Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2671 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding

Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-02-2026 13:33
Is het een idee om naast de link ook gewoon de naam te zetten van het product waar het om gaat?
Klik liever noet zomaar linkjes aan.
Ja mee eens.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
mamaonbekend schreef:
21-02-2026 19:51

Afbeelding

Ik stond er net mee in de hand in de winkel. Lijkt me zalig.
Maar bijna 600kcal per 100 gram 😱. Nope.... Weer terug gezet.
Deze vind ik echt heel lekker!
Vooral de witte, die smaken naar kers.
Ze zijn zuur.

Afbeelding
Ohh, die wil ik!
Jetje_78 schreef:
25-02-2026 20:18
Deze vind ik echt heel lekker!
Vooral de witte, die smaken naar kers.
Ze zijn zuur.

Afbeelding

Ik zag ze vorige week ook al voorbij komen en ging er meteen op ''aan''
Ik hou van zuur! Jammer genoeg had mijn AH ze (nog niet, maar ik hoop ze snel te pakken te krijgen
Ik had deze reep bij de Action.
Ik dacht: het kan twee kanten opgaan. Of hij is echt niet te nassen, of hij is heel lekker. Ik had op Instagram al een paar positieve reviews gezien, maar ik twijfelde.

En… ik vind ‘m heel lekker!
De mangovulling is een beetje crispy, en er zit ook knettersuiker in, wat ik echt een leuke toevoeging vind.

Zou ik hem vaker kopen? Ja.

Afbeelding
Ik heb hem vanmiddag ook meegenomen, ben benieuwd :)
Sjee. Echt alles is Dubai stijl tegenwoordig he? Ik dacht altijd dat het pistache was wat het "Dubai" maakte, maar wat zou hier Dubai aan zijn?
Volgens mij zit er kataifi in, net zoals bij de pistache variant.
Lalaloepsie schreef:
09-03-2026 04:47
Volgens mij zit er kataifi in, net zoals bij de pistache variant.

Volgens mij dat niet eens.
Hier zit gepofte rijst in, en eigenlijk vind ik dat nog lekkerder.
Ik ben helemaal geen fan van de smaak van kadayif.
Ow, dat is dat korrelige dus, maar dan slaat die naam dus nergens op.
Lalaloepsie schreef:
09-03-2026 08:09
Ow, dat is dat korrelige dus, maar dan slaat die naam dus nergens op.

Haha, nee.
Het zal wel Dubai ‘style’ heten, omdat het rijkelijk gevuld is.

En om het beter te verkopen, want mijn hemel, hoeveel van die Dubai meuk is er wel niet. En het meeste echt belachelijk duur.
mamaonbekend schreef:
21-02-2026 19:51
Iemand de squeezers van AH al geprobeerd? Continue overal hier uitverkocht. In de smaken pistache, hazelnoot, pindakaas, speculoos.
Schijnt lekker te zijn over je kwark, over je cake, pannenkoek.
Ik wil zo graag de pistache proberen maar ze zijn altijd uitverkocht helaas.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind de crème brulée flap van de AH best lekker, maar blijkbaar gaat hij uit het assortiment. Bij een filiaal waar ik laatst was stond dat hij nog tot de 15e verkrijgbaar is. Ik hoop dat dat niet overal geldt, want dan moet ik er nog snel eentje scoren.
Gisselle schreef:
09-03-2026 08:52
Ik vind de crème brulée flap van de AH best lekker, maar blijkbaar gaat hij uit het assortiment. Bij een filiaal waar ik laatst was stond dat hij nog tot de 15e verkrijgbaar is. Ik hoop dat dat niet overal geldt, want dan moet ik er nog snel eentje scoren.
Die ken ik helemaal niet. Ik had wel begrepen dat ze nu nieuwe vegan snacks hebben bij de bakkerij maar tot nu toe heb ik steeds pech en zijn ze op.
Graze schreef:
10-03-2026 11:32
Die ken ik helemaal niet. Ik had wel begrepen dat ze nu nieuwe vegan snacks hebben bij de bakkerij maar tot nu toe heb ik steeds pech en zijn ze op.
Ik heb de taco snack geprobeerd, ik was er niet kapot van. Het is (zoals je al verwacht) taco vulling in een bladerdeeg korst. Ik vind persoonlijk gevulde wraps lekkerder. Het bladerdeeg klopt voor mij niet met de vulling qua smaakbeleving.

De vraag is trouwens ook of deze snack vegan is. Volgens mij stond het wèl aangegeven bij het schap maar blijkt uit de ingrediëntenlijst (die je natuurlijk niet standaard ziet als je iets koopt) dat er eieren in zitten.
Wij hadden deze week de iglo sensations limecurry gegeten.
Vonden het vrij smakeloos. Een paar verdwaalde garnalen ook maar.
Stond vanmiddag bij het chipsvak. Chips met appel karamel, dat kan toch niet lekker zijn?! Heb het niet aangedurfd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
04-04-2026 17:12
Stond vanmiddag bij het chipsvak. Chips met appel karamel, dat kan toch niet lekker zijn?! Heb het niet aangedurfd
Die groene van Lays? Heb een halve zak weggegooid en dat doe ik niet snel met chips. Geen aanrader.
Ik had n lays chips gekocht met tuinkruiden bij de lidl of aldi in Duitsland .heerlijk maar kan ze nergens meer vinden .en in de wnkel weten ze het ook niet meer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Bij de Jumbo hebben ze een nieuw assortiment 'Scandinavische' broodjes, ik zet het expres tussen aanhalingstekens, want ik weet niet of de gemiddelde Deen of Noor het ook zo ziet. Ik vind de kardemonbroodjes in ieder geval een succes. Laatst had ik per ongeluk een cheese cake broodje gepakt en dat vond ik echt veel te zoet.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ja, het nieuwe Deense knoop broodje met kaneel bij jumbo is erg lekker. Kardemom wil ik nog proeven.

Vandaag ook het nieuwe AH verspakket maissoep gegeten, geen aanrader.
zonnedauw wijzigde dit bericht op 05-04-2026 15:46
4.27% gewijzigd
Belle73 schreef:
05-04-2026 14:44
Bij de Jumbo hebben ze een nieuw assortiment 'Scandinavische' broodjes, ik zet het expres tussen aanhalingstekens, want ik weet niet of de gemiddelde Deen of Noor het ook zo ziet. Ik vind de kardemonbroodjes in ieder geval een succes. Laatst had ik per ongeluk een cheese cake broodje gepakt en dat vond ik echt veel te zoet.
Kardemombroodjes worden ook gewoon in Noorwegen verkocht. Ik vind zelf de kaneelbroodjes lekkerder. Ben niet zo dol.op kardemom.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Madam_Madness schreef:
05-04-2026 15:42
Kardemombroodjes worden ook gewoon in Noorwegen verkocht. Ik vind zelf de kaneelbroodjes lekkerder. Ben niet zo dol.op kardemom.
Dat weet ik inderdaad, maar ik weet niet of de gemiddelde Noor de versie met bijvoorbeeld cheesecake ook zal herkennen als een Scandinavisch broodje, dat bedoelde ik.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
05-04-2026 15:52
Dat weet ik inderdaad, maar ik weet niet of de gemiddelde Noor de versie met bijvoorbeeld cheesecake ook zal herkennen als een Scandinavisch broodje, dat bedoelde ik.
Oh haha. Dat weet ik ook niet.
Stephen King

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven