Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
29-10-2017 09:47
Ik denk ook niet dat het de lidl boeit of de cacao door slaven geoogst wordt. Dat zal wel iets schelen in de kosten.

Ja, dat is ook weer zo.

Ik heb deze geproefd:

Afbeelding

Ik vind 'm niet bijzonder.
Had 'm bij Jamin.
You don't have to fit into the format
Geen idee of het nieuw is maar heb nu deze in huis en vind hem erg lekker. En vol met stukjes. https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... cacao-nibs
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
22-10-2017 16:21
Die andere reep van de Lidl met popcorn en candy vind ik tegen vallen proef helemaal geen popcorn en er zit knetter snoep in.
Ook gehad, lekkere chocolade maar ik proefde ook geen popcorn. jammer
Alle reacties Link kopieren
Iemand al de pindakaas ijsjes geproefd van cornetto?
Die zijn echt te lekker :yes:
4 in een doosje en ik moet echt met fatsoen vragen of mijn man er ook een wil. Stiekem juich ik als hij nee zegt, des te meer voor mij :yum:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
29-10-2017 14:53
Iemand al de pindakaas ijsjes geproefd van cornetto?
Die zijn echt te lekker :yes:
4 in een doosje en ik moet echt met fatsoen vragen of mijn man er ook een wil. Stiekem juich ik als hij nee zegt, des te meer voor mij :yum:

:proud:

Of zeggen: 'Jij hoeft zeker niet...?' ;-)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
17-10-2017 12:37
Wie heeft de nieuwe magnum pinten al geprobeerd? ik baal altijd als ik een pint koop en het niet zo lekker is. Ik blijf daarom vaak bij mijn vertrouwde Haagen Dasz.
Ik heb die met praline gehad. Vond hem wel lekker, maar vind de almond smaak persoonlijk beter.
Alle reacties Link kopieren
Heel nieuw zijn ze niet meer, een paar weken oud, maar sommigen pas nu te koop, hier : de nieuwe 100 grams repen delicata-chocola met bijzondere smaken.
Ik heb de puur-bosbes-viooltjes en de puur-aardbei-balsamico geproefd.
Oeh, wat vies ! De smaak van de chocolade verdwijnt, vind ik, en er zitten hele rare stukjes in, van een soort appelgelei met een smaakje. Wanneer er sinaasappelschil in pure chocolade zit vind ik dat lekker, die bite, maar dit is zo weird ! Eigenlijk, qua ingrediënten, is het meer puur-appelpuree.

De puur met zeezout, Delicata, ook een nieuwe smaak, in een dikkere reep vind ik wél lekker.
Die zoutkristallen zijn lekker 'hoekig-scherp' in je mond.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 30-10-2017 00:18
0.74% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
1 X is genoeg
nounou
Alle reacties Link kopieren
Tony Chocolonely chocoladeletter puur met pepernootjes: heerlijk!

*neemt nog stukje*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

lekkere ballen , maar ze zouden ( en waarschijnlijk doen ze dat natuurlijk ook ) elke koe er in kunnen stoppen.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die Black Angus bittervallen niet lekker. Vrij smaakloos. Geef mij maar de klassieke bitterbal van Mora.
Ik ben er vreselijk van aan de diaree gegaan van die bitterballen.
Voor 2 euro vond ik het nog leuk om te proberen. Maar anders vind ik ze veel te duur.
Alle reacties Link kopieren
Heb van de week ook die ballen van Hands off My Chocolate geprobeerd, de smaak Caramel Seasalt. Echt helemaal niet bijzonder en dan voor dat geld...
Alle reacties Link kopieren
Iemand oppo icecream al geprobeerd?
Ben er wel benieuwd naar,zitten weinig kcal in. De vanilla maar 37 kcal per 100 gram ;)
Bij AH te koop.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
[quote=mano28 post_id=27735856 time=1509546127 user_id=131150]
Iemand oppo icecream al geprobeerd?
Ben er wel benieuwd naar,zitten weinig kcal in. De vanilla maar 37 kcal per 100 gram ;)
Bij AH te koop.

Yess, ik heb hem gekocht in de chocolade variant. Moet zeggen best lekker. Een hele goede, volle chocolade smaak. Had ik niet verwacht. Snap niet dat het zo weinig calorieeen heeft. Mijn vriend heeft hem geproefd en die vond hem super lekker.

Ik heb ook de magnum pint raspberry gekocht. Gadverdamme wat een mierzoete rommel. Hij ligt nu in de kliko :D
Alle reacties Link kopieren
Miriam1981 schreef:
01-11-2017 13:47
Heb van de week ook die ballen van Hands off My Chocolate geprobeerd, de smaak Caramel Seasalt. Echt helemaal niet bijzonder en dan voor dat geld...

Bedankt voor de tip, die gaan we dus niet halen.
Heb er al een paar keer mee in m'n handen gestaan, maar vond 'm steeds te duur.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
mano28 schreef:
01-11-2017 15:22
Iemand oppo icecream al geprobeerd?
Ben er wel benieuwd naar,zitten weinig kcal in. De vanilla maar 37 kcal per 100 gram ;)
Bij AH te koop.

Afbeelding
Shit, zat er gister naar te kijken bij AH maar dacht 'zal wel niet lekker zijn dat light ijs'. Toch maar een pot halen van de week!
Alle reacties Link kopieren
Miriam1981 schreef:
01-11-2017 16:29
Shit, zat er gister naar te kijken bij AH maar dacht 'zal wel niet lekker zijn dat light ijs'. Toch maar een pot halen van de week!

Ik ga de caramel zeezout proberen. Normaal ben ik niet van de light producten maar ga deze toch halen.
Het lijkt mij best lekker alleen 5 euro voor zn pot vind ik nog al wat. Stel het is niet lekker.....
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
01-11-2017 19:21
Het lijkt mij best lekker alleen 5 euro voor zn pot vind ik nog al wat. Stel het is niet lekker.....

Dan eet mijn man hem wel op,die vind alles lekker :biggrin:
mano28 schreef:
01-11-2017 19:34
Dan eet mijn man hem wel op,die vind alles lekker :biggrin:
:rofl: Ik woon alleen dus dat word lastig :p:
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
01-11-2017 19:58
:rofl: Ik woon alleen dus dat word lastig :p:

Ja dan word het lastig :biggrin:

Ik lees op internet meedere positieve verhalen,dus ik denk dat ze wel lekker zijn XD
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kloppen alleen die kcal niet die jullie zeggen.

Het is 37 kcal per bolletje! Is 50 gram = 100 ml

Niet dat het heel veel uitmaakt maar in grammen toch het dubbele 😉

Lijkt me wel lekker! Ik ga hem uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
Frutteput schreef:
01-11-2017 22:11
Volgens mij kloppen alleen die kcal niet die jullie zeggen.

Het is 37 kcal per bolletje! Is 50 gram = 100 ml

Niet dat het heel veel uitmaakt maar in grammen toch het dubbele 😉

Lijkt me wel lekker! Ik ga hem uitproberen!

2 scoops is 75 kcal = 100 ml inderdaad.

375 kcal voor een bak met ijs vind ik niet veel. :biggrin:
Normaal eet ik ben en jerry en daar zit over de 1000 kcals in
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
01-11-2017 19:58
:rofl: Ik woon alleen dus dat word lastig :p:
Als we toch die bloemkool delen, kunnen we deze ook wel samsam doen toch :popcorn:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven