Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:christinayang schreef op 07 april 2017 @ 09:53:

En ik dacht.. laten we een gek doen. Maar ik zou ze terug gestuurd hebben in een restaurant.. het was echt niks.Jammer zeg, het klinkt zo goddelijk.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 07 april 2017 @ 09:46:

[afbeelding]



Afgelopen weekend gemaakt, ik vond er niets aan. De vanillelaag smaakte nergens naar en de bodem vond ik geen goede combi.

Bij ons dus niet voor herhaling vatbaar.

Oké, dat is er dus eentje in de categorie: 'Ziet er geweldig uit maar daar houdt het ook mee op'.



Ik heb er vorige week ook mee in m'n handen gestaan, maar de chocoladebodem sprak mij al niet aan.

Nu weet ik dus dat de rest ook niet denderend is.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kwarktaarten van dr. oetker sowieso een beetje smakeloos. Koopmans heeft ook een aantal redelijk nieuwe bakmixen. De drie onderste in deze link.



https://www.koopmans.com/producten/cake/



De framboos appel was ook echt niet lekker. Veel te kleffig. De andere twee heb ik nog niet geprobeerd.



De luxe kroketjes van kwekkeboom zijn trouwens volgende week in de aanbieding bij de appie voor wie ze toch wil proberen. Ik sla over geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Christina, ik had vorige week de zalm krokketjes meegenomen. Niemand thuis vond ze lekker, dus echt geen aanrader.
Alle reacties Link kopieren




Ik had deze van het weekend gemaakt. In plaats van gewone yoghurt had ik aardbeien yoghurt erin gedaan, te lekker gewoon.

Je kan dit met elke smaak yoghurt maken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee om dat met vruchtenyoghurt te doen.

Zou ik nooit opgekomen zijn.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ja ik stond bij de yoghurt te kijken en ineens dacht ik, laat ik eens gek doen. Het is verassend lekker. Volgende keer ga ik het met bananenyoghurt doen en dan wat stukjes chocoladedruppels erdoor doen.
quote:Arizona15 schreef op 07 april 2017 @ 11:30:

[afbeelding]



Ik had deze van het weekend gemaakt. In plaats van gewone yoghurt had ik aardbeien yoghurt erin gedaan, te lekker gewoon.

Je kan dit met elke smaak yoghurt maken.



Die is lekker he, maar die is al een poosje in de winkel want die heb ik ook al een paar keer gemaakt.

Ik heb er eens een keer 1 met sinaasappelyogurt van Almhof gemaakt, was ook erg lekker !
quote:IBIopviva schreef op 24 maart 2017 @ 21:03:

Eindelijk gevonden en o o o wat is die lekker!



Ik heb hem ook gehad, vond hem ook lekker
Alle reacties Link kopieren
Voor de kant en klare salade liefhebbers, Jumbo heeft nu wrap salade met kip, wortel, spinazie , rucola, tomatenblokjes een soort tacosaus. Neem altijd een salade voor de lunch mee, maar op een gegeven moment heb je ze allemaal gehad wel gehad. Deze vind ik erg lekkerpittig voor de afwisseling, beetje pittig en goed vullend. Is (nog)nog geen plaatje van, nu in de aanbieding voor 3,50.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Correctie, was bij de Deen
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Liefhebbers van M&M's en koffie hier? Deze hadden ze bij de Jamin:



Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 april 2017 @ 21:28:

[...]





Nee zijn net nieuw.



Ik breek even in in het topic



Ze zijn er nu een jaar, ik kreeg heel toevallig vanochtend een melding op Facebook dat ik vorig jaar iets gepost had over dat deeg. Ik vond het geen succes, het werd knoerthard in de oven.
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 07 april 2017 @ 22:02:

Liefhebbers van M&M's en koffie hier? Deze hadden ze bij de Jamin:



[afbeelding]

Ik heb deze een poosje geleden geproefd, maar vond ze tegenvallen.

Ik vond ze smaken naar gewone M&M's met pinda, maar dan muf.
You don't have to fit into the format
Wie zocht er nou laatst paaseieren met een hele hazelnoot?



Net gekocht bij Lidl en zijn heerlijk!

Ik kocht ze omdat er ook puur met advocaat in het zakje zit maar de hazelnoot is ook lekker.



quote:juul29 schreef op 07 april 2017 @ 23:03:

[...]





Ik breek even in in het topic



Ze zijn er nu een jaar, ik kreeg heel toevallig vanochtend een melding op Facebook dat ik vorig jaar iets gepost had over dat deeg. Ik vond het geen succes, het werd knoerthard in de oven.Hier heb je een sticker :



Ik zal het rectificeren: Voor mij en in onze AH was het nieuw.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 april 2017 @ 18:19:

[...]





Hier heb je een sticker : [img]http://d3b962r9eea4ib.cloudfront.net/eq ... fb7109da/A[/img]



Ik zal het rectificeren: Voor mij en in onze AH was het nieuw.



Bedankt!



Maar het kwam misschien iets onaardiger over dan ik bedoelde, ik verbaasde me erover dat die dingen niet een half jaar terug al uit de handel zijn gehaald;)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 06 april 2017 @ 21:16:

Iemand deze AH bananenpasta al geproefd?

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... nanenpasta



Ik lust geen bananen dus zal dit ook niet eten, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor de kinderen misschien wel erg lekker is.

Ik gok dat het smaakt naar van die bananenschuimpjes ??Jij mag nooit meer gokken. Best lekker maar idd gewoon bananenschuimp op je brood.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:IBIopviva schreef op 08 april 2017 @ 22:30:

[...]





Jij mag nooit meer gokken. Best lekker maar idd gewoon bananenschuimp op je brood.

Iemand schreef iets over stukjes die er in zitten.

Bananenschuimpjes vind ik heerlijk maar dan wel graag zonder stukjes
Alle reacties Link kopieren
quote:niekie1 schreef op 08 april 2017 @ 22:57:

[...]



Iemand schreef iets over stukjes die er in zitten.

Bananenschuimpjes vind ik heerlijk maar dan wel graag zonder stukjesja die stukjes snap ik ook niet helemaal wat dat is. nog extra suiker ofzo? Ik zou hem helemaal glad ook lekkerder en logischer vinden.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ieuwww bananenschuim op brood, volgens mij springen spontaan je vullingen eruit

Waarom trap ik er toch iedere keer weer in, bij Jamin een paar eitjes geschept, puur-mokka.

De melk-mokka van de Hema vind ik lekker en die is solide, die van de Jamin heeft weer zo'n gore vloeibare vulling die vreemd smaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik zag van het weekend 2 nieuwe soorten stroopwafels bij de AH: appeltaart smaak en Zeeuwse babbelaar smaak. Heeft iemand deze al geprobeerd? Heb ze nog niet gekocht maar gaat niet lang meer duren denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me een rare combi, waarom zou je willen dat je stroopwafel naar appeltaart smaakt?

IJs of kwark oid met appeltaart snap ik nog want dat zijn best verschillende soorten eten, maar koek en taart vind ik teveel op elkaar lijken denk ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriam1981 schreef op 11 april 2017 @ 14:06:

Ik zag van het weekend 2 nieuwe soorten stroopwafels bij de AH: appeltaart smaak en Zeeuwse babbelaar smaak. Heeft iemand deze al geprobeerd? Heb ze nog niet gekocht maar gaat niet lang meer duren denk ik.

Ja, ik heb de Zeeuwse babbelaar-variant geprobeerd.

Conclusie: besteed je goeie geld maar aan iets anders.

Weinig smaak zat eraan, gewone stroopwafels vind ik veel lekkerder.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 10 april 2017 @ 11:46:

Ieuwww bananenschuim op brood, volgens mij springen spontaan je vullingen eruit

Waarom trap ik er toch iedere keer weer in, bij Jamin een paar eitjes geschept, puur-mokka.

De melk-mokka van de Hema vind ik lekker en die is solide, die van de Jamin heeft weer zo'n gore vloeibare vulling die vreemd smaakt Je moet ook de cookies & cream nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven