Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
PIPES DE PARIS,chips van Smiths.

Wat vond ik die lekkerrrrr.

al heel lang nergens meer gezien
Sky!! zooooo'n lekker ijsje inderdaad
quote:Lollelita schreef op 13 maart 2009 @ 12:12:

- thaise kip. zo'n pakket met rijst saus en cashewnoten. was geloof ik van lassie . was zo ineens weg.

Appie!

Van Knorr geloof ik of eigenmerk.
Leuk topic!!!

Fire-balls voor de Engelse les in je mond stoppen en kijken wie het het langste volhield. En boos dat die leraar kon worden!!!

En smaks heb ik getrakteerd toen ik afscheid nam van het kinderdagverblijf.
Heb op dit forum een paar keer Bebogeen zien langskomen, dus ik denk gisteren, ik koop het eens. Getver, dat is echt niet te eten!! Er stond ook dat de oude versie veel lekkerder was
duimdrop

en calippo citroensmaak

oh en karvan cevitam appel siroop!
quote:Pear schreef op 31 maart 2009 @ 20:25:

Sky!! zooooo'n lekker ijsje inderdaad Ja inderdaad! En dan vooral de cappucino smaak... Heeeeeeeeerlijk gewoon.
Pasta choca beregoed! Chocoladestroop voor op brood, heeft in mijn geheugen qua smaak bijna mythische proporties aangenomen.

Vierkante frambozen waterijsjes op een stokje met zilverpapier omwikkeld (ging er ook niet altijd even soepel af).
Pizza Quick

Soort van pizza spread voor op de boterham. Reepjes kaas erover heen en dan even in de koekepan.

Heeeeerrrrrrrlijk!
Pizza quick is nog steeds te koop hoor. Ik heb het zelf bij Super de boer gekocht en het staat bij de pasta sausen.

Idd errug lekker!
Oh, Dickens, pasta choca!! Hebben ze dat niet nog bij de Aldi?

Ik mis van Conimex de Kebab bombay... zo'n gele doos met een zakje rijst met kruiden, een zakje kruiden om door het gehakt te doen en een zakje kruiden om door de yoghurt met komkommer te roeren als sausje erbij. Heerlijk! Heb t nog eens gevonden bij de Xenos, maar nu is het echt weg...
Bloopers chips!

Mn opa en oma hadden die altijd, echt te lekker

ohw...mosterd
quote:leeuw68 schreef op 16 april 2009 @ 23:27:

Pizza quick is nog steeds te koop hoor. Ik heb het zelf bij Super de boer gekocht en het staat bij de pasta sausen.

Idd errug lekker!

Er zijn supermarkten waarbij ze de PQ bij de smeerbare broodbeleggen (jam, chocopasta etc.) zetten. Dus daar ook even kijken als je het niet bij de pasta kunt vinden.

Sadie; duimdrop is nog gewoon te krijgen bij menige jamin en snoepwinkel.
vandaag ga ik van alles kunnen
Leuk topic!! Ik zit even na te denken over wat ik vroeger zo lekker vond..

Kom op:

- Fidodido ijsjes

- Potlood ijsjes

- grande bisses van de Aldi (hele lekkere super grote bonbons, waren echt perfect!)

- Van die chocolade boter (geen pasta maar echt boterstructuur, volgens mij super slecht maar echt lekker, kan het niet meer vinden)

en wat ik ook echt mis: gewoon lekkere volle yoghurt of kwark met bosvruchten ofzo. Overal is tegenwoordig het vet uit gehaald of de suiker uitgehaald, ik moet iedere keer moeite doen om 'normale yoghurt' of 'normale kwark' te vinden die niet helemaal bewerkt is. Vroeger kon je gewoon een willekeurige uit het schap trekken!

Oh en de Panda-pindakaas, die waar je eerst even moest roeren omdat er een laagje olie op kwam! Ik heb laatst wel panda pindakaas gevonden (aldi geloof ik) maar daar kwam geen laagje olie op, dus ik hoefte niet meer te roeren

quote:byrd schreef op 22 april 2009 @ 15:48:

Bloopers chips!

Mn opa en oma hadden die altijd, echt te lekker

ohw...mosterdmosterd??
GinAndTonic: "mosterd" staat voor 'mosterd na de maaltijd', betekent in dit geval dat kennelijk iemand anders al dat specifieke product had genoemd.

Maar ik dacht dat chocoladeboter nog bestond?? Ik weet dat ik dat vroeger thuis ook wel kreeg, heerlijk!

Edit: jahoor, dit is nog wel te koop. Het heet Choba en heeft zelfs een pagina op wiki : http://nl.wikipedia.org/wiki/Choba .
quote:Teigera schreef op 21 april 2009 @ 22:18:

Oh, Dickens, pasta choca!! Hebben ze dat niet nog bij de Aldi?

Ik mis van Conimex de Kebab bombay... zo'n gele doos met een zakje rijst met kruiden, een zakje kruiden om door het gehakt te doen en een zakje kruiden om door de yoghurt met komkommer te roeren als sausje erbij. Heerlijk! Heb t nog eens gevonden bij de Xenos, maar nu is het echt weg... Ja hier wordt ie ook erg gemist en ook helemaal blij dat er nog eens een restje bij XENOS lag
Jolantje, voor de grap heb ik Conimex een mail gestuurd dat de Kebab Bombay weer terug moet! Het zal wel niet helpen, maar wie weet...
Wat ik érg vind en jammer en zonde ( evenals onze 3 kinderen) is dat de appie het ineens in zijn bol kreeg en de vegetarische boterhamworst ging 'vernieuwen' ineens issie helemaal niet meer lekker, plakt ie, scheurt ie, en ziet ie er heul anders uit en ook de structuur en smaak is verslechterd. Slaat nergens op. Waarom iets 'verbeteren' als het al goed was? Stomme AH!!! Pffffffffff

Heel veel van de producten die nu trouwens genoemd zijn, kan je nog steeds kopen bij bijv videotheken, of toko's.

Wat ik wel erg mis is de tjolk, Choq chocomel en de domovla ( oeh oeh, ah ah, lekkere domovla).

Als iemand weet waar ik dat nog vinden kan, dan graag.

Net als 'Jodenvet' mijn man vindt het echt heel goor, maar ik vond het vroeger heerlijk!!
Nee, lijkt er nog niet op. Pasta choca was een soort stroop en niet een pasta. Heb al bijna 25 jaar heimwee. Kom van vakantie ook altijd met een aantal potten vage pasta thuis in de hoop dat....
Onze Appie's hebben Cannelloni eruit gegooid (Grand'Italia). Bij de Jumbo heb ik hem niet kunnen vinden, verder heb ik nog niet gezocht. Niet aardig van ze!

Ow wat hebben we pas gesmuld van die Pizza Quicksaus. Het was puur jeugdsentiment, maar nog steeds goed te eten.
Ohhh, zag chocoboter voorbij komen.

Dat hadden we thuis alleen met speciale gelegenheden bij het ontbijt. Heerlijk! (ben bang dat ik het nu niet zo lekker meer zal vinden)

En fridodido ijs. Dat was ook zo lekker.

Wat ik ook wel weer eens zou willen hebben die cola van 7up ofzo. Dat was helemaal doorzichtig/kleurloos. Maar smaakte wel (een beetje) naar cola.
Banoffee ijs van Haagen Dasz :(
punika oase!
quote:Teigera schreef op 22 april 2009 @ 19:52:

GinAndTonic: "mosterd" staat voor 'mosterd na de maaltijd', betekent in dit geval dat kennelijk iemand anders al dat specifieke product had genoemd.

Maar ik dacht dat chocoladeboter nog bestond?? Ik weet dat ik dat vroeger thuis ook wel kreeg, heerlijk!

Edit: jahoor, dit is nog wel te koop. Het heet Choba en heeft zelfs een pagina op wiki : http://nl.wikipedia.org/wiki/Choba .

Ok, tnx voor de uitleg , ik dacht al.. mosterd?

Enneh.. cool dat het op Wiki staat, maar ik heb nog even gezocht in de Appie hier, niet te vinden :(. grrr!
Kijk eens bij een Superdeboer, daar verkopen ze het nog wel, die chocoboter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven