mis ik toch wat....



en een rood pepertje door de blender is ook lekker erdoor!Bedankt allemaal voor de recepten .
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 10 januari 2010 @ 22:34:

[...]





Moet jij nodig zeggen mr. Napoleon dropkogels



Ik hou heel erg van Bugles en dan idd met roomkaas, zo slecht maar zooo lekker!!Napoleon dropkogels, das mijn verslaving, en dus van meerdere, ow die zijn wel zo lekker he
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Naco chips op een bord leggen, even wat kaas eroverheen raspen en dan de oven even in.mmmmmmmm



Ga ik zo maar even maken,heb alles in huis
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren




Deze zijn ook zoooo lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Verse koriander door de guacamole en een rood uitje gesnipperd erdoor is ook heel lekker.
Oooh Biebelie, die Kettle chips kan ik me ook nog zo goed herinneren. Heerlijke krokante chips. Het is dat ik me in kan houden maar anders had ik het wel geweten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 10 januari 2010 @ 21:25:

[...]



Kom je hem even brengen ?Trage reactie, maar waar had u 'm gehad willen hebben? Wij leveren in een straal van 10 kilometer... hoewel, in sneeuw wordt die straal gehalveerd, i.v.m. afwezigheid auto.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, de halve zak Lay's baked bleek een kwart zak en die is nu op



Biebelie, die zijn ook lekker he, met een lekker glas Leffe erbij, iets te pittig voor bij wijn. Heb gloof ik nog wel Leffe, maar geen pepper-chips....
Alle reacties Link kopieren
@Dolfje, verse koriander is o-ver-al lekker in, zou zelfs een bordje Brinta nog smakelijk kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik lust ze met alles



maar het liefst met een heel groot glas Coca Cola Light
Alle reacties Link kopieren
Tortilla chips met guacamole!! Eigenlijk het enige qua chips wat ik écht lekker vind!

En bedankt, nu heb ik er trek in... het wel guacamole, maar geen chips...
Alle reacties Link kopieren
Damn, je zou idd maar trek krijgen van dit topic



Ik ben fan van naturel Lays met een dippertje, Burts Sea-salted,

Buggles met de Deense Smeerkaas en dan het liefste de variant met kruiden..

Hamka's, pomtips, cheetos, lays paprika, pombear zijn degene die het assortiment nog wel eens af willen wisselen.



Ben trouwens ook gek op de Mexicaanse Taart (= soort lasagna met ipv bladen tortilla-chips) Mjam!



En de guacemole... het liefst wel de zelfgemaakte :-D
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vergeet eigenlijk de grote favo.. alleen niet (makkelijk) in NL verkrijgbaar: Lays/Walkers Salt& vinegar!
Alle reacties Link kopieren
Eet eigenlijk nooit vaak chips, heb ook geen idee hoe die nieuwe smaken smaken van lays etc. Maar elke keer als ik in de UK kom, dan is het voor mij Lay's Salt & Vinegar. Bijna niet te krijgen hier in NL.
Alle reacties Link kopieren
Bolognese chips, eigen merk van de Appie of C1000 :-) Net lekker een bakkie op.Jammie!



en Mama Mia's (geloof van Smiths?)
Alle reacties Link kopieren
ligt er net aan waar ik zin in heb,nu is het lays ribbelchips naturel en cassave crackers van aldi
weet je welke lekker is?? Saté chips van Croky, echt een smaakexplosie in je mond! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven