Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
gemberpannekoek schreef:
30-09-2017 11:16
wit met stroopwafel klinkt niet aantrekkelijk... lijkt me heel zoet.


Klopt helemaal.

Ik heb bij AH witte chocoladepasta met stukjes amandel.
Héél erg lekker.
Die stukjes smaken een beetje geroosterd.
Aanrader.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Conimex heeft een nieuwe kant en klare maaitijd; eet zelf vegetarisch dus niet geprobeerd. AH verkoopt het al.
https://www.conimex.nl/producten/maalti ... n-boontjes

Zag ook dat er andere maaltijden van Conimex te koop waren, had ik niet eerder gezien maar bestaan al langer.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

iemand al enige ervaring met dit spul van de aldi
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Cote D'Or met krokante maisstukjes! Nondeknetter, die is goed! Nu bij Kruidvat 1,99.
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
redfox3 schreef:
02-10-2017 10:14
Afbeelding
niet nieuw , maar een her introductie , en man man wat ben ik daar blij mee.
de oudere lezer kent het misschien nog wel , en nu weer terug , 1 van de lekkerste franse kaasjes ever , bij de app
Wat is het voor een kaasje? Ik hou van kaas :love:
Maar wat is app?
Alle reacties Link kopieren
O en de gyros en shoarma zag ik ook liggen, ik hou er niet zo van maar mijn gezin wel. Ik lees hier graag een review ;)
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
04-10-2017 20:39
Wat is het voor een kaasje? Ik hou van kaas :love:
Maar wat is app?
Eh..Albert Heijn misschien? ;)
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
pino4 schreef:
04-10-2017 20:51
Eh..Albert Heijn misschien? ;)
O ja! Ik dacht aan een app op je telefoon :hyper:
Lotte35 schreef:
22-09-2017 13:26
Jumbo eigen merk heeft ook het toetje witte chocolademousse.
Daar ben ík verslaafd aan.
Het is wel echt mier- en mierzoet, maar daar houd ik van.
Het is zo luchtig, héérlijk gewoon.
Potverdikkie, dit bleef in mijn hoofd hangen en dus laatst bij de Jumbo moest ik die witte mousse ook halen. Lekker! Ook met die snippers chocola, yum! Heb ook nog de grotere verpakking van een ander merk meegenomen (geen idee, almhoff ofzo?) Maar die moeten we nog uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat leuk dat je 'm ook lekker vindt :)

Die van Almhof vind ik niet lekker.
Zeker als je die van de Jumbo eenmaal geprobeerd hebt valt Almhof echt tegen.
Te compact en niet zo'n lekkere witte-chocoladesmaak.
Ik ben wel benieuwd of je het met me eens bent.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
04-10-2017 20:39
Wat is het voor een kaasje? Ik hou van kaas :love:
Maar wat is app?
idd de albert heijn :) , het is geen brie of camembert , het hangt overal tussen in , stevige korst die niet bitter is , en als het kaasje gaat lopen wordt ie allen maar lekkerder.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
redfox3 schreef:
05-10-2017 10:14
idd de albert heijn :) , het is geen brie of camembert , het hangt overal tussen in , stevige korst die niet bitter is , en als het kaasje gaat lopen wordt ie allen maar lekkerder.
Klinkt goed. Naast mijn werk zit een AH, ik ga 'm vast een keer proberen.
Lotte35 schreef:
05-10-2017 08:54
Hee, wat leuk dat je 'm ook lekker vindt :)

Die van Almhof vind ik niet lekker.
Zeker als je die van de Jumbo eenmaal geprobeerd hebt valt Almhof echt tegen.
Te compact en niet zo'n lekkere witte-chocoladesmaak.
Ik ben wel benieuwd of je het met me eens bent.
Dan moet Jumbo zijn porties groter maken :P ben nu ook extra benieuwd naar die andere. Je hoort nog van me :-9
criminalmind schreef:
04-10-2017 22:51
Potverdikkie, dit bleef in mijn hoofd hangen en dus laatst bij de Jumbo moest ik die witte mousse ook halen. Lekker! Ook met die snippers chocola, yum! Heb ook nog de grotere verpakking van een ander merk meegenomen (geen idee, almhoff ofzo?) Maar die moeten we nog uitproberen.
Heb die witte mousse nav dit topic ook gehaald, maar voor mij was die veel te zoet. Toch maar weer aan de tiramisu dus (deze week 4 Jumbotoetjes voor maar 2 euro!)
criminalmind schreef:
05-10-2017 14:13
Dan moet Jumbo zijn porties groter maken :P ben nu ook extra benieuwd naar die andere. Je hoort nog van me :-9
Ja dat sowieso! Die toetjes zouden minstens 2 keer zo groot moeten zijn. Voelt zo gulzig om er 2 achter elkaar leeg te eten.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-10-2017 14:20
Heb die witte mousse nav dit topic ook gehaald, maar voor mij was die veel te zoet. Toch maar weer aan de tiramisu dus (deze week 4 Jumbotoetjes voor maar 2 euro!)
Ik geloof dat ze altijd 4 voor 2 euro zijn! In mijn Jumbo zijn ze dat in ieder geval al heeel lang. :)
zazamaenade schreef:
30-09-2017 22:38
Heeft iemand al de Delicata puur bosbes viooltjes geproefd ? Hier waren ze er de hele week niet.
De 85 % cacao is erg lekker, maar heeft alleen een nieuwe wikkel.
De melk pecan karamel zeezout vond ik niet zo'n succes. Vooral heel zoet. De Tony's met zeezout is veel beter.


Jaaa, die is heerlijk, de aardbei balsamico is ook een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-10-2017 14:20
Heb die witte mousse nav dit topic ook gehaald, maar voor mij was die veel te zoet.

Told you so ;-)
You don't have to fit into the format
redbulletje schreef:
05-10-2017 14:22
Ja dat sowieso! Die toetjes zouden minstens 2 keer zo groot moeten zijn. Voelt zo gulzig om er 2 achter elkaar leeg te eten.
Haha ja dat vind ik dus ook! Lijkt toch erger dan 1 grotere verpakking leeg lepelen..

Lotte volgens mij kan ik jouw mening in het vervolg gewoon volgen :P het was inderdaad van Almhof, die andere, en een heel verschil inderdaad. Ik vond hem veel minder naar witte chocolade smaken dan de Jumbo variant.
Alle reacties Link kopieren
:high5:
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

gister bij de app , 35 % sticker erop ( normaal 3,99 , maar best flink stuk vvp ) , heerlijk met een Westmalle trippel , leffe is niet mijn ding .
hebben ook een blond versie , die gaan we ook nog even testen.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die van donuts en speculaas houden; bij AH heb je nu speculaasdonuts. (op de versafdeling) Ik vond ze superlekker! Binnenin de muffin zit speculoospasta.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van speculaas, maar ik haat speculoos.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Deze zag ik bij AH.
Zelf ben ik er niet zo gek op, maar ik weet dat er in dit topic liefhebbers zijn :)

Afbeelding
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
@Lotte35:
Ik heb geen ervaring met die eieren maar nu ik het zo zie krijg ik er wel zin in! Binnenkort maar even zoeken bij de AH :)
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven