Mijn aankomende Hello fresh avontuur.

15-06-2019 13:25 54 berichten
Deze 27-jarige luie domme man wil volwassen worden en goed leren koken.... Nu ben ik van plan Hello Fresh te gaan proberen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Heb ik nog bepaalde essentiële materialen/keukengerei nodig? Ik ben echt een sukkel met koken, help mij!! Alle kennis + tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een prima manier om eens wat uit te proberen en wat te leren koken met verse producten. Goed dat je je “niet kunnen koken” aanpakt!
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
15-06-2019 13:38
Heb je een Plus supermarkt in je buurt? Ze verkopen daar ook losse boxen zonder dat je aan een abonnement vast zit.

Ik hoor van anderen dat het veel werk is om alles te snijden voordat je pas echt kunt gaan koken. Als je echt zo lui bent, is dat misschien geen goed idee.
Ooit was er het gezinspakket, dat was minder werk om te snijden.

Mijn man lust niet veel en die vindt alles van Hello Fresh vies.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kon nog niet koken ,moest bij haar oppasadres hello fresh klaarmaken ,ze kan nu goed koken ,door haar verhalen zijn wij het ook gaan nemen en we vinden het heerlijk ,nooit slechte producten ,ontzettend mals vlees en heerlijke garnalen ,twee keer hadden ze een fout gemaakt bij de levering ,kreeg ik zeer ruime vergoeding ,zeer klantvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
wolkewitje schreef:
15-06-2019 14:54
Ooit was er het gezinspakket, dat was minder werk om te snijden.

Mijn man lust niet veel en die vindt alles van Hello Fresh vies.
Ligt ws meer aan je man dan aan HF

Een lussiknie tiepje
Alle reacties Link kopieren
wolkewitje schreef:
15-06-2019 14:54
Ooit was er het gezinspakket, dat was minder werk om te snijden.

Mijn man lust niet veel en die vindt alles van Hello Fresh vies.
'Vies' ook echt. Is jouw man 6 jaar oud? Wat een afknapper, zo'n type.
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
15-06-2019 14:46