Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis ineens Bourbon in de winkel, die lekkere luchtige pudding. En vroeger had je mocca-ijsjes op een stokje met een zilveren wikkel. Spreek ik over 1974 en de echte cola-ijsjes, niet dat zwakke cola-aftreksel in zo'n staafijsje, maar die lekker cola-smaak van vroeger. Of koetjesijs in zo'n rol net als een worst maar dan een worst van ijs zeg maar. De frambozenijsjes van Jamin, jee wat eet je als kind toch veel ijs. Die waren altijd maar 25 cent.
Ik heb genoten van al die ouwe dingen die hier voorbij komen!

Zo jammer dat een hoop niet meer gemaakt wordt..

Zarerdag heb ik wel bij Super de Boer Croky Sate chips gekocht....lekker!!

Die zijn er ook heel lang uit geweest.
Mylenevalerie, ik heb zelf zo'n pakje gehaald....en ja hoor,het is dezelfde als die van vroeger!!! Ze hadden nog drie pakken en die heb ik alle drie gekocht.

Heerlijk, heb al 2 kopjes op!

En die emmers, die ken ik ook, maar dat is niet wat dit is.

Groetjes
Toevallig hadden we het er hier vanavond over: popcorn van Duyvis. Ik herinner me de smaken zoet en caramel nog. Ook helemaal van de aardbodem verdwenen volgens mij
OMG! :D Kom toevallig bij dit onderwerp terecht en ik was vroeger ook verslaafd aan die kaasijsjes!! Vond het zoooo jammer toen ze er opeens niet meer waren :(
Er komen veel herkenbare dingen voorbij

Ik ben helemaal gek op de fluffernutter, te maken met die marshmallowmix.

Toch maar eens bij de jumbo langs:-)
Provencaalse saucijzen van Linda McCartney. Met curry, mayo en uitjes Het vega equivalent van n frikandel speciaal!
De spinaziefeta-schotel van Knorr blijkt ook ineens uit het assortiment te zijn. Jammer, want ik en vriendlief vonden het erg lekker! Had nog een zakje liggen, dus vanavond eten we het voor het laatst... snif...
Die spinazie feta schotel hadden ze niet zo gek lang geleden bij de Xenos nog geloof ik.
Bloopers chips! Mmmmmhh...
van die witte blokken jodevet of masse brokken. NIet meer te vinden...... helaas
quote:DJ Momo schreef op 05 oktober 2009 @ 13:37:

[...]

dat bestaat nog steeds, van RAAK.gazeuze heet dit en bestaat nog.
Boursin Cuisine 3 pepers....
quote:mimootje schreef op 06 november 2009 @ 11:01:

van die witte blokken jodevet of masse brokken. NIet meer te vinden...... helaasBij sommige snoepwinkeltjes hebben ze wel nog jodevet. In oa Den Bosch zit er een die ze nog verkopen (in elk geval vorig jaar nog). En volgens mij heb ik het ook wel eens bij een snoepwinkel in Oss buiten op het bord zien staan...
Ik kan bij de Albert Heijn niet meer de season all kruiden vinden...

Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.
Croky bubbel chips en dinochips! Heerlijk vond ik dat! En jodevet is idd nog te koop in Den Bosch (tum tum).
Fortis et liber
hoiii

wat ik echt zo erg mis...... de originele basterdsuiker van CSM. die zat in een zak die je sluit met een klipje. na de overname door suikerunie is er nu alleen nog basterdsuiker van van gilse en die is heel anders van smaak.

en idd die chocopasta, beeregoed een beetje stroperig, ook zo lekker, mmmmmm

en een soort mini chocolade reepjes in een gele zak, lijkt op bonbonbloc maar de naam weet ik niet meer. er zat een bruine vulling in

en chocoladerepen met een soort vloeibare fondantvulling, roze en witte vulling was t, lijkt op die reepjes met advocaatvulling.

en aardappelidee met die schudzak, de rode smaak die was ook lekker.

groetjes yellie
De kippensoep van Cup a Soup zonder de tekst: 'nu nog lekkerder'
yellie heet dat niet Kilt?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 12 november 2009 @ 22:01:

Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.Schandalig toch? Ik heb laatst ook gezocht en er is ook geen goede vervanger voor gekomen.
quote:ellablue schreef op 08 november 2009 @ 17:56:

Boursin Cuisine 3 pepers....Wordt nog wel gemaakt, want in België kun je het in elke willekeurige supermarkt vinden. Raar toch, dat ze dan niet in NL in de winkels liggen.
Albert Heijn heeft sinds vorige week een nieuw assortiment. Schandalig! 5 AH's ben ik afgefietst met mijn zwangere buik, op zoek naar die kleine biologische yoghurt bekertjes met cruesli er bovenop. Uiteindelijk maar gevraagd aan een jongen hoe het kwam dat ze er niet meer waren. Hebben ze het uit het assortiment gehaald! Ongelofelijk. Ik vond ze heerlijk en at er zo'n 3 per dag. En nu heb je alleen maar die ah yoghurt met grove cruesli, die ik dus niet lekker vind. Ik ga een mail sturen.
Spa en fruit in de smaak witte druif/citroen.

De witte tikkels van Venco. Ik weet dat ze die nog wel bij de Jamin en dat soort winkels hebben, maar dat vind ik eigenlijk een beetje vies...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 12 november 2009 @ 22:01:

Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.JA! Dat was me ook opgevallen en vind ik dus ook héél erg! Ik heb nog een alf potje en zal dan dus aan de slag moeten met alle lossen potjes die op de ingredientenlijst staat.....
nee, kilt is t niet.... dat is in een zilver grijze verpakking. het was dezelfde kleur geel als nu de mini toblerone. 2 blokjes aan elkaar met een soort breuklijntje ertussen. ongeveer 15 in een zak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven