Lekker lui, wat zal ik halen /laten bezorgen??

27-09-2009 16:48 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, ik ben lekker lui en heb lekkere trek.. Wat zal ik vanavond eens halen of bestellen?

Dacht zelf aan sushi, maar dan moet je voor minimaal 25 euro bestellen.. En dan krijg je een hooooooop sushi voor maar 1 iemand..

Iemand anders een briljante tip voor dit lekkerbekje?
Butter chicken met naan natuurlijk, heerlijk! Dat brengt me op een idee..
quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 17:03:

Oh Agent L. Je was me net voor. Ik wist niet dat ze bezorgden... Dacht dat ik het alleen kon halen.

Bezorgen doen ze sinds een half jaar in A'dam, en dan alleen in bepaalde postcode-gebieden.

Recepten zijn super, ze hebben ook een kookboek!

En als ik in Londen ben ga ik daar ook altijd naar Wagamama.
Volgens mij woon ik 'hier'....
quote:AgentL schreef op 27 september 2009 @ 17:04:

[...]

En als ik in Londen ben ga ik daar ook altijd naar Wagamama.Ik ook!
Klinkt goed zeg... Maar woon net even te ver buiten A'dam om dat bezorgd te krijgen...

JHad gehoopt dat jullie even een keuze voor mij zouden maken, maar het wordt zo alleen maar moeilijker :-)
quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 17:05:

Volgens mij woon ik 'hier'....

Pizzeria, Thai en Sushi zitten aan de Rijnstraat.

Is dat 'hier'?
mijn man kookt
Misschien bij Taco Mundo? Die zit hier in haarlem, dan zal 'ie ook wel in Amsterdam zitten.
Wat trouwens ook lekker is om te halen: Soep!!!
Taco Mundo zit idd in A'dam, maar is niet zo lekker...
Nee, dat is meer 'daar'.

Hier is w'park. Er is hier een goeie thai (2e nassaustraat), goeie pizza (op de frederik hendrik straat, maar moet je wel halen) en een goeie sushi tent (in de jordaan).

Ik ben heel kieskeurig. Het moet net zo lekker zijn, of lekkerder dan ik zelf maak. Maar ik kan zelf wel aardig koken (sorry als dit wat zelfingenomen klinkt, maar ik hoor het ook van vrienden ) en dat criterium is vaak al lastig te halen...
Hier bezorgen ze niet zoveel

Keuze uit pizza,chinees of spareribs. Pizza is hier wel errug goed, dus dat wordt het dan meestal.
...
Taco mundo heb ik eens gedaan, maar dat was echt een eens, maar nooit weer ervaring helaas...
Ik kom er net achter dat er zo'n restaurant in mijn woonplaats is! Ik zal het zeker eens proberen (btw, hier hebben ze de Amai Udon nog wel! Ik woon in the UK...)
Taco mundo, brrr. Taco's met analoog-kaas (let op hun kaart, er staat kaasMIX op!)
Als ik lekkere trek heb en lui ben, laat ik meestal shoarma bezorgen (niet zoveel bezorgmogelijkheden hier in drenthe) kipshoarma met kaas en ananas, veel knoflooksaus, en een pitabroodje. Mét aardappelschijfjes.

quote:Golfmeisje schreef op 27 september 2009 @ 17:06:

Klinkt goed zeg... Maar woon net even te ver buiten A'dam om dat bezorgd te krijgen...

JHad gehoopt dat jullie even een keuze voor mij zouden maken, maar het wordt zo alleen maar moeilijker :-)

Je mag wel bij ons komen eten:)

We eten saté-gehaktschnitzel, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes. Genoeg voor drie personen!
quote:ArtemisDCS schreef op 27 september 2009 @ 17:12:

Ik kom er net achter dat er zo'n restaurant in mijn woonplaats is! Ik zal het zeker eens proberen (btw, hier hebben ze de Amai Udon nog wel! Ik woon in the UK...)mazzelaar!
Ook lekker op z'n tijd, een patatje oorlog met:

quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 17:12:

Taco mundo, brrr. Taco's met analoog-kaas (let op hun kaart, er staat kaasMIX op!)Hoe ranzig het idee van analoog-kaas ook is, volgens mij las ik laatst in zo'n onderzoek dat hetb verschil eigenlijk niet waarneembaar is....
quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 17:12:

Taco mundo, brrr. Taco's met analoog-kaas (let op hun kaart, er staat kaasMIX op!)Hoe ranzig het idee van analoog-kaas ook is, volgens mij las ik laatst in zo'n onderzoek dat hetb verschil eigenlijk niet waarneembaar is....
quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 17:11:

Ik ben heel kieskeurig. Het moet net zo lekker zijn, of lekkerder dan ik zelf maak. Maar ik kan zelf wel aardig koken (sorry als dit wat zelfingenomen klinkt, maar ik hoor het ook van vrienden ) en dat criterium is vaak al lastig te halen...

Hier precies hetzelfde

Hmmm... ik had op de planning staan om pasta met zalm en spinazie te maken, maar misschien maak ik ook wel een pizza met geitenbrie... Alleen geen pijnboompitten in huis, dat is weer jammer.
Dat is niet waar! Er zit een vieze bijsmaak aan. In kaasbroodjes zit bijv. ook analoog kaas. Is ook vies.
Als je je erop instelt dat het slecht is wat je te eten krijgt, dan valt de Taco Mundo best mee

(en vooral frietjes en nacho-chips bestellen )
Klinkt goed Jorina :-)

Ik schuif wel even aan... Doe ik de afwas :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven