Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de Magnum kisses ijsjes geprobeerd, nummer 4 (brownie).



Oh, wat lekker. Pure chocolade, chocoladeijs en stukjes brownie. Jammer dat het zo'n klein ijsje was.
Alle reacties Link kopieren
Coconut paradise van Coolbest:



Tegenvaller, waterig vruchtensap met een vage kokossmaak. Voor 1,85 per pak absoluut geen aanrader.
Er is nou ook weer een nieuwe mona toetje van de maand, hij heet kroningstoetje. En het is: Oranje sinaasappelsaus boven, met daaronder royale slagroompudding

Het lijkt me giga ranzig.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 18 maart 2013 @ 18:58:

Iemand al het Mona toetje wortelcake geproeft?Ja gatver, er zaten sliertjes in. Dan ben ik er wel klaar mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:meryan schreef op 29 maart 2013 @ 00:15:

Ik heb gisteren de Magnum kisses ijsjes geprobeerd, nummer 4 (brownie).



Oh, wat lekker. Pure chocolade, chocoladeijs en stukjes brownie. Jammer dat het zo'n klein ijsje was.



Jaloers! In welke winkel heb je het gekocht? Heb oa de brownie versie al even op mijn lijstje staan, maar nog niet gespot in aantal winkels hier. Het klink al precies in mijn straatje, maar jouw reactie maakt me alleen maar nieuwsgieriger.



In de tussentijd heb ik vandaag dan maar Milka, Toblerone en Oreo ijsbakjes mee laten nemen. Begrijp van google dat het niet nieuw is, maar voor het eerst dat we het hier in een van de winkels tegen zijn gekomen. Ben benieuwd.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
AH had drie smaken van de nieuwe magum ijsjes staan. Wel een 5 winkel.
Alle reacties Link kopieren
cashewpindakaas van de Jumbo (en sommige AH's)... Hmmmmm ! Noem het gerust mijn verslaving !
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 03 april 2013 @ 20:44:

[...]





Jaloers! In welke winkel heb je het gekocht? Heb oa de brownie versie al even op mijn lijstje staan, maar nog niet gespot in aantal winkels hier. Het klink al precies in mijn straatje, maar jouw reactie maakt me alleen maar nieuwsgieriger.



In de tussentijd heb ik vandaag dan maar Milka, Toblerone en Oreo ijsbakjes mee laten nemen. Begrijp van google dat het niet nieuw is, maar voor het eerst dat we het hier in een van de winkels tegen zijn gekomen. Ben benieuwd.Wat is dit dan en waar heb je het gekocht? Ik kan niets vinden op google, namelijk :(
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 04 april 2013 @ 13:24:

[...]





Wat is dit dan en waar heb je het gekocht? Ik kan niets vinden op google, namelijk :(Deze kan je kopen bij de Plus. Heb een keer de oreo gehad, was lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:zenga schreef op 04 april 2013 @ 13:26:

[...]





Deze kan je kopen bij de Plus. Heb een keer de oreo gehad, was lekker!En zijn gewoon pints? Zeg maar zoals Ben&Jerry?
Alle reacties Link kopieren
Onze AH verkoopt helaas die Magnums alleen maar in mini en die vind ik veel te klein. Heb vandaag wel bij de Lidl de Magnum pistache gehaald, die hadden ze vorig jaar ook en zijn ontzettend lekker. In de winter verkopen ze die niet. Hebben ook andere smaken zoals iets met kokos en nog een versie met walnoot.



Die Oreo heb ik ook al eens gehad, heerlijk! Maar ik vind ze erg duur per stuk.
Alle reacties Link kopieren
Meryan, bedankt voor het antwoord! Was er al bang voor dat het AH zou zijn. AH XL staat heel soms wel op het lijstje, maar met een afstand van 40+km enkele rit is dat niet even snel op en neer voor 1 ijsje.





Appie; in mijn geval komen ze bij Deen (keten in NH) vandaan. Inderdaad niet goedkoop, maar omgerekend wel goedkoper dan een B&J portiebakje en iets groter denk ik. Daar kun je het goed mee vergelijken; eenpersoonsportie ijs (maar dan per stuk te koop i.p.v. per 2) in diverse smaken. Milka is vanille en choco ijs met chocostukjes. Oreo is vanilleijs met koekkruimels groot en klein. Toblerone is vanilleijs met chocoladesaus, honingsaus en stukjes toblerone (de welbekende driehoekvorm maar dan in iniminievorm).





Heb van alle 3 een hapje geproefd en alle zijn ze goedgekeurd. Favorieten; de Milka en Toblerone. Ik verwachtte niet veel bijzonders van de Milka gezien hoeveel varianten in die soort combi's er zijn. Maar tot mijn verbazing vind ik deze lekkerder dan bijv. andere merken met eenzelfde combi incl. hertog. Vind het ijs zelf ook lekkerder dan de choco-ijs van B&J. Heeft echt een smaak die me deed herinneren aan milka alpenmelkreep.



In de lijn blijken ook een philidelphia smaak en daimz smaak te zijn, maar hier niet te krijgen.



Pint formaat is er voor zover ik heb kunnen achterhalen online en via een contact op inkoopmanagement van een supermarktketen. Ben wel online artikels van eind 2012 tegen gekomen dat fabrikant van plan is om in ijstaartvorm te gaan marketen zoals al in andere landen gebeurd. Vond het een beetje vaag of dat bepaalde of alle smaken zou betreffen, heb alleen een afbeelding van de Oreo-smaak gevonden.





Boemie; ik ben juist hartstikke van mini-alles, zo ook de magnums. Maar goed, ik kan maar een paar hapjes per keer eten en een mini is al te groot. Kan me dus omgedraaid voorstellen hoe jammer een mini-formaat is als je trek hebt in een grote. Twee mini's heeft wel 2 keer zoveel chocola maar is toch net anders.



Ik wacht qua magnum nog altijd tot ze de mint chocolate chip eindelijk eens op de Nederlandse markt gaan brengen. Mjam.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Over ijs gesproken, heeft iemand de Hertog 'potjes genieten' al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
@ Pixiedust: ik vind die Oreo-ijsjes etc. qua ijs ook lekker. Het is een beetje apart, erg romig! De mini Magnums vind ik echt te klein dus ik eet altijd een grote. Momenteel heb ik een Infinity verslaving.

@ Blobs: nee die heb ik nog niet geprobeerd. Ben een echte ijsliefhebber ( eet het elke avond, zelfs in de winter ) maar die spreken me niet zo aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, die potje genieten chocolate brownie is werkelijk hemels!
Die ijs van oreo/toblerone/daim/milka enzo kun je kopen bij de hoogvliet, plus, spar en emte en de deen. maar ik weet niet of ze ze overal hebben.



En er is ook wat nieuw van het AH merk en dat heet biologische worteltjescare.
Vandaag pittige knakworst op! Nieuw van unox, weet niet hoe lang maar stond nieuw op het blik. Was erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:bente- schreef op 04 april 2013 @ 19:58:

Die ijs van oreo/toblerone/daim/milka enzo kun je kopen bij de hoogvliet, plus, spar en emte en de deen. maar ik weet niet of ze ze overal hebben.



En er is ook wat nieuw van het AH merk en dat heet biologische worteltjescare.Aha je eet weer.....wat fijn voor je!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Nee dat niet helemaal. Ik vind het alleen leuk om te zoeken wat nieuw is op internet en in de winkels.
Alle reacties Link kopieren
Pixiedust, thanks voor de informatie! Dat wordt een retourtje Plus morgen :P



Ik heb die brownie-variant van Potje Genieten ook geprobeerd, maar ik vond het juist helemaal niets! Ben wel kritisch met chocoladeijs volgens mij, ik vind het altijd te 'licht' smaken.. Tot nu toe alleen die Magnum-pint geproefd die ik echt superlekker vind (alleen duuuur :()
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen van dit topic heb ik vandaag bij de Deen 2 potjes (ze waren in de aanbieding) ijs gehaald van Milka en Oreo.



Vanavond maar eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 04 april 2013 @ 17:24:

Toblerone is vanilleijs met chocoladesaus, honingsaus en stukjes toblerone (de welbekende driehoekvorm maar dan in iniminievorm).





.Oooh die lijkt me heerlijk! Ik snap niet dat niet meer mensen toblerone lekker vinden, hoor er altijd heel weinig mensen over en het is lang niet overal te koop. Vind het zo heerlijk. Ik ga kijken of ze dat hier ook hebben.
Amandelmelk bij de Appie, best lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die Milka vanavond geproefd, lekker

Volgende keer de Toblerone proberen... Die ik trouwens ook heel lekker vind, Merelin! Vooral de blauwe versie (melk met een wit topje)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond vooral de oreo ijs erg lekker. De Milka ook wel, maar de Oreo net iets lekkerder. Volgende keer idd de Toblerone proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven