Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Oh ja ;-)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook altijd te lui om op die linkjes te klikken, ik wil gewoon plaatjes. Maar ja, als die het niet doen...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik was niet te lui, maar wel te dom.
Ik had namelijk die hele link gekopieerd in de adresbalk, maar dat werkte niet.

Gewoon klikken kwam blijkbaar niet bij me op :facepalm:
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Tony wisselreep is er.
Melk-Meloen-Framboos. Het lijkt mij niks eigenlijk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook niet echt wat nee.. ik heb vanmiddag het aardbeien merinque ijs van hertog gehaald, staat voor morgen op het menu als toetje dus dan zal ik laten weten wat ik ervan vind.
Niet heel nieuw, maar het viel me gisteren op: lange slierten courgette als vervanger voor spaghetti en dingen als broccolirijst. En dan de prijs....2 euro nog wat voor een klein bakje.
Dat mensen daar intrappen zeg. Even zelf een stronk broccoli door de blender halen of een courgette raspen is vele malen goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
22-05-2017 20:43
De nieuwe Tony wisselreep is er.
Melk-Meloen-Framboos. Het lijkt mij niks eigenlijk

Oh bah, lijkt me niks.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
23-05-2017 09:33
Niet heel nieuw, maar het viel me gisteren op: lange slierten courgette als vervanger voor spaghetti en dingen als broccolirijst. En dan de prijs....2 euro nog wat voor een klein bakje.
Dat mensen daar intrappen zeg. Even zelf een stronk broccoli door de blender halen of een courgette raspen is vele malen goedkoper.
ze hebben ook een nieuw zusje/broertje https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -spaghetti
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
22-05-2017 20:43
De nieuwe Tony wisselreep is er.
Melk-Meloen-Framboos. Het lijkt mij niks eigenlijk
Oh bah... :( Soms zijn ze ook gewoon te creatief :bonk:
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
22-05-2017 20:43
De nieuwe Tony wisselreep is er.
Melk-Meloen-Framboos. Het lijkt mij niks eigenlijk
Hmm. Met witte chocola had ik 'm misschien nog wel willen proeven maar dit klinkt mij ook niet echt lekker in de oren...
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Koekiemonster26 schreef:
23-05-2017 15:20
Oh bah... :( Soms zijn ze ook gewoon te creatief :bonk:


Er zitten natuurlijk weer drie splinters gevriesdroogde meloen in, en twee schilfers gefermenteerde framboos.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
22-05-2017 20:43
De nieuwe Tony wisselreep is er.
Melk-Meloen-Framboos. Het lijkt mij niks eigenlijk
Ik heb net een stukje geproefd. Vond het wel oke, maar niet heel bijzonder eigenlijk. Die met nootjes en marshmallow was toen zo lekker :heart: Die zou ik wel weer terug willen hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
24-05-2017 11:25
Er zitten natuurlijk weer drie splinters gevriesdroogde meloen in, en twee schilfers gefermenteerde framboos.
Oftewel, de wisselreep dit seizoen is: melk. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand van jullie deze pagina al? De appie houdt blijkbaar bij wat er nieuw in de winkel ligt.
https://www.ah.nl/nieuw

Ik ben vooral benieuwd naar deze. Karamel-zeezout is misschien een beetje te veel gebruikt maar ik was dol de de karamel-zeezout chocolade letters van verkade en ik hoop dat deze net zo lekker is.
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -chocolade
Alle reacties Link kopieren
De Tony met honeycomb en kardemom al gehad?
Die vond ik verbazingwekkend lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het nieuw is, dacht spa rood gekocht te hebben maar daar zat muntsmaak aan. Vond t niet lekker.

En onlangs een nieuwe bak ben&jerry's ijs, weet de naam niet meer, maar was met chocola en stukjes chocoladekoek. Die vond ik wel erg lekker.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
23-05-2017 09:33
Niet heel nieuw, maar het viel me gisteren op: lange slierten courgette als vervanger voor spaghetti en dingen als broccolirijst. En dan de prijs....2 euro nog wat voor een klein bakje.
Dat mensen daar intrappen zeg. Even zelf een stronk broccoli door de blender halen of een courgette raspen is vele malen goedkoper.
Bij de appie zijn die koolhydraat vervangers 2 euro per bak, en die krijg ik in mijn eentje niet op.. Daar ga ik echt niet voor staan raspen!

Ik heb die witte magnum pint geprobeerd en die vind ik héél lekker :kwijl:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
yolo8 schreef:
24-05-2017 23:27
Oftewel, de wisselreep dit seizoen is: melk. :proud:

;-)
You don't have to fit into the format
apppie schreef:
24-05-2017 23:52
Bij de appie zijn die koolhydraat vervangers 2 euro per bak, en die krijg ik in mijn eentje niet op.. Daar ga ik echt niet voor staan raspen!

Ik heb die witte magnum pint geprobeerd en die vind ik héél lekker :kwijl:
Dus je koopt wel een veel te dure bak onzin die je niet eens opkrijgt, maar gaat het niet zelf maken voor de helft van de prijs. Okay.

Maar goed, ik verbaas me ook over pannenkoekenmix voor 1,80 en dan moeten er nog melk en eieren in, terwijl een dubbele hoeveelheid bloem de helft kost.
Of mix voor merenques waar je nog suiker en eiwit bij moet doen. Uuuh, wat zit er dan in dat zakje? De gebakken lucht zeker.
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
25-05-2017 10:13
Dus je koopt wel een veel te dure bak onzin die je niet eens opkrijgt, maar gaat het niet zelf maken voor de helft van de prijs. Okay.

Maar goed, ik verbaas me ook over pannenkoekenmix voor 1,80 en dan moeten er nog melk en eieren in, terwijl een dubbele hoeveelheid bloem de helft kost.
en als je pannenkoeken maakt van bloem moet dat er allemaal niet in ofzo?
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
redfox3 schreef:
25-05-2017 10:39
en als je pannenkoeken maakt van bloem moet dat er allemaal niet in ofzo?
Dan moet dat ook, maar gewoon bloem kost iets van 90 cent per kilo en mix (waar dus niks anders dan bloem en een vaag e-nummer zonder reden in zit) kost 1,80 per 250 gram.
Ik snap niet dat mensen daar intrappen.

Mijn schoonmoeder verbaasde zich ooit zeer dat ik dus cake en pannenkoeken maakte zonder die rare mixen. Tja, ik verbaas me dat je zonder nadenken dubbel betaalt voor hetzelfde.

En koolhydraatvervangers an sich vind ik ook stom, zeker als je vervolgens wel een pint magnumijs eet.
Ik eet het liefst meergranen pannenkoeken. Geen idee hoe ik dat zelf zou moeten samenstellen.

Afbeelding

En zo'n pak kost € 0,75.
Daar ga ik echt niet voor klooien.
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
25-05-2017 10:13
Dus je koopt wel een veel te dure bak onzin die je niet eens opkrijgt, maar gaat het niet zelf maken voor de helft van de prijs. Okay.

Maar goed, ik verbaas me ook over pannenkoekenmix voor 1,80 en dan moeten er nog melk en eieren in, terwijl een dubbele hoeveelheid bloem de helft kost.
Of mix voor merenques waar je nog suiker en eiwit bij moet doen. Uuuh, wat zit er dan in dat zakje? De gebakken lucht zeker.
Nog veeeel duurder: kant en klaar pannekoekbeslag in knijpflessen.
Echt,wat een onzin voor beslag dat in een ommezien klaar is.
Ik heb serieus nog nooit pannenkoekenmix gezien voor € 1,80
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-05-2017 11:56
Ik eet het liefst meergranen pannenkoeken. Geen idee hoe ik dat zelf zou moeten samenstellen.

Afbeelding

En zo'n pak kost € 0,75.
Daar ga ik echt niet voor klooien.
brinta erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven