Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
vitamined schreef:
02-10-2017 18:18
De verse broodjes zijn lekker.
De bifteki uit de vriezer (tijdens de Griekse weken) was lekker!
De pindasaus met rode deksel smaakt ook zeker goed.

Leuk dat ze steeds uitgeroepen worden tot beste fruit/groente, maar de champignons zijn daar zo verschrikkelijk slecht! Elke keer weer. Koop ze echt nooit meer daar. Zelfs op de dag dat ik ze koop, zijn ze al zacht.
Ik heb begrepen dat champignons zich vooral goed houden in een koeling en dat liggen ze bij de lidl niet ( bij ons tenminste niet ) en ja die vind ik dus ook slecht daar omdat ze inderdaad niet ''lang'' houdbaar zijn.
Heel jammer want de meeste groente en fruit daar is wel echt goed.
Make-up reinigingsdoekjes vind ik echt een aanrader. En de wegwerpschoonmaakdoekjes. Eigenlijk haal ik alles bij de Lidl, alleen sommige dingen vind ik alleen lekker van het A merk, zoals pindakaas en chips.
Alle reacties Link kopieren Quote
canvas schreef:
02-10-2017 18:11
Wat voedingsmiddelen betreft: ik kan niks bedenken waarvan ik ooit dacht: yuk, dat nooit meer.
Ik heb dat al regelmatig gedacht.
De gyros /kebab uit de diepvries.
De pizza's
De pulled pork
De meeste vleeswaren.
Veel producten uit de internationale weken die ze wel eens hebben.
Frisdrank.
De chips en borrelnootjes.
Koffie en thee.



Wat ik er wel eens koop is groente en fruit, verse kruiden, feta, roomkaas met kruiden, gorgonzola.
De hummus.
Zoute sticks. Augurkjes. Pasta.
ik haal daar cola light (vanwege de prijs/smaakverhouding, al vind ik Coca Cola Zero nog steeds het lekkers, maar niet te betalen)
ik koop er inderdaad ook vaak verse groenten en fruit.
en vlees.
broodjes zijn er inderdaad superlekker

afrader vond ik de gevulde brie uit de koeling

duur zijn de verse nootjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
De chocolade :D
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het brood er niet lekker (maar de kinderen eten wel graag het normale bruinbrood), afbakbroodjes en bolletjes etcetera wel. Verder vind ik de meeste frisdranken minder lekker dan de A-merken. Ook nep-Nespressocups bevielen niet.

Verder koop ik er al jaren bijna alles! Ideaal met een groot gezin!
Groente en fruit.
Paella uit de vriezer.
Beleg.
Kip schnitzels.
Weet niet of er ook een bakkerij bijzit met verse broodjes, maar dat is een echte aanrader!
Milboma toetjes (lekkerder als van mona! )
Frietsaus.

Ik kan eigenlijk niks verzinnen wat ik daar niet lekker vind.
Ja, ik zie hier pindakaas voorbijkomen maar die vind ik nou niet super lekker.Die haal ik liever bij de ah.
Dolce Gusto cups, haha, scheelt me echt veel geld.
Verder koop ik er bijna alles, vind niks echt een afrader.
Koop wel bijna niks bij die 'wereldweken' ofzo, dat ziet er mooier uit dan het smaakt.

Wc-papier (die blauwe) is een aanrader.
Afbeelding

Deze muesli, de blauwe soort bevat 50% fruit zaden en noten en is het eerst op in de winkel, de groene loopt langzamer.

Afbeelding

De Koekrepen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hun koeken zijn buiten twijfel de beste. Gevulde koeken, mergpijpjes, roze koeken, cake, stroopwafels, stroopkoeken. Smaakt allemaal precies goed. En ik kan het weten want ik heb afgelopen jaar ook verschillende koeken uit andere supers gekocht om te proberen.

Appeltaart is goed, zowel de gewone uit de vriezer als het roomboterappeltaartje dat ik soms aantref in de koeling.

Ik haal daar ook al mijn groenten en minstens eens per week oosterse maaltijden uit de koeling. Ik vind het vlees daarin (in tegenstelling tot dat in andere winkels) heel lekker smaken. Uiteraard ook weleens elders maaltijden gekocht en dat is toch een enorm verschil. Je vraagt je toch af of ze bij Aviko en Iglo wel een kok in dienst hebben. Onbegrijpelijk.
retrostar wijzigde dit bericht op 02-10-2017 18:54
0.61% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij halen er bijna alles. Behalve vlees (soms) en glutenvrije/lactosevrije dingen.

Echt top qua prijs/kwaliteit vind ik oa
Groeten en fruit (!)
Kaas
Pure chocolade (!)
Frisdrank
Afwasmiddel (geconcentreerd, de witte)
Wc-papier, keukenpapier, ea
De bakkersafdeling met lekker vers afgebakken stokbroden is zeker een aanrader.

Wat ik er niet meer koop is chocola. Ik vind de merkchocolade dan toch echt veel lekkerder.
(Maar dat heb ik ook in de andere winkels.)
Alle reacties Link kopieren Quote
De verse broodjes met olijven zijn echt heeerlijk! En de verse pizza's uit de koeling zijn ook echt een aanrader, veel beter dan de jumbo of AH vinden wij.
Alle reacties Link kopieren Quote
De noten! Daarvoor gaan wij speciaal naar de Lidl :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet: wattenschijfjes (die doen pijn). De thee vind ik ook niet echt lekker.

Wel: chocolade met drop :worship: . De koffie cupjes (oranje). Verse kaneelbroodjes. Vers stokbrood met pitten. "Cup-a-soup" kerrie.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe mijn meeste boodschappen er, maar vergeleken met andere winkels/merken koop ik het liefst bij Lidl:

Earl Grey thee
Naturelchips
Verse broodjes

Niet/minder lekker vind ik van Lidl;
het "gewone" brood
rookworst
knakworstjes

De groente en fruit bij mijn filiaal zijn meestal prima en vers.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop er ook altijd gedroogde gist in zakjes en pakken broodmeel, wat ik door ander broodmeel heen meng om daar zonnebloempittenbroodjes van te bakken.
.
Vanaf donderdag belgische week trouwens.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop er alles wat ik nodig heb, maar koop nooit kant en klaar dingen.

Ik ga alleen nog af en toe naar de Albert Heijn voor:
kant en klare dressing, vloeibare zoetstof, lange vingers (voor Tiramisu), biologische halvanaise, gepelde pistaches (voor taart of dessert), grote zak diepvries bosbessen, verse rosbief en filet americain van kalfsvlees, tonic light, mousse voor in mijn haar (die is slecht van de Lidl), kant en klare sushi (die is ook mwaw vd Lidl), gegrilde kipfilet voor in salade (is bij Lidl helaas uit assortiment).

Dat spul heb ik bij de Lidl nog niet kunnen vinden (naar mijn wens).
En als ik volgens een recept kook en zeker moet weten dat een ingredient er is vertrouw ik niet op de Lidl want ze willen nog wel eens uitverkocht zijn met bepaalde artikelen en/of groenten/fruit.

Bijzonder goed geslaagd vind ik bij de Lidl:

-groente/fruit (baal als ik dat bij de AH moet kopen, veel te duur en Lidl is super kwaliteit)
- met name avocado's, aardbeien en kersen in de zomer zijn top
- gerookte zalm
- hollandse garnalen
- verse broodjes
- geroosterde achterham (van die mega grote plakken)
- XL eieren in verpakking van 6
- pikante humus
- knoflookolijven
- magere kwark
- parmezaanse kaas aan het stuk
- kruidenkaas (variant op paturain)
- witte wijn: gruner veltlinger (3,99 en komt ook super uit tests)
- pecannoten in zak
- cola light in 6 halve liter flessen
- frambozen uit de diepvries
- melk chocolade met rozijnen en noten
- toiletpapier
- alle schoonmaakmiddelen (incl kant en klare doekjes)
- alle huid en haar verzorging en make up met uitzondering van haarmousse. Maar reinigingsmelk, reinigingsdoekjes, dagcreme en zelfs de lippenstift vind ik helemaal top.
Alle reacties Link kopieren Quote
wijn
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je mag het niet zeggen maar ik vind de Lidl tien keer niks. Altijd lange rijen bij de kassa, een onlogisch ingerichte winkel en raar volk. Hier in het dorp is een Aldi en zelfs die vind ik beter dan de Lidl.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aanraders;

Babydoekjes
Verse salades
Varkenshaas
Pindakaas
Chocolade
Stevige speltcrackers
Vla (kleintjes roze/geel potje)
Koffiebonen
Alle handige “koopjes” die ze er vaak hebben

Ik ben fan van Lidl, haha!

Alleen de vaatwastabletten vond ik niet goed.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren Quote
WEL: wc papier, keukenrollen, vwblokjes, waspoeder, wattenschijfjes, groente en fruit ( alleen jammer dat je bv niet 1 stronkje witlof of 1 winterwortel kunt kopen, bakboter, beschuit, hagelslag, suiker, sinasappelsap,amandel/cashew nootjes in blik ( die zie ik tegenwoordig niet meer...), vitamine water, vlees en diepvriesvis, kaas, spaghetti enz, nepmagnums, afbakspul, smeersels voor op brood, cholcolade, drop.

NIET: neppringels ( taaiig) , schoonmaakmiddel, wasverzachter, katteneten ( stinkt en poes lust het niet echt), sausjes ( niet zo lekker als calve)
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet: chips, smeerleverworst (rare substantie), cola (want geen coca-cola), brood (maar dat vind ik van geen een supermarkt zo lekker als van de bakker)
Wel: sinds een paar weken bijna alles van food en ook de deo vind ik prima. Ik koop wel altijd biologisch of beter-leven-vlees bij de Lidl.
Ik ben veel goedkoper uit dan bij de ah omdat ik niet in de verleiding kom extra dingen te kopen.
De verse broodjes, de literpakken verse volle yoghurt vind ik echt aanraders. De ijsjes ook. En sommige chocolade.

De bouillontabletten vind ik echt niet lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
O en de koffiecups (nespresso) zijn ook goed.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven