Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Ik heb de melk maïs jalapenjo geproefd. Ik vond hem heerlijk! Pittige nasmaak.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Roze chocolade!

https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/ch ... ze-chocola

Die ga ik zeker uitproberen zodra het verkrijgbaar is ;-D
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Zag deze specerijen voor de oven van Verstegen bij de AH liggen.
Ik heb de twee met kip meegenomen om te proberen.
http://www.verstegen.eu/nl/nl/consument ... mixen.html
Alle reacties Link kopieren
Puur walnoot vijg: mwah. De pure chocolade is heel lekker en de crunch van walnoot ook maar vijg proef ik er absoluut niet in terug
Puur aardbei balsamico: lekker als je van stukjes fruit in chocolade houdt ;-) (ik ben zo een, dus door mij goedgekeurd) balsamico is overigens wel ver te zoeken maar ik vind chocolade met aardbeistukjes al speciaal genoeg.
yolo8 schreef:
06-09-2017 13:49
Puur walnoot vijg: mwah. De pure chocolade is heel lekker en de crunch van walnoot ook maar vijg proef ik er absoluut niet in terug
Haha dan heb jij een reep uit een andere batch dan ik! (Nog) geen walnoot te vinden maar wel lekkere zoete vijgensmaak in de pure chocolade.
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
06-09-2017 17:58
Haha dan heb jij een reep uit een andere batch dan ik! (Nog) geen walnoot te vinden maar wel lekkere zoete vijgensmaak in de pure chocolade.

Wow hahaha dat is bijzonder! De reep is nog niet op, misschien kom ik de vijg nog tegen :-D

Puur gember limoen: HOUD IK VAN. Een soort sinassnipper met een beetje pit

Heb ook nog verkade puur coffee crunch liggen. Ja, ik heb momenteel 5 chocoladerepen thuis. Ik woon alleen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
@yolo; je kan nooit genoeg repen in huis hebben.

Hier de witte pistache geproefd, ik vond hem wel lekker. Alleen bleef hij wel heel zacht vond ik. Zelfs uit de koelkast.

Nu heb ik nog eentje melk macadamia cashew rozijn. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze hebben ze hier nu ook, ben wel benieuwd
chentolove schreef:
09-09-2017 08:23
Afbeelding

Deze hebben ze hier nu ook, ben wel benieuwd
Die lijkt mij behoorlijk vies.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit die andere gegeten van dat andere merk, maar dat was echt niet te vreten. De chocolade had een nare bijsmaak en dat verpestte alles.

Denk dat het serieus lekkerder is als je zelf een reep chocolade op een pizzabodem gooit
yolo8 schreef:
06-09-2017 20:18
Wow hahaha dat is bijzonder! De reep is nog niet op, misschien kom ik de vijg nog tegen :-D

Puur gember limoen: HOUD IK VAN. Een soort sinassnipper met een beetje pit

Heb ook nog verkade puur coffee crunch liggen. Ja, ik heb momenteel 5 chocoladerepen thuis. Ik woon alleen :facepalm:
Ik heb hem gisteren geproefd en vond hem vies. Heel zoete keihard stukjes zaten erin, smaakten een beetje naar kandijsuiker, de coffee smaak heb ik niet kunnen ontdekken door de overheersende smaak van de stukjes jammergenoeg.
Popcorn met tompoessmaak is gisteren door de kinderen getest en die vonden het lekker, ik heb er ook paar op en vond ze hoofdzakelijk naar vanille smaken ipv naar tompoes.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
01-09-2017 20:48
De witte chocola met cheesecake en framboos van AH vind ik erg lekker!

Je moet wel van mierzoet houden.

Deze vond ik ook erg lekker :-)
Alle reacties Link kopieren
Bolletje speltkruidnoten (ik weet het, foei, nog geen Sint in het land):
- met cranberry heb ik nog geen ervaring (trekt me niet)
- met hazelnoot (en stukjes chocolade) smaakt zoals je zou verwachten. Op zich prima dus maar niet mijn smaak
- met koffie (en stukjes chocolade) smaakt ook als verwacht en vind ik erg lekker.

M&M hazelnoot: ik ben gek op hazelnoten maar dit smaakt als een hap Nutella, beetje teleurstellend.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
06-09-2017 12:49
Zag deze specerijen voor de oven van Verstegen bij de AH liggen.
Ik heb de twee met kip meegenomen om te proberen.
http://www.verstegen.eu/nl/nl/consument ... mixen.html
Ik heb zaterdag de Tjaptjoy versie gemaakt en vond het erg lekker. Maar wel moeilijk te combineren met een bijgerecht. Met rijst wordt aangeraden maar dat lijkt me zo droog. Ik heb er aardappelpartjes bijgemaakt maar dat paste niet echt (en dat wist ik al toen ik het gerecht in de oven rook maar ik had niets anders). Wat zou jij er bij serveren? Liefst iets dat ik zelf kan maken, een bak nasi of bami van bij de Chinees zou perfect zijn maar toch maar liever niet.

De versie met gehakt staat op de planning voor de komende weken.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die andere met kip gemaakt, met krieltjes. Maar ik gebruik vaak andere groenten dan voorgesteld wordt.

Ik denk dat ik die tjaptjoy ook met iets andere groenten zou maken zodat het te combineren is met gebakken aardappeltjes ofzo.
Met alleen rijst of bami lijkt mij ook wat droog. Dan heb ik toch altijd graag iets van een sausje erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de tjap tjoy morgen proberen met rijst of noedels
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
01-09-2017 20:48
De witte chocola met cheesecake en framboos van AH vind ik erg lekker!

Je moet wel van mierzoet houden.

Wij vinden hem heerlijk!!!

Die met popcorn is lekker maar niet zo dat we hem nog een keer kopen
Alle reacties Link kopieren
best lekker spul dit
Afbeelding
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Pizza met chocola at ik vaak toen ik nog in de Verenigde Staten woonde! Het heette daar "pizzert" en ik vond het destijds ontzettend lekker. Ik weet niet of ik het nu nog te doen zou vinden; ik was een puber en vond toen Dummies ook lekker, terwijl ik die nu smerig vind.
Alle reacties Link kopieren
paper-clip schreef:
09-09-2017 14:37
Popcorn met tompoessmaak is gisteren door de kinderen getest en die vonden het lekker, ik heb er ook paar op en vond ze hoofdzakelijk naar vanille smaken ipv naar tompoes.
Mwah, daar mis ik dus niet veel aan. Ik was zo benieuwd! Maar het lekkere van een tompoes vind ik ook juist de verschillende texturen (glazuur, bladerdeeg, room) en dat kan je natuurlijk nooit vangen in popcorn.
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
13-09-2017 08:05
Pizza met chocola at ik vaak toen ik nog in de Verenigde Staten woonde! Het heette daar "pizzert" en ik vond het destijds ontzettend lekker. Ik weet niet of ik het nu nog te doen zou vinden; ik was een puber en vond toen Dummies ook lekker, terwijl ik die nu smerig vind.
In de VS was er bij Pizzahut een dessertpizza met Oreo. Ontzettend smerig!
Alle reacties Link kopieren
Kruidnotenliefhebbers in Rotterdam:

de pop-up store in de Koopgoot is er weer! Met vele, vele smaken. Zelfde lokatie als vorig jaar.
redfox3 schreef:
13-09-2017 08:02
best lekker spul dit
Afbeelding
Oeh, waar koop je die? :yum:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven