Koolhydraatarm brood

22-08-2010 13:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg,is de bakker bij ons gestopt met het verkopen van koolhydraat arm brood van FijnLijntje

Om het nu elke keer te bestellen op internet vind ik niks,koop het liever zo in de supermarkt.

Maar de AH en Super De Boer hebben geen koolhydraatarmbrood hier.

En ik heb geen broodbakmachine dus zelf maken doe ik niet,koop het liever kant&klaar

Weten jullie waar ze koolhydraatarm brood verkopen en waar het minste koolhydraten en/of kalorien inzitten?
Jumbo verkoopt het!
ja het is uit
quote:meds schreef op 22 augustus 2010 @ 13:19:

ja het is uitzinvolle bijdrage!
quote:Igoneh schreef op 22 augustus 2010 @ 13:19:

[...]

zinvolle bijdrage!graag gedaan
Meds,ze bakken hier nu allemaal haast zelf het brood,de broodbakmachines waren in de uitverkoop en toen is de bakker er maar mee gestopt,die verdiende er ook te weinig aan:-))

Ik zal eens bij Jumbo kijken,die zit alleen een eind uit de buurt.
quote:meds schreef op 22 augustus 2010 @ 13:28:

[...]

graag gedaan

broodbakken is kennelijk in, je zat er naast helaas.
quote:Igoneh schreef op 22 augustus 2010 @ 13:31:

[...]

broodbakken is kennelijk in, je zat er naast helaas.vind je je eigen bijdrage eigenlijk wel zinnig?
Denk eerder dat zelf brood bakken goedkoper is dan 3.45 voor een brood betalen,maar ja ik spaar graag tijd uit,koop ook altijd voorgesneden sla:-))
C1000 heeft het, maar is echt heel erg droog en vies (vind ik dan he...)
This is not kosher!
quote:ElleMichelle schreef op 22 augustus 2010 @ 13:34:

Denk eerder dat zelf brood bakken goedkoper is dan 3.45 voor een brood betalen,maar ja ik spaar graag tijd uit,koop ook altijd voorgesneden sla:-))En een broodbakmachine die je op tijd kan inschakelen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 22 augustus 2010 @ 13:38:

[...]

En een broodbakmachine die je op tijd kan inschakelen?\\

TO: Waarom wil je dit brood? Want als alternatief kun je ook de afbakbroodjes van Atkins halen. Die kun je in bijna alle een beetje grote AH's wel kopen. Even in de over en klaar. Kan ook de dag ervoor.
Ik begin er maar niet aan MV.Heb ooit eens een ijsmachine gekocht om zelf ijs te maken,na jaren onderin de kast te hebben gestaan heb ik dat ding maar weggegeven.

Idem voor meer keukenapparaten.
quote:meds schreef op 22 augustus 2010 @ 13:33:

[...]

vind je je eigen bijdrage eigenlijk wel zinnig?

aha, je gaat de bal kaatsen, zinloos, je begint met een stomme zinloze opmerking. Niet gaan piepen als je daarop wordt gewezen.

@EM als je zulke speciale broden wilt, dan is zelf bakken uiteindelijk wel het goedkoopst en eigenlijk best makkelijk. Je kunt ook gewoon een broodblik kopen bij Blokker en gewoon in de oven bakken. Er zitten alleen geen conserveringsmiddelen in, waardoor je het wel snel moet opeten, wil je geen hard, droog brood op je bord hebben.
Dat fijnlijntjes brood is erg lekker.

Afbakbroodjes koop ik ook nooit.
Ik heb ook geen oven maar een combimagnetron.

Niet ideaal voor broodblikken.

Sorry maar ben niet echt een baktype,ooit wat taarten gebakken voor de school maar verder ga ik liever naar de bakker:-))
quote:ElleMichelle schreef op 22 augustus 2010 @ 13:44:

Dat fijnlijntjes brood is erg lekker.

Afbakbroodjes koop ik ook nooit.dat fijnlijntje-brood is ook lekker, en als broodmix te koop, maar ja dan moet je het zelf bakken en dat wil je niet. Op zoek naar een jumbo of C 1000 dus
quote:Igoneh schreef op 22 augustus 2010 @ 13:42:

[...]

aha, je gaat de bal kaatsen, zinloos, je begint met een stomme zinloze opmerking. Niet gaan piepen als je daarop wordt gewezen.

Jij vindt het een zinloze opmerking, dat is nogal een verschil. Bovendien wil jij blijkbaar in het topic van EM een catfight met mij, is dat nu zo constructief?

@EM als je zulke speciale broden wilt, dan is zelf bakken uiteindelijk wel het goedkoopst en eigenlijk best makkelijk. Je kunt ook gewoon een broodblik kopen bij Blokker en gewoon in de oven bakken. Er zitten alleen geen conserveringsmiddelen in, waardoor je het wel snel moet opeten, wil je geen hard, droog brood op je bord hebben.
quote:meds schreef op 22 augustus 2010 @ 13:57:

Jij vindt het een zinloze opmerking, dat is nogal een verschil. Bovendien wil jij blijkbaar in het topic van EM een catfight met mij, is dat nu zo constructief?

geen zin in dit soort onzin, kom met tips voor TO of laat dit topic voor wat het is.
quote:Igoneh schreef op 22 augustus 2010 @ 14:13:

[...]

geen zin in dit soort onzin, kom met tips voor TO of laat dit topic voor wat het is.Jij begint nota bene, en dan ineens heb je er geen zin in? Het is niet aan jou om te bepalen waar ik wel of niet mag reageren. Het is ook niet aan jou om te bepalen hoe ik reageer. Hey... de wereld draait dus niet om jou
Ik zag het gisteren bij de Plus liggen, met zo'n sticker 'nieuw!' erop. Dus bij de Plus kun je het brood ook vinden!
quote:meds schreef op 22 augustus 2010 @ 14:46:

[...]

Jij begint nota bene, en dan ineens heb je er geen zin in? Het is niet aan jou om te bepalen waar ik wel of niet mag reageren. Het is ook niet aan jou om te bepalen hoe ik reageer. Hey... de wereld draait dus niet om jou

kinderachtig gedoe

Goeie tip Minoutje, wist niet dat de Plus het ook verkoopt.
Ik gebruik het Atlanta koolhydraatarmer broodmix dat ik bestel bij Low Carb Club de Weegschaal. Voordeel van zelf bakken vind ik dat je altijd vers brood hebt. Als ik gebakken heb snij ik nadat het afgekoeld is het hele brood en vries het per 2 boterhammen in. En een broodbakmachine kost tegenwoordig helemaal niet veel
Koolhydraat arm brood? What the...waarom wil je in vredesnaam koolhydraatarm brood?
is dat niet allisonbrood ? ik koop dat bij de bas van der heijden de naam kan ook dirks heten iig volgens mij is allisonbrood dus kholydraatarm...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven