Rare eetcombi's

22-05-2024 22:20 102 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft/kent er ook rare combinaties van ingrediënten die toch een verrassend resultaat hebben en dus erg lekker zijn? Vriend hier kwam zojuist binnen of ik ook paprika chips met mosterd wilde? Ik heb hem nogal raar aan zitten kijken, maar ik moet zeggen dat het toch best lekker is.

Verder kan ik soms echt genieten van toastjes met chocoladepasta en zeezout. En vroeger aten wij boterhammen met leverpastei en mayonaise.

Wie heeft er nog meer van dit soort dingen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Al jaren niet meer gegeten maar tomaat met een beetje suiker er op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gooi regelmatig yoghurt, banaan, ijsblokjes, chia zaadjes, spinazie en een beetje pindakaas in de blender. Een gekke combi, maar wel lekker.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
22-05-2024 22:28
Al jaren niet meer gegeten maar tomaat met een beetje suiker er op.
Oh ja, dat ken ik ook nog van vroeger! Was het vergeten
Alle reacties Link kopieren Quote
De gehakttaart met nasikruiden, o.a. te vinden bij de recepten in de Allerhande/AH app. Toen ik de eerste keer hoorde over een kruising tussen nasi en een quiche vond ik het heel raar. Maar het is dus erg lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een cracotte met pindakaas en vruchtenhagelslag

Een vega hamburger met avocado en heeeeel veel augurk (geen broodje verder, alleen dat)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja wij aten vroeger ook een boterham met tomaat en suiker, of met tomaat en Zaanse mayo.

Boterham met pindakaas en komkommer, of pindakaas met gestampte muisjes.

Als ik chips eet drink ik heel graag chocomel. Of friet met fristi.

En Nasi met appelmoes.
zanglijster wijzigde dit bericht op 24-05-2024 08:11
Reden: Typefout hersteld
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mijn vriend in de familie eten ze alle stamppotten met mayonaise ipv jus.
Het is erfelijk helaas, mijn kinderen vinden dit ook veel lekkerder dan jus.

En verder; ontbijtkoek met chocopasta en banaan. Raarder maak ik het niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Witte boterham met kaas en daar dan naturel ribbeltjes tussen. Echt heerlijk! Dat zachte van het brood met de crunch van chips :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
22-05-2024 23:25
Witte boterham met kaas en daar dan naturel ribbeltjes tussen. Echt heerlijk! Dat zachte van het brood met de crunch van chips :)
Chips op brood dus! Bijzonder. Ik zal het eens proberen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
22-05-2024 23:25
Witte boterham met kaas en daar dan naturel ribbeltjes tussen. Echt heerlijk! Dat zachte van het brood met de crunch van chips :)
Chips op brood dus! Bijzonder. Ik zal het eens proberen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Rode bietjes met sambal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man eet soms ontbijtkoek met smeerworst…..
Alle reacties Link kopieren Quote
Oliebol met slagroom.

Schoolvriendinnetje op de lagere school at macaroni met bruine suiker. Wij aten wel rijst met bruine suiker.
joppie wijzigde dit bericht op 23-05-2024 07:05
0.76% gewijzigd
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Chip butty - een (witte) boterham met boter, mayo en patat. Mijn man eet het heel af en toe. Ik vind het te vet.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaas met wat wasabi erop.
Iets dat ik heb overgenomen van mijn moeder. Als ze geen zin had om te koken (was de uitzondering) aten we pakjes noedelsoep en los nog wat surimi sticks en kaas met wasabi.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
En van oma witte boterhammen met speculaaskoekje erop.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
22-05-2024 23:31
Mijn man eet soms ontbijtkoek met smeerworst…..
Oja! Die ken ik. Het is lekker om de ontbijtkoek even te bakken en dan smeerworst erop. Alle je een fancy voorgerecht zoekt doe je er een plakje (cranberry) paté naast ipv smeerworst. :cheer2: (geleerd van een chef-kok )
De combi sinaasappel- venkelsalade vind ik heel lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is vlees in de vanille vla ook raar? Maakt niet uit wat voor vlees.gehaktbal, hamburger, karbonade... altijd laatste stukje vlees bewaren en door de gele vla :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Als broodbeleg: pindakaas met rookvlees. Echt een hele lekkere combinatie vind ik.

Ontbijtkoek met kaas eten we hier ook weleens. Of kaas met jam. De combinatie van zoet en zout is sowieso lekker vind ik.
Blauwe kaas met peer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celine schreef:
23-05-2024 00:08
En van oma witte boterhammen met speculaaskoekje erop.
Dat vind ik niet raar :) is bij ons ook heel normaal
Alle reacties Link kopieren Quote
smarties schreef:
23-05-2024 06:39
Is vlees in de vanille vla ook raar? Maakt niet uit wat voor vlees.gehaktbal, hamburger, karbonade... altijd laatste stukje vlees bewaren en door de gele vla :-D
:O
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die frietsaus bij de Mac lekker met een cheesburger. Ik dip dan die burger erin :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven