Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze oreo namaak koekjes van de aldi al geprobeerd?

http://www.aldi.nl/aldi_v ... g_2002_48_5_449_4946.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin- schreef op 19 februari 2013 @ 14:57:

[...]





Ben gek op zoet en zout dus vind het lekker. Maar koop nu gewoon zelf tuc koekjes met een milka reep, heb je meer waar voor je geld Nehhh.. De tucjes op deze reep zijn wel íetsjes minder zout heb ik het idee Is echt een hintje zout, niet zo chips-achtig.
Alle reacties Link kopieren
Iemand de mixen van Verstegen al eens geprobeerd ?

- Cucina Italiana - mix voor Italiaanse saus met vis

- Cucina Italiana - mix voor Italiaanse saus met kip



En ik ontdekte laatst de yoghurt-knoflooksaus in zo'n emmertje,ook van Verstegen. Zaaaaalig ! Stond bij de Xenos.

Ook die flesjes marinade zijn erg lekker en gebruik ik vaak om op vakantie mee te nemen en zo heerlijk gemarineerd vlees te hebben voor de bbq. Want in Frankrijk kennen ze eigenlijk nauwelijks gemarineerd vlees, merk ik.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of hij al genoemd was maar ik ben nu de Milka & Oreo aan het eten. Jammie!
Cup a soup pizza quattro stagioni. En hij is eigenlijk best lekker het poeder ruikt alleen wel smerig en hij lost niet heel goed op, dus dat is wel een nadeeltje. Maar ik vind hem wel goed te pruimen iig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 25 februari 2013 @ 20:39:

Cup a soup pizza quattro stagioni. En hij is eigenlijk best lekker het poeder ruikt alleen wel smerig en hij lost niet heel goed op, dus dat is wel een nadeeltje. Maar ik vind hem wel goed te pruimen iig!

Ik had dus al gegeten en gedronken na dat luchtje, en toen ook nog dat slechte mengen.....neuh, niet mijn smaakje.



Van de week zat ik op een feestje en daar hadden ze Duyvis Knappers Italiaanse kruiden, mmmmmmm. Die waren lekker! En ik hou helemaal niet van borrelnoten, haha.

Wat ik laatst zelf zag bij de supermarkt: Lays, Salt&Vinagar, ook superlekker. Ik weet dat ik daar een beetje alleen in sta....niet veel mensen houden van 'zure' chips.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 25 februari 2013 @ 20:39:

Cup a soup pizza quattro stagioni. En hij is eigenlijk best lekker het poeder ruikt alleen wel smerig en hij lost niet heel goed op, dus dat is wel een nadeeltje. Maar ik vind hem wel goed te pruimen iig!

Kun je uitleggen hoe ie smaakt?

Richting tomatensoep, of echt anders?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
@Biekoe, ik vind die Salt&Vinegar-chips ook heerlijk. Maar juist fijn toch dat de meeste mensen het niet lekker vinden, hoef je de zak ook niet met zoveel mensen te delen.
quote:Lotte35 schreef op 25 februari 2013 @ 21:54:

[...]



Kun je uitleggen hoe ie smaakt?

Richting tomatensoep, of echt anders?niet echt tomatensoep. Gewoon meer als zo'n pizza meer gekruid dan tomatensoep.
quote:apppie schreef op 19 februari 2013 @ 14:12:

[...]





Haha ik vond die juist tegen mijn verwachting in heeeeerlijk... !ik vond het wel lekker, maar gewoon niet bijzonder. Maar zoals het verderop ook staat: die tucjes zijn niet zout genoeg, juist het contrast zoet-zout is lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 26 februari 2013 @ 10:23:

niet echt tomatensoep. Gewoon meer als zo'n pizza meer gekruid dan tomatensoep.Hmmm, ik ben niet zo van de kruiden, dus deze soep is denk ik niks voor mij. Proef je ook kaas?
You don't have to fit into the format
Er staat bij dat er kaas in zit. Maar of je die echt proeft...mwah, niet heel erg. Er zit gewoon echt een pizza-smaak aan. Hap pizza met alle ingrediënten en kaas. Zo smaakt die soep gewoon haha! Moeilijk uit te leggen. Alsof je een pizza opdrinkt, zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 26 februari 2013 @ 13:35:

Alsof je een pizza opdrinkt, zo Nou, dan lijkt de opzet me geslaagd
You don't have to fit into the format
quote:zebramaart schreef op 26 januari 2013 @ 13:46:

Leuk topic! Up!



Heeft iemand de cake en koek van Koopmans al gebakken? water loopt me uit de mond bij het zien van de reclame...

deze





Een beetje een late reactie maar:



Ik vond het erg lekker!
quote:Lotte35 schreef op 26 februari 2013 @ 15:44:

[...]



Nou, dan lijkt de opzet me geslaagd Haha, ja eigenlijk wel
Uit nieuwsgierigheid, iemand die de aardbei framboos hagelslag van De Ruijter heeft geprobeerd? Is het wat?
Nee maar ben wel benieuwd die ga ik van de week halen, als ik ze kan vinden Uncharted.
Alle reacties Link kopieren
Ik was te nieuwsgierig, en heb de Cup a Soup met pizzasmaak toch geprobeerd. En ik vind 'm lekker!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Is iemand de Lays Deep Ridged al ergens tegengekomen? Ik ben heel benieuwd naar de American BBQ en de Sweet Chili maar heb hem ze bij de lokale AH en C1000 nog niet gezien



http://www.lays.nl/deep_ridged/
Uncharted:



Ik heb hem mogen testen en wij (ik en mijn 3 kleine kinderen) vonden hem lekker. Wel erg zoet..



Mijn zoontje eet nu als ontbijt een dubbele boterham met hazelnootpasta en deze vruchtenhagel.. (gaat nog steeds goed met zijn tanden, hahahaha)



Wij (eigelijk mijn zoontje dus) is toe aan het 2e pak. Gekocht bij de ah webwinkel.



Mijn dochters vinden de gewone vruchtenhagel en bosvruchten ook lekker. Bij doorvragen hebben ze het prijsverschil liever in hun portomonnee dan uitgegeven aan de aarbei/framboos hagel.. (zij zijn 5 en 9. mijn zoontje is 7)
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 05 februari 2013 @ 23:37:

Cote d'or chocola en zandkoekjes geprobeerd, omdat het hier zo aangeprezen was. Dat was een tegenvaller, verwachtingen waren te hoog, denk ik. Volgende keer gewoon weer zonder koek.Die vind ik ook niks en de bitterkoekjesvariant nog erger, maar wat ik wel heeeeeel erg lekker vind is die met gecarameliseerde amandelen en een snufje zout
Alle reacties Link kopieren
quote:biekoe schreef op 25 februari 2013 @ 21:38:

[...]



Ik had dus al gegeten en gedronken na dat luchtje, en toen ook nog dat slechte mengen.....neuh, niet mijn smaakje.



Van de week zat ik op een feestje en daar hadden ze Duyvis Knappers Italiaanse kruiden, mmmmmmm. Die waren lekker! En ik hou helemaal niet van borrelnoten, haha.

Wat ik laatst zelf zag bij de supermarkt: Lays, Salt&Vinagar, ook superlekker. Ik weet dat ik daar een beetje alleen in sta....niet veel mensen houden van 'zure' chips.



Salt & Vinegar chips niet aan te slepen hier!!!

Maar vooral Tyrrels en Kettle vind ik lekker. Lays zie ik zeer zelden in NL.
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstblad schreef op 06 maart 2013 @ 18:35:

maar wat ik wel heeeeeel erg lekker vind is die met gecarameliseerde amandelen en een snufje zout

Mee eens!

Alleen hebben ze die bijna nergens.

Ik moet er speciaal voor naar een AH XL, hier twintig minuten rijden vandaan.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Jaaa hier ook een fan van de Cote d'Or met amandelen en zeezout. En Salt & Vinegar chips vind ik ook heerlijk. Alleen die van Pringles vind ik te aggressief zuur, dan doen je lippen echt pijn als je er teveel van eet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die met bitterkoekjes juist wel erg lekker! Is de zeezout-versie erg zout? Anders ga ik die ook een keer proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven