Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 23:14:

[...]





Is het nou verdomme een klaagtopic of niet? Ben je soms aan het overlopen?!

Soms moet je voor iets gaan staan.

Ik vind dit gewoon niet kunnen.
quote:michelleobama schreef op 28 maart 2017 @ 23:13:

Waarom hebben ze niet meer variaties in pure eitjes? allerlei lekkere smaken, alleen maar melk...

Vroegah hadden ze bij de c1000 gevulde met vloeibare advocaat. Ik vond ze heerlijk! Nu nergens meer te krijgen..die van AH waren niet zo lekker.De Aldi verkocht altijd wel van die paaseieren met oa advocaat etc
Persoonlijk vind ik de haasjes en grote holle eieren (die in december dienstdoen als sint en kerstman respectievelijk chocokerstbal) veel lekkerder dan die vieze mini-eieren. Die zitten altijd met veel te veel in een zak. Of, als je dan een keer per ongeluk toch lekkere hebt, met te weinig.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 23:12:

[...]



Offtopic.



Hmm..

Ik hoef geen gekke vullingen in huis, want waarom zou je je paaseitjes laten vullen. Zonde van de chocolade die dan mist.

Ook niet klagend genoeg hé?

Ik vind vullingen zo overrated, ik kan er niet eens over klagen.
Zijn er ook paaseitjes met sinaasappelvulling zo ja, zijn ze aan de buitenkant herkenbaar? Dan kan ik ze vermijden. Ik vind de combinatie sinaasappel chocola zo enorm goor!
quote:MoirenPhae schreef op 28 maart 2017 @ 23:15:

[...]



Soms moet je voor iets gaan staan.

Ik vind dit gewoon niet kunnen.Ja, weet je, ik vind dat we lang genoeg weggekeken hebben in dit land. Vandaag vindt iedereen die after eight eitjes nog leuk een aardig, maar morgen nemen ze de hele toko over. Voor het weet zit jij straks ook verplicht in zo'n lullig after eight insteekhoesje, want dat is wat er kan gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 28 maart 2017 @ 23:03:

Oh sorry.. Klaag topic. Uhm.. Ze zijn opgegeten door mijn familieleden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik wil ook paaseitjes. Heel veel. Maar ik wil ook afvallen en dat gaat niet samen.
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:19:

[...]





Ja, weet je, ik vind dat we lang genoeg weggekeken hebben in dit land. Vandaag vindt iedereen die after eight eitjes nog leuk een aardig, maar morgen nemen ze de hele toko over. Voor het weet zit jij straks ook verplicht in zo'n lullig after eight insteekhoesje, want dat is wat er kan gebeuren!Leuk juist!
Alle reacties Link kopieren
quote:aviv_13 schreef op 28 maart 2017 @ 23:18:

Zijn er ook paaseitjes met sinaasappelvulling zo ja, zijn ze aan de buitenkant herkenbaar? Dan kan ik ze vermijden. Ik vind de combinatie sinaasappel chocola zo enorm goor!Was het maar waar! Ik vind de combinatie sinaasappel chocola zo enorm Lekker!
En nou is het afgelopen!
quote:MoirenPhae schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

[...]



Leuk juist!Ja, verkoop ons land maar aan de radicale pepermuntjes!
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

[...]



Was het maar waar! Ik vind de combinatie sinaasappel chocola zo enorm Lekker!Ik ook!
quote:SpringDing schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

Ik wil ook paaseitjes. Heel veel. Maar ik wil ook afvallen en dat gaat niet samen. Dan snij je ze doormidden. Of je vraagt Lidl of Sonja Bakker een speciale lijn kan maken, met eierkoekenvulling.
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

[...]





Ja, verkoop ons land maar aan de radicale pepermuntjes!Beter dan drop.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er al pepernootpaaseitjes gespot?
quote:aviv_13 schreef op 28 maart 2017 @ 23:18:

Zijn er ook paaseitjes met sinaasappelvulling zo ja, zijn ze aan de buitenkant herkenbaar? Dan kan ik ze vermijden. Ik vind de combinatie sinaasappel chocola zo enorm goor!



Ligt eraan, hoe goor je ze vindt.

Maar iedere winkel hanteert zijn eigen kleur folietjes. Dus daar is niks zinnigs over te zeggen.
quote:SpringDing schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

Ik wil ook paaseitjes. Heel veel. Maar ik wil ook afvallen en dat gaat niet samen. Kom bij mij wonen. Geen paaseitje te bekennen hier
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

Ik wil ook paaseitjes. Heel veel. Maar ik wil ook afvallen en dat gaat niet samen. Elke dag 1 paaseitje, dan kan het wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Filee schreef op 28 maart 2017 @ 23:21:

[...]



Kom bij mij wonen. Geen paaseitje te bekennen hier Ja, dat komt door het Noorderlicht, daar schrikken ze van. Ze zijn nogal angstig aangelegd, paaseitjes. Lafbekken zijn het eigenlijk. Vooral die met After Eightvulling.
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:20:

[...]



Was het maar waar! Ik vind de combinatie sinaasappel chocola zo enorm Lekker!Als ik het uitgevonden heb kom ik ze met je ruilen!
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:23:

[...]





Ja, dat komt door het Noorderlicht, daar schrikken ze van. Ze zijn nogal angstig aangelegd, paaseitjes. Lafbekken zijn het eigenlijk. Vooral die met After Eightvulling.Daarbij zijn ze in de sneeuw toch onvindbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:23:

[...]





Ja, dat komt door het Noorderlicht, daar schrikken ze van. Ze zijn nogal angstig aangelegd, paaseitjes. Lafbekken zijn het eigenlijk. Vooral die met After Eightvulling.Ik denk dat die eitjes met pepernoot ook een undercoveractie zou kunnen zijn van Zwarte Pieten.
Ooh! Wel een klaagreactie:



Waarom zitten er in die assortiezakken altijd zo weinig witte paaseitjes. Die zijn nou juist het lekkerst, samen met de puur.
Alle reacties Link kopieren
En een vriendelijk verzoek om dit soort Heel Belangrijke topics niet zo laat op de avond te openen.

Slecht voor mijn nachtrust.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 23:26:

En een vriendelijk verzoek om dit soort Heel Belangrijke topics niet zo laat op de avond te openen.

Slecht voor mijn nachtrust.Inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven