Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 14 november 2012 @ 17:23:

Waarom ie hier nog niet te vinden is, is me een raadsel. Ik had eigenlijk, net als met Dasty toen, een eigen topic willen openen, speciaal hiervoor.

Dames, mag ik even uw aandacht voor;

Heks'nkaas!

Man o man wat een zaligheid. Ik had het al vanuit her en der gehoord, de een kreeg er een amuse mee (dan denk je ook, ja, okee, amuse, gaap) maar anderen kregen er op feesten en partijen spontane orgasm heel veel complimenten over, dus dat wilde ik ook wel. Het is een smeuige, zoete, kruidige (prei/bies/knof) dip, voor met een sjippie, op een toastje, stokbroodje, door of op vis, door salade, op een gebraden kippie, door pasta, ik heb al drie emmertjes ingeslagen. Zegt het voort.

Want hier is ie, de Dasty onder de etenswaren.



[img]http://www.marketingtribune.nl/images/heksn%20kaas.jpg[/img]

Maar waar kun je het kopen?

Volgens mij woon je bij me om de hoek, dus...



Bij de Jumbo aan de pannekoekstraat misschien?

Bij de AH's heb ik het niet gezien i.i.g. en ook niet bij de BAS aan de Goudsesingel.



De Fooddelicious verkoopt geen kazigheden.



Voor anderen die zich herkennen in de genoemde winkels.

Op de Goudsesingel zit de Chocaholic.

Koop daar chocoladeletter met speculaassmaak.

Ga, nu!

Is echt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn AH had de heks'nkaas, maar mijn God mensen, 3 euro 30???



Helaas heeft deze arme sloeber daar geen geld voor en werd het euroshopper roomkaas van 60 cent :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 14 november 2012 @ 17:23:



Want hier is ie, de Dasty onder de etenswaren.



[img]http://www.marketingtribune.nl/images/heksn%20kaas.jpg[/img]Eh... niet om het een of het ander VC, maareh... wat is Dasty?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
*Slaat aan het Googlen*



OMG, er bestaat een Dasty-hyves pagina. Vol met Dasty-mutsen! (Hoop niet dat je er tussen staat VC)



http://dasty.hyves.nl/
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 16 november 2012 @ 13:10:

Mijn AH had de heks'nkaas, maar mijn God mensen, 3 euro 30???



Helaas heeft deze arme sloeber daar geen geld voor en werd het euroshopper roomkaas van 60 cent :PJe schijnt het ook zelf te kunnen maken:

http://eetpraat.nl/wordpress/index.php/heksenkaas/



Maar ik wil eerst de onnatuurlijke fabrieksversie proeven. Zodat ik weet hoe het hoort.
De heksenkaas vond ik wel aardig, maar om bijna 3 hele euro voor zo'n klein potje neer te leggen is een flink bedrag. Vorige week waren ze bij de c1000 in de reclame, 2 halen 1 betalen.

Er is ook een aardig recept te vinden wat er goed op lijkt op internet.

Maar ik zie dat ik mosterd ben ( had dat recept hierboven ook van de week gevonden)
Alle reacties Link kopieren
Ik haalde net heksenkaas. Normaal kijk ik dus altijd naar de prijs van een produkt (zo stond ik even te turen naar de kip, wel of geen bonus kip etc) en liet ik iets anders liggen. Ik heb hier niet naar gekeken. Is het echt zo duur? Zo even op het bonnetje kijken. Nog niet geprobeerd. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Zit net deze te drinken die erg lekker is



Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook erg lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst gezien en meteen gekocht; Croky chips met tosti smaak:







Ik vind ze lekker!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het hier hoort maar ik heb de nieuwe badolie van kneipp geprobeerd: winterharmonie. En die is echt heerlijk, de geur is vnl kaneel sinasappel. Echt aan te raden!



De tostichips vond ik niet zo heel bijzonder.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Iemand de nieuwe bodylotion voor onder de douche van Nivea al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Up!



Heeft iemand de cake en koek van Koopmans al gebakken? water loopt me uit de mond bij het zien van de reclame...

deze
Alle reacties Link kopieren
Up !



Ik vond de Tosti Chips niet heel bijzonder. Leuk om een keer te proeven, maar ik denk niet dat ik''m vaker ga halen.



Iemand bekend met de Beckers Stoofvlees deelblokjes uit de dieprvies ? Túúrlijk, er gaat niets boven zelfgemaakt. Maar ik ben benieuwd of het wat is voor een snelle makkelijke maaltijd. Bij onze supermarkten heb ik 'm nog niet kunnen vinden.



Nog meer nieuwe producten gesignaleerd ??
Niet heel nieuw meer maar ik heb milka n tuc geproefd...

Hoewel de combinatie zoet/zout lekker is, vind ik dit product niet bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 03 december 2012 @ 14:35:

Iemand de nieuwe bodylotion voor onder de douche van Nivea al geprobeerd?Ja ik, en ik vind het ideaal spul, vrij neutraal van geur, scheelt alweer een rondje smeren na het douchen!!
Alle reacties Link kopieren
Cote d'or chocola en zandkoekjes geprobeerd, omdat het hier zo aangeprezen was. Dat was een tegenvaller, verwachtingen waren te hoog, denk ik. Volgende keer gewoon weer zonder koek.
Alle reacties Link kopieren
Ik had weer eens dr oetker brownie gekocht. Maar er is iets met de smaak geknutseld en ik vond hem mega veel zoeter.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Lindt creation coulis de menthe... Nu bij AH in het chocolade schap. After eight maar dan nog lekkerder: oeps...
Alle reacties Link kopieren
De monapudding framboos-witte chocolade is echt heerlijk!! Omnomnomnom.....
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 05 februari 2013 @ 23:37:

Cote d'or chocola en zandkoekjes geprobeerd, omdat het hier zo aangeprezen was. Dat was een tegenvaller, verwachtingen waren te hoog, denk ik. Volgende keer gewoon weer zonder koek.Die met gekarameliseerde amandelen en een snufje zout is lekkerder hoor, echt het proberen waard. Ik wilde eerst ook graag die met de zandkoekjes, maar kon die nergens vinden. Toen die met de amandelen geprobeerd, en meteen verkocht. Later die met de koekjes gevonden en geprobeerd, maar die haalt het er niet bij.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het al genoemd is, maar manlief had het in het Kerstpakket en we hebben het laatst bij de borrel op. Bolletje bacon pretzels.... Niet echt heel smakelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 05 februari 2013 @ 23:37:

Cote d'or chocola en zandkoekjes geprobeerd, omdat het hier zo aangeprezen was. Dat was een tegenvaller, verwachtingen waren te hoog, denk ik. Volgende keer gewoon weer zonder koek.Ik vind ze heerlijk!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 februari 2013 @ 10:09:

Niet heel nieuw meer maar ik heb milka n tuc geproefd...

Hoewel de combinatie zoet/zout lekker is, vind ik dit product niet bijzonder.Haha ik vond die juist tegen mijn verwachting in heeeeerlijk... !
quote:Starshine schreef op 05 februari 2013 @ 10:09:

Niet heel nieuw meer maar ik heb milka n tuc geproefd...

Hoewel de combinatie zoet/zout lekker is, vind ik dit product niet bijzonder.Ben gek op zoet en zout dus vind het lekker. Maar koop nu gewoon zelf tuc koekjes met een milka reep, heb je meer waar voor je geld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven