Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Of ze had een halve liter pak, dat is nog wel een keer op natuurlijk ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Of ze had een halve liter pak, dat is nog wel een keer op natuurlijk ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
27-11-2018 18:45
Speculaas vla is lekker :-$ hele pak ging in 1 keer op en ben alleen :-$
Dan kun je zeker geen pap meer zeggen nu?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
27-11-2018 20:11
Dan kun je zeker geen pap meer zeggen nu?

Het was mijn lunch en avond maaltijd
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
27-11-2018 20:21
Het was mijn lunch en avond maaltijd


Geen toetje? ;-)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
27-11-2018 20:37
Geen toetje? ;-)
Ja 1 banaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net (in Belgie) een paar pakken Chocomel Macchiato (seizoensprodukt) gekocht, ik hoop dat hij net zo smaakt als de Chocomel Mokka die ze een paar jaar terug hadden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumbo heeft kaneelslagroom. Ohhh oeps, viel zo in mijn mandje en op de koffie :kwijl:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik heb vandaag de Vegetarische Turkse pizza getest van "Lekker Anders" en die was echt heerlijk. Had hem belegt met gemengde sla, paprika, ui, geraspte kaas en dan knoflooksaus. Die met falafel is ook lekker van dat merk maar daar had ik geen genoeg aan na een dag hard werken.
wiezel schreef:
01-12-2018 23:24
Jumbo heeft kaneelslagroom. Ohhh oeps, viel zo in mijn mandje en op de koffie :kwijl:
Oh, dat deden wij vroeger altijd zelf maken thuis. Is lekker he!
Ook op de appeltaart :kwijl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Moccachino schreef:
04-12-2018 22:25
Oh, dat deden wij vroeger altijd zelf maken thuis. Is lekker he!
Ook op de appeltaart :kwijl:
Ik ben echt DOL op kaneel. Ohh op appeltaart ook lekker. Ik doe het morgen op een vers afgebakken kaneelbroodje :popcorn: :yum: (dat mag want ik ben morgen jarig)

Hebben jullie de chocoladeletter met pindakaas geproefd? Die is serieus goed binnen te houden :worship:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
chocolol schreef:
25-11-2018 01:57
Deze week de vegan zeesticks van AH op en de vegan visburger van Vivera.

Beide vond ik echt heel erg lekker en ik ga ze zeker weer kopen. Mijn favoriet was de burger omdat ik die iets meer smaak vond hebben en een betere structuur.

Afbeelding

Afbeelding
Zijn inderdaad goed!
wiezel schreef:
04-12-2018 23:02
Ik ben echt DOL op kaneel. Ohh op appeltaart ook lekker. Ik doe het morgen op een vers afgebakken kaneelbroodje :popcorn: :yum: (dat mag want ik ben morgen jarig
:kwijl:

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag bij Albert Heijn in de diepvries kaaskroketjes - voor in de oven. Als ik niet nog naar de tandarts had gemoeten had ik ze meegenomen. Heeft iemand die al geproefd? Ik ben dol op kaaskroketjes maar ben een beetje bang voor een ovenkroketteleurstelling.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
may_ka schreef:
05-12-2018 07:33
Ik zag bij Albert Heijn in de diepvries kaaskroketjes - voor in de oven. Als ik niet nog naar de tandarts had gemoeten had ik ze meegenomen. Heeft iemand die al geproefd? Ik ben dol op kaaskroketjes maar ben een beetje bang voor een ovenkroketteleurstelling.
Bedoel je die van kwekkeboom? (in een zwarte zak)
Gisselle schreef:
29-11-2018 14:35
Ik heb net (in Belgie) een paar pakken Chocomel Macchiato (seizoensprodukt) gekocht, ik hoop dat hij net zo smaakt als de Chocomel Mokka die ze een paar jaar terug hadden.
Ik doe een schep oploskoffie en scheutje Tia Maria door mijn chocomel, das ook lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Moccachino schreef:
05-12-2018 07:06
:kwijl:

Gefeliciteerd!
Dankjewel!!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
may_ka schreef:
05-12-2018 07:33
Ik zag bij Albert Heijn in de diepvries kaaskroketjes - voor in de oven. Als ik niet nog naar de tandarts had gemoeten had ik ze meegenomen. Heeft iemand die al geproefd? Ik ben dol op kaaskroketjes maar ben een beetje bang voor een ovenkroketteleurstelling.

Die 6 voor €2.99 van Excellent bedoel je denk ik?

Ik wil ze ook. (en als ze lekker zijn sla ik gelijk groot in) Maar afgelopen zaterdag had onze AH ze nog niet.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd, Wiezel!
You don't have to fit into the format
Die vega visburger is inderdaad erg lekker en vind die oprecht heel erg smaken naar vissticks. Zijn die zeesticks qua structuur en smaak zoals die visburger of niet?

Ik heb een keer vega vissticks op van de AH maar die had een andere verpakking en vond ik niet zo lekker. Vraag me dus af of het dezelfde zijn of toch andere.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
05-12-2018 16:45
Die vega visburger is inderdaad erg lekker en vind die oprecht heel erg smaken naar vissticks. Zijn die zeesticks qua structuur en smaak zoals die visburger of niet?

Ik heb een keer vega vissticks op van de AH maar die had een andere verpakking en vond ik niet zo lekker. Vraag me dus af of het dezelfde zijn of toch andere.

Ik vond de burger een iets rubberigere textuur hebben dan de sticks, die zien er meer uit als van die... hoe moet ik dat omschrijven, vezelige plukjes vis. Persoonlijk vond ik de structuur van de burger beter, maar mijn partner vond beide goed te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
05-12-2018 08:28
Ik doe een schep oploskoffie en scheutje Tia Maria door mijn chocomel, das ook lekker!
Dat geloof ik direct!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
05-12-2018 13:13
Gefeliciteerd, Wiezel!
Dankjewel Lotte!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Pipistrello schreef:
05-12-2018 12:40
Die 6 voor €2.99 van Excellent bedoel je denk ik?

Ik wil ze ook. (en als ze lekker zijn sla ik gelijk groot in) Maar afgelopen zaterdag had onze AH ze nog niet.

Afbeelding
Ja, die bedoel ik. Ik zag ze dus al wel, maar die winkel was ook enorm.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
may_ka schreef:
05-12-2018 18:40
Ja, die bedoel ik. Ik zag ze dus al wel, maar die winkel was ook enorm.

Vanmiddag even weer geweest bij AH en ze waren er nóg niet :'(
Er was al wel een plekje in de vriezer vrijgemaakt en de prijskaart zat ervoor. Ik weet waar ze komen te liggen iig :biggrin:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven