Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



quote:biekoe schreef op 04 januari 2016 @ 20:03:

https://www.ah.nl.kpnis.n ... 31373539_1_LowRes_JPG.JPG



Volgens mij zijn dit dezelfde zoutjes als de "eigen merk hamka's" van Jumbo. Ik vind die ook lekkerder dan "de echte", brosser ook.

Die van Jumbo hebben ook dezelfde vormgeving als die van de AH

LEKKERRRR.



Even opgezocht en lijkt idd zo te zijn:







En nog goedkoper ¤ 0,67
quote:paper-clip schreef op 04 januari 2016 @ 19:13:

[...]



Snorry ! Als je goed kijkt zie je mijn oude ava er nog in Ja Geweldig plaatje ook. Jammer dat het onderste stukje wegvalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vandaag voor eerst fudge van lonka met dropsmaak. Moet je alleen niet te veel van eten ivm kans op misselijkheid Ze smaken een beetje naar van die dropbonbons in een geel papiertje.
Wat jammer dat we geen Jumbo in de buurt hebben.

Ik ga die van AH van het weekend aan zoon voeren, kijken of hij ze lekker vindt

Ik zag gisteren dat ze van Maggi alle verpakkingen veranderd hebben, in plaats van een zakje in een doosje alleen een zakje met saus.

Veel beter voor het milieu en ook voor mijn portemonnee want er lagen nog "oude" verpakkingen met 35% korting dus ik heb nog even wat roomsaus ingeslagen
quote:Zomerbloem23 schreef op 04 januari 2016 @ 20:22:

Ik zag vandaag voor eerst fudge van lonka met dropsmaak. Moet je alleen niet te veel van eten ivm kans op misselijkheid Ze smaken een beetje naar van die dropbonbons in een geel papiertje.Ik vind het niet echt lekker klinken, een combi van drop & fudge.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 11:24:

Serieuze vraag: hoe weten jullie zo goed wat er allemaal te koop is en wat er nieuw is? Loop je tijdens het boodschappen doen daar echt naar te speuren? Ik zie dat namelijk bijna nooit Op een of andere manier heb ik er een oog voor. Ik loop wat rond te kijken en ik zie meteen of er iets is wat er normaal niet stond. Het belandt dan vrijwel altijd in m'n mandje
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 05 januari 2016 @ 22:28:

Op een of andere manier heb ik er een oog voor.Het is een gave
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 05 januari 2016 @ 11:49:

[...]





Ik vind het niet echt lekker klinken, een combi van drop & fudge.



Het is geen combinatie van drop & fudge. Het is gewoon drop



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 06 januari 2016 @ 10:15:

[...]





Het is geen combinatie van drop & fudge. Het is gewoon drop



[img]http://marandi.eu/images/galerij/produc ... geDrop.jpg[/img]Zo staat het er wel . Ik vind ze qua uiterlijk een beetje op droptoffees lijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 06 januari 2016 @ 11:59:

[...]





Zo staat het er wel . Ik vind ze qua uiterlijk een beetje op droptoffees lijken.De naam is misleidend . Het is dat ik het een keer mocht proeven in een snoepwinkel en de eigenaresse niet voor het hoofd wilde stoten. Dropfudge klinkt inderdaad niet lekker. Maar ik ben er nu aan verslaafd Het smaakt een beetje naar droptoffees maar dan nog lekkerder omdat ze zo zacht zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 januari 2016 @ 12:14:

[...]





De naam is misleidend . Het is dat ik het een keer mocht proeven in een snoepwinkel en de eigenaresse niet voor het hoofd wilde stoten. Dropfudge klinkt inderdaad niet lekker. Maar ik ben er nu aan verslaafd Het smaakt een beetje naar droptoffees maar dan nog lekkerder omdat ze zo zacht zijn.You've got my attention now !
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 januari 2016 @ 12:14:

[...]





De naam is misleidend . Het is dat ik het een keer mocht proeven in een snoepwinkel en de eigenaresse niet voor het hoofd wilde stoten. Dropfudge klinkt inderdaad niet lekker. Maar ik ben er nu aan verslaafd Het smaakt een beetje naar droptoffees maar dan nog lekkerder omdat ze zo zacht zijn.Ze zijn nu maar een euro bij de Dirk, kun je inslaan
Ik heb net bij AH Penotti melk en koekjes gekocht. Kent iemand die? Ik heb 'm nog niet eerder gezien!



Alle reacties Link kopieren
Ja, hij is wel lekker maar niet bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand dit?







Ik heb deze smaak gekocht, die vooral mierzoet is. Ik proef weinig toffee en witte chocolade terug



Er zijn ook nog de smaken aardbei/witte chocolade, toffee/melkchocolade en dubbele chocolade
quote:yolo8 schreef op 07 januari 2016 @ 17:47:

Ja, hij is wel lekker maar niet bijzonderNet even een lepeltje geproefd. Inderdaad niks bijzonders aan.
Alle reacties Link kopieren
Die popcorn hdb ik ook gehad, met melkchocolade en toffee. Idd vooral zoet zonder dat je er een smaak op kon plakken 😕
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand deze al gespot in de winkel?



http://sayyestono.com



Ik weet niet of het wat kan zijn eerlijk gezegd.





En ik zag dat Johma ook kip kerrie en eiersalade met minder kcal verkocht, met een groen dekseltje. Iemand deze al geproefd ? :-)
Lijkt mij niets Plienn, geroosterd brood met een smaakje als ik het zo bekijk.

Kan je beter een snack-a-jack nemen als je wat hartigs wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze net gekocht: Maggi Braadstomen, met aardappel (rozemarijn/knoflook).

https://maggi.nl/content/ ... tomen-rozemarijn-knoflook

Er is nog een variant, Smokey Chicken maar die kon ik hier nog niet vinden. Ga 'm binnenkort proberen. Ik vind die andere smaken van Braadstomen ook érg lekker en eet ze regelmatig, dus denk dat deze ook wel in de smaak zal vallen.



Die Duo Penotti hierboven vond ik ook mwah. Jumbo heeft ook zoiets in eigen merk, die vond ik lekkerder.
quote:yolo8 schreef op 07 januari 2016 @ 17:47:

Kent iemand dit?



[afbeelding]



Ik heb deze smaak gekocht, die vooral mierzoet is. Ik proef weinig toffee en witte chocolade terug



Er zijn ook nog de smaken aardbei/witte chocolade, toffee/melkchocolade en dubbele chocoladeIk kwam net melden dat die met aardbei en witte chocolade wat mij betreft lekker is. Ben helaas aan het lijnen dus heb moeten toezien hoe mijn vriend de zak leegat en heb er zelf 2 gegeten om toch maar te proeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 08 januari 2016 @ 19:09:

Ik heb deze net gekocht: Maggi Braadstomen, met aardappel (rozemarijn/knoflook).

https://maggi.nl/content/ ... tomen-rozemarijn-knoflook

Er is nog een variant, Smokey Chicken maar die kon ik hier nog niet vinden. Ga 'm binnenkort proberen. Ik vind die andere smaken van Braadstomen ook érg lekker en eet ze regelmatig, dus denk dat deze ook wel in de smaak zal vallen.



Die Duo Penotti hierboven vond ik ook mwah. Jumbo heeft ook zoiets in eigen merk, die vond ik lekkerder.Die Maggi braadstomen met aardappel is heerlijk! Ik heb hem al een paar keer gemaakt. Overigens vind ik het nog steeds jammer dat de honingversie uit het assortiment is gehaald, die vond ik echt lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 08 januari 2016 @ 19:19:

[...]





Ik kwam net melden dat die met aardbei en witte chocolade wat mij betreft lekker is. Ben helaas aan het lijnen dus heb moeten toezien hoe mijn vriend de zak leegat en heb er zelf 2 gegeten om toch maar te proeven.



Oh!



Ja verdorie, nu moet ik die dus toch halen. En stiekem ben ik toch ook nieuwgierig naar de "dubbel chocolade" versie.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 januari 2016 @ 10:15:

Het is geen combinatie van drop & fudge. Het is gewoon drop



[afbeelding]Wat zijn deze LEKKER!
You don't have to fit into the format
Deze mayonaise vandaag meegenomen bij de Aldi. Klein likje geproefd van die pittige, maar LEKKER!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven