Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hee die ken ik niet!

Klinkt lekker!!



Ik heb jaren in de rouw gezeten omdat ze mijn fluffy marshmallow spread eruit hadden gehaald.

En laatst stond hij gewoon bij de jumbo te staan!

:cheer2:



Waar ik wel van baal is dat ze geen bananensap van chiquita meer verkopen.....
Alle reacties Link kopieren
peper en zout chips vond ik altijd heerlijk maar die kun je nu alleen nog maar in belgie krijgen.

Of m&m's met amandelen waren ook altijd erg lekker maar ja dat is al heeel erg lang geleden.
Alle reacties Link kopieren
Pistache en vanille dubbelvla.. en de pistachepudding die je met melk dan moest maken. Kwam het laatst tegen bij de Plus, maar de hele samenstelling is veranderd! Het is nu echt heel smerig.



En de originele chocopasta beeeeeeeregoed, toen de Ruijter die nog niet overgenomen had..
Tjolk....ook zoiets, met dat drankje ben ik groot geworden!!!



En Tikkels....heeft iemand die nog gezien lately??
Alle reacties Link kopieren
tikkels?



die zwart witte snoepjes?

Jamin
Alle reacties Link kopieren
tikkels zijn nog volop te koop bij de groothandel!



Jaa tjolk!! even wat jeugdsentiment hier hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Tikkels zijn nog gewoon te koop vriendin van mij eet ze nog steeds zou alleen even moeten vragen waar ze ze haalt.



Wat ik zelf ben gaan missen in de loop der jaren is pistache limonadesiroop , 7-up ice cola en het uitgebreide assortiment aan kookpudding in plaats van de paar smaken die je tegenwoordig nog maar kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Aziatische soepen van Conimex, dat was een mix in zo'n doos en heel makkelijk te maken en echt heerlijk.



Turkse Pitabroodjes van Knorr
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Voor de luie mensen trouwens



http://www.dutchtaste.com...36_41.html?page=3&sort=2a



daar kun je zelfs je tikkels online bestellen en laten bezorgen kwam het net tegen toevallig :D
Hier bij de AH hebben ze geen Tikkels meer :-(

Zal nog eens goed op zoek gaan....moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel verder had gezocht!



7up Ice Cola....dat was ook lekker idd!
Lee :worship: Daar val ik dus onder ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ze nergens meer te koop zijn maar ik kan ze in ieder geval niet bij onze supermarkten meer vinden.

Chocolade waaiers!!

Hmm ik vind ze zo lekker en het is zeker al een paar jaar geleden dat ik ze voor het laatst kon proeven :(
Alle reacties Link kopieren
Wat is tjolk eigenlijk?



Ik was altijd gek op alle smaakjes jelly kookpudding, nu hebben ze er nog maar 2 ofzo.



Ik laat nu alle 15 smaken meenemen uit spanje.
Alle reacties Link kopieren
moeders schreef op 13 maart 2008 @ 09:16:

peper en zout chips vond ik altijd heerlijk maar die kun je nu alleen nog maar in belgie krijgen.

Of m&m's met amandelen waren ook altijd erg lekker maar ja dat is al heeel erg lang geleden.
Peper en zout chips zijn gewoon verkrijgbaar bij de c1000
44pje schreef op 13 maart 2008 @ 09:20:





En de originele chocopasta beeeeeeeregoed, toen de Ruijter die nog niet overgenomen had..
Dat schoot meteen door mijn hoofd toen ik de topic titel zag! Van die stroperige chocopasta...yamyam! :worship:
Alle reacties Link kopieren
Kan kloppen.

Moet zeggen dat ik vind dat ze bij de AH zoiezo nogal aan het wisselen zijn van producten de laatste tijd.

Kon ik vroeger als ik iets nodig had er altijd wel vanuit gaan dat de AH het had tegenwoordig hebben ze tig dezelfde producten van een ander merk maar word de diversiteit aan producten er niet beter op.



je bent niet de enigste hoor riz die online dingen besteld ik ben er ook zo een meestal geen zin om alle winkels af te lopen dus dan laat ik het gewoon bezorgen :D
Massee / jodenvet / bokkenvet / borsthoning.



Het wordt al 25 jaar niet meer geproduceerd, we hebben het nagevraagd bij de Hoepmanfabriek. Banketbakkers gebruiken nog wel een vloeibare versie.

Zo heerlijk, een grote brok en dan maar knagen. Er is nog wel een nep-versie van maiszetmeel te koop, maar die is wat zurig en poederig en mist het "mondgevoel".

http://http://www.williamswebwinkel.nl/oscommerce/images/borsthoning.jpghttp://www.snoep-it.nl/shop/images/borsthoning.JPG
Alle reacties Link kopieren
Belga kauwgum! Met zo´n laagje poeder eromheen. Met name de zwarte waren lekker :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa jodenvet!



Die neppers zijn niet te vreten.

Had een kilo gekocht, maar snel weer weggekieperd.

Bleech.
Borsthoning is van origine een bijproduct van de productie van aardappelmeel. Bij de productie van aardappelmeel zette zich op de machine een zoete, witte massa af. Die massa verwijderde men na een paar dagen, als het hard was geworden. Het bleek dat veel mensen de harde witte brokken lekker vonden, en zo vond het bijproduct zijn weg naar de snoepwinkels.
Tjolk, was een soort melkdrankje in aardbei, banaan en chocosmaak....maar eigenlijk waren de beestjes op de pakken het leukst,een konijn, een aap en nog iets....heb nog steeds zo'n heel groot roze knuffelkonijn bij mn ouders liggen van zo'n spaaractie.
vruchtenhagel met appelsmaak van de Ruiter.

kwam tegelijkertijd met de bosvruchten variant op de markt en verkocht blijkbaar niet goed genoeg, want opeens was 't uit de supermarkt verdwenen. heel jammer, want ik vond ze zooo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het niet zal de leeftijd wel zijn maar mijn man die een stuk ouder is als ik die heeft ook weleens dat nep spul gekocht en zei ook al dat het in verre niet lijkt op wat het hoort te zijn.

Zo veranderen wel meer dingen van smaak had laatt na lange tijd weer eens een fles ranja voor mn dochtertje en verbaasde me over het feit dat dat tegenwordig zo chemisch smaakt sinds ze bijna nergens meer suiker in gooien
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte wel eens een toetje met een pakje van dr.Oetker, Stracciatella. Was een soort poeder waar slagroom bij moest, en wat een soort heerlijke romige "pudding" werd. Ik kan het nergens meer vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven