Stokbrood meenemen

21-09-2010 21:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil morgenochtend stokbrood/pistolets bakken en meenemen naar m'n werk.

Iemand enig idee hoe ik dit vers en lekker knapperig kan houden?

Heb op google gekeken maar heb liever persoonlijke tips!

Alvast bedankt...

P.S. Naar de winkel gaan is geen optie omdat ik 7.15 begin en er is geen supermarkt in de buurt van het werk..
papieren zak en niet beleggen.
In keukenrol of bakpapier wikkelen - geen plastic of alufolie gebruiken, dan wordt het slap.
En idd wat mardjen zegt: niet beleggen.
Is er geen oven op je werk?
eerst laten afkoelen voor je ze in alufolie wikkelt, als je ze er warm in doet worden ze slap en taai
Eens met de post van Mardjen.

Beleggen pas op 't werk
nouja mijn tips staan hier gewoon boven
Ook niet alvast voorsnijden. Wordt het oud van.
Wat zijn we lekker eensgezind (Op Suus na dan )
Bedankt voor de snelle reactie's!

Helaas geen oven op het werk maar wel een koelkast dus met het beleg komt het goed...

Doe denk ik eerst maar bakpapier en neem alufolie mee voor als ze zijn afgekoeld.. Dat kan toch wel?
Of voorgebakken pistoletjes van de Appie kopen en die op je werk beleggen. Scheelt je ook afbaktijd en ze zitten in zo'n ademend zakje.
pepsicoooooooooola!
Ik denk dat ze dan ook zacht worden, de bakker doet ze niet voor niks ook gewoon in een papieren zak en de kadetjes in een plastic zak. Maar je kan het proberen natuurlijk, het ergste wat er kan gebeuren is dat ze toch zacht worden toch?
Ja ik ga het maar proberen aangezien ik geen papieren zak heb en morgen toch zal moeten eten Ik ben benieuwd...
Ik zou een mini-oven (voor ¤15) kopen bij de Kijkshop en in mn kantoor broodjes afbakken :D
quote:Lizzl schreef op 21 september 2010 @ 23:31:

Ik zou een mini-oven (voor ¤15) kopen bij de Kijkshop en in mn kantoor broodjes afbakken :DPast vast geen stokbrood in hahaha...
Tussen de middag even naar de Jumbo, daar bakken ze de hele dag door verse pistolets, dus heb je kans dat je ze nog warm mee kunt nemen.
Bloem, als je geen papieren zak hebt kun je ze ook (en is eigenlijk nog beter) in een theedoek wikkelen om ze zo vers mogelijk te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven