Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook de cookie&cream op, was zeker lekker.
PiNuts14 schreef:
12-10-2019 22:26
Ik ben echt gek op pindakaas, eet heel graag pepernoten en ook speculoospasta smeer ik op m’n brood, maar ben toch redelijk terughoudend wat betreft deze versie. Die combi lijkt me gewoon niet zo lekker.

Er bestaat blijkbaar ook pinda-speculaas-kaas (ik woon al een tijdje niet meer in NL, er gaat een wereld aan pindakaassmaken voor me open), die zou ik ook niet durven proberen.
Ik dacht eerst dat je Speculoos bedoelde (smeerbare speculaasjes), maar zie dat Calve echt pindakaas met speculaaskruiden heeft... Lijkt me inderdaad niet echt fantastisch
Ohh die nieuwe reep bij de jumbo ziet er goed uit, die ga ik morgen proberen.
Wij hadden gister de bietenwrap van de lidl, prima maar niet heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga die Calvé binnenkort wel uitproberen, I'll keep you posted :proud:

En de pannenkoek-met-stroop chocoladeletter gaat ook op de lijst.

Ik had laatst stroopwafel pepernoten bij Kruidvat meegenomen, verwachtte er weinig van.. Maar die vind ik heeeel lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
LoiseauVélo schreef:
14-10-2019 19:56
Ik dacht eerst dat je Speculoos bedoelde (smeerbare speculaasjes), maar zie dat Calve echt pindakaas met speculaaskruiden heeft... Lijkt me inderdaad niet echt fantastisch
Ik vind die Calvé pindakaas met speculaaskruiden helemaal niet lekker. Hij is heel droog, kaneel blijft heel erg hangen.
knopper schreef:
14-10-2019 23:12
Ik vind die Calvé pindakaas met speculaaskruiden helemaal niet lekker. Hij is heel droog, kaneel blijft heel erg hangen.
Hmm... ik vind de pindakaas met hazelnoten die ik met leuke korting kocht al niet super. Denk dus dat ik me niet aan die smaak zal wagen. Jammer dat ze wat zulke ‘bijzondere’ smaakjes betreft geen kleine verpakkingen hebben (zoals die mini’s van De Ruyter) om te kunnen proberen in plaats van op de gok een hele pot te kopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Die speculoos die n tijdje zo populair was.vond ik niks.dus pindakaas met speculaas smaak.lijkt mij ook niks.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst de verse slagersrookworst van de Lidl op, en wel de kipvariant. Allemaal harde stukjes bot erin waar ik mijn kiezen op verknauwde.
Voor mij niet meer....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet hoe "nieuw" het is.
Maar de Optimel paprika komkommer spread die nu in de bonus is voor een euro, is erg lekker!

Ik heb hem net op een rijstwafel gegeten.
Alle reacties Link kopieren Quote
De nieuwe "döner kebab" van de AH was dan weer een hele erge tegenvallen.
We hadden het vlees met wat sla en feta op een wrap gedaan maar het leek meer op speklapjes met shoarma kruiden dan ook maar iets van kebab..
welcomehome schreef:
16-10-2019 15:54
Ik weet niet hoe "nieuw" het is.
Maar de Optimel paprika komkommer spread die nu in de bonus is voor een euro, is erg lekker!

Ik heb hem net op een rijstwafel gegeten.
Die vind ik ook lekker. Laatst de kerrie-variant geprobeerd, maar die viel me erg tegen. Terwijl ik wel een liefhebber van kerrie ben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand de speculaasvla van Campina al geprobeerd? Ik had hem vandaag, maar is niet voor herhaling vatbaar. Het speculaasaroma overheerst vreselijk, blijft nog uren in je keel hangen (alsof je een glas melk hebt gedronken met vijf eetlepels speculaaskruiden) en.... -gruwel- er zitten stukjes in. :pukey:
Lotte35 schreef:
13-10-2019 15:47
Nieuwe reep bij Jumbo. Heerlijk!
Ze hebben ook de variant cookie & cream.

https://www.jumbo.com/jumbo-peanut-cara ... /295238RP/
Ik heb deze net geproefd en hij is inderdaad echt verrukkelijk :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
RoosOpJeHoed schreef:
16-10-2019 18:19
Heeft iemand de speculaasvla van Campina al geprobeerd? Ik had hem vandaag, maar is niet voor herhaling vatbaar. Het speculaasaroma overheerst vreselijk, blijft nog uren in je keel hangen (alsof je een glas melk hebt gedronken met vijf eetlepels speculaaskruiden) en.... -gruwel- er zitten stukjes in. :pukey:
Ik vind het hem heerlijk
Alle reacties Link kopieren Quote
Nescafe gold caramelized honey

https://www.jumbo.com/nescafe-gold-cara ... 232389STK/

Dit is toch vies, zeg! Overheersende honingsmaak en verder buitengewoon chemisch.
Ik ga prompt terugverlangen naar het stenen koffiepotje met het losse filter van mijn oma.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sri-is-back-now schreef:
20-10-2019 17:23
Nescafe gold caramelized honey

https://www.jumbo.com/nescafe-gold-cara ... 232389STK/

Dit is toch vies, zeg! Overheersende honingsmaak en verder buitengewoon chemisch.
Ik ga prompt terugverlangen naar het stenen koffiepotje met het losse filter van mijn oma.
Ik vind hem lekker
Alle reacties Link kopieren Quote
DianaBerrigan schreef:
20-10-2019 15:40
Ik heb deze net geproefd en hij is inderdaad echt verrukkelijk :love:


Leuk om te horen!
You don't have to fit into the format
Ik heb van het weekend die Salted Caramel M&M's gegeten maar vond ze niet lekker. Qua smaak niet en qua structuur niet.
Mag ik even inpikken? Leuk topic dit!

Ik had vandaag in een koffiebarretje dit :

Afbeelding

Koffie in een cookie cup.
De cup had zogenaamd chocoladesmaak maar was gortdroog.
Niet voor herhaling vatbaar.
Iemand al geprobeerd en vonden jullie het wel smakelijk?
Vivamuis schreef:
25-10-2019 15:27
Mag ik even inpikken? Leuk topic dit!

Ik had vandaag in een koffiebarretje dit :

Afbeelding

Koffie in een cookie cup.
De cup had zogenaamd chocoladesmaak maar was gortdroog.
Niet voor herhaling vatbaar.
Iemand al geprobeerd en vonden jullie het wel smakelijk?
Ziet er wel leuk uit!
Ik heb deze week de griekse yoghurt speculaas van optimel gehad. Hij is lekker, alleen er zit een soort jam oid onderin, dat had voor mij niet gehoeven
Wat wel een grandioos succes is, is de hummus met gekarameliseerde ui van de Lidl. Tijdelijk product, maar wat gruwelijk lekker :heart:
DianaBerrigan schreef:
25-10-2019 15:34
Wat wel een grandioos succes is, is de hummus met gekarameliseerde ui van de Lidl. Tijdelijk product, maar wat gruwelijk lekker :heart:
Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
DianaBerrigan schreef:
25-10-2019 15:34
Wat wel een grandioos succes is, is de hummus met gekarameliseerde ui van de Lidl. Tijdelijk product, maar wat gruwelijk lekker :heart:
JA! :kwijl:
Alle reacties Link kopieren Quote
DianaBerrigan schreef:
25-10-2019 15:34
Wat wel een grandioos succes is, is de hummus met gekarameliseerde ui van de Lidl. Tijdelijk product, maar wat gruwelijk lekker :heart:


Die is inderdaad zalig!
You don't have to fit into the format

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven