Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb die kaaskroketjes.
Vind ze ongeveer hetzelfde smaken als de Old Amsterdam bitterballen.
Wel lekker dus. Niet spectaculair.

Bij de Hema heb ik de chocolade-rendiertjes karamel zeezout weer gespot, en bij onze AH kunnen er weer Lindt-ballen 'geschept' worden.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Van Hertog zijn er vier nieuwe ijsdesserts:

- Zeezout karamel (hoe kan het ook anders)
- Brownies vanille
- Frambozen cheesecake
- Appel kruimel

Helaas nog niet bij onze AH.
De zeezout karamel en frambozen cheesecake lijken me erg lekker.

https://www.hertogijs.nl/onze-ijssmaken ... sdesserts/
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
08-12-2018 19:18
Ik heb die kaaskroketjes.
Vind ze ongeveer hetzelfde smaken als de Old Amsterdam bitterballen.
Wel lekker dus. Niet spectaculair.

Bij de Hema heb ik de chocolade-rendiertjes karamel zeezout weer gespot, en bij onze AH kunnen er weer Lindt-ballen 'geschept' worden.
Lindt :flirting:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Roze Kitkat. Beetje zure nasmaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Calvé heeft nu snack repen met pindakaas, ik vind ze erg lekker! Vult ook goed voor de tussendoor trek ;-)
Venusss schreef:
08-12-2018 22:42
Calvé heeft nu snack repen met pindakaas, ik vind ze erg lekker! Vult ook goed voor de tussendoor trek ;-)
Die zijn heerlijk, wel calorieënbommen gok ik.
hondenmens schreef:
08-12-2018 22:39
Roze Kitkat. Beetje zure nasmaak.
Ja, vind ik ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Ruby chocolade is i.d.d. een beetje zurig, fruitig, ik vind de reep wel lekker.

De Calve reep vind ik erg tegenvallen, ik had karamel zeezout. Ik heb ze voor € 0,50 gekocht bij de Jumbo in het actieschap, echt niks bijzonders, ik schat dat dit product geen lang leven beschoren is.
Gisselle schreef:
09-12-2018 11:05

De Calve reep vind ik erg tegenvallen, ik had karamel zeezout. Ik heb ze voor € 0,50 gekocht bij de Jumbo in het actieschap, echt niks bijzonders, ik schat dat dit product geen lang leven beschoren is.
Dat is net die die ik niet geprobeerd heb, de gewone en die met chocola vind ik erg lekker
Lotte35 schreef:
08-12-2018 19:18

Bij de Hema heb ik de chocolade-rendiertjes karamel zeezout weer gespot, en bij onze AH kunnen er weer Lindt-ballen 'geschept' worden.
OMG, waarom hebben ze dit bij onze AH niet :cry: Ik ben verslaafd aan Lindt
Alle reacties Link kopieren Quote
Doubletree20 schreef:
09-12-2018 12:42
OMG, waarom hebben ze dit bij onze AH niet :cry: Ik ben verslaafd aan Lindt


Ze hadden ook kant-en-klare dozen, misschien hebben ze die bij jullie wel?
Moet er maar net inzitten wat je lekker vindt natuurlijk. Ik vind die witte en witte met limoen zo goddelijk.
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
09-12-2018 13:37
Ze hadden ook kant-en-klare dozen, misschien hebben ze die bij jullie wel?
Moet er maar net inzitten wat je lekker vindt natuurlijk. Ik vind die witte en witte met limoen zo goddelijk.
Nee helaas ook niet. Ik moet het doen met melk, puur en wit :-x
Klinkt heerlijk wit met limoen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de Lidl kerst ijsjes in de vorm van een kerstboom die hebben een marsepein smaak te verslavend zijn die dingen :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
niekie1 schreef:
09-12-2018 10:18
Die zijn heerlijk, wel calorieënbommen gok ik.

542 kcal per 100 gram en 1 reep is 35 gram



Ja, vind ik ook
Ik spotte laatst bij mijn AH vega saucijzenbroodjes en sate broodjes. Nu heb ik weer een goede vervanger voor die saucijzenbroodjes van Valess die ik nergens meer kan vinden. Vind die van de vegetarische slager te duur en droog.

Ze zijn al afgebakken en lagen hier bij de normale saucijzenbroodjes, muffins etc.
TsumTsum schreef:
17-12-2018 22:10
Ik spotte laatst bij mijn AH vega saucijzenbroodjes en sate broodjes. Nu heb ik weer een goede vervanger voor die saucijzenbroodjes van Valess die ik nergens meer kan vinden. Vind die van de vegetarische slager te duur en droog.

Ze zijn al afgebakken en lagen hier bij de normale saucijzenbroodjes, muffins etc.
Die vega saucijzenbroodjes zijn niet te vreten.
redbulletje schreef:
17-12-2018 22:14
Die vega saucijzenbroodjes zijn niet te vreten.
Ik vind ze heerlij(c)k, maar ik heb wel al bijna 15 jaar geen vleessaucijzenbroodje meer gegeten.
redbulletje schreef:
17-12-2018 22:14
Die vega saucijzenbroodjes zijn niet te vreten.
Tja, het smaakt natuurlijk niet hetzelfde als een gewoon saucijzenbroodje maar ik vond zowel het saucijzenbroodje als het saté broodje erg lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind ze ook lekker.
Zijn die vega saucijzen- en satébroodjes bij de AH niet van de Vegetarische Slager?
Alle reacties Link kopieren Quote
PiNuts14 schreef:
24-12-2018 12:30
Zijn die vega saucijzen- en satébroodjes bij de AH niet van de Vegetarische Slager?

Beetje rare vraagstelling, ja, ze zijn wel van de vegetarische slager.
chocolol schreef:
24-12-2018 13:08
Beetje rare vraagstelling, ja, ze zijn wel van de vegetarische slager.
Nja raar, tsumtsum vindt die van de vegetarische slager te duur en droog, zegt ze. Maar beide vega versies van de appie zijn juist van de VS.
PiNuts14 schreef:
24-12-2018 16:20
Nja raar, tsumtsum vindt die van de vegetarische slager te duur en droog, zegt ze. Maar beide vega versies van de appie zijn juist van de VS.
Ja volgens mij wel beide van de vegetarische slager (al staat het er niet op) maar ze smaken wel anders dan die ik ooit van de vegetarische slager uit de diepvries heb gehad. Toen had de vegetarische slager volgens mij ook nog 2 varianten. De saucijzenbroodjes van de AH hoef je niet meer op te warmen maar zijn al klaar om te eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook weleens afbak saucijzenbroodjes gehad van de VS, maar die kwamen uit de koeling (dus niet de vriezer). Die vond ik nog lekkerder dan de kant en klare van de appie eigenlijk. Misschien omdat ze dan nog lekker warm zijn.

@PiNuts14 bedankt voor de opheldering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb bij AH echt een belachelijk lekkere (nieuwe?) reep van Lindt ontdekt.
Melkchocolade met vanillecrème en stukjes vanillemacaron.

Heeeeeerlijk!


Afbeelding
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Die tompoce paaseieren van de Hema zijn niet voor herhaling vatbaar. Gewoon mier zoette dingen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven