Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
woensdag 7 oktober 2009 om 16:06
Ik mis ineens Bourbon in de winkel, die lekkere luchtige pudding. En vroeger had je mocca-ijsjes op een stokje met een zilveren wikkel. Spreek ik over 1974 en de echte cola-ijsjes, niet dat zwakke cola-aftreksel in zo'n staafijsje, maar die lekker cola-smaak van vroeger. Of koetjesijs in zo'n rol net als een worst maar dan een worst van ijs zeg maar. De frambozenijsjes van Jamin, jee wat eet je als kind toch veel ijs. Die waren altijd maar 25 cent.
woensdag 14 oktober 2009 om 20:16

zondag 8 november 2009 om 19:22
quote:mimootje schreef op 06 november 2009 @ 11:01:
van die witte blokken jodevet of masse brokken. NIet meer te vinden...... helaasBij sommige snoepwinkeltjes hebben ze wel nog jodevet. In oa Den Bosch zit er een die ze nog verkopen (in elk geval vorig jaar nog). En volgens mij heb ik het ook wel eens bij een snoepwinkel in Oss buiten op het bord zien staan...
van die witte blokken jodevet of masse brokken. NIet meer te vinden...... helaasBij sommige snoepwinkeltjes hebben ze wel nog jodevet. In oa Den Bosch zit er een die ze nog verkopen (in elk geval vorig jaar nog). En volgens mij heb ik het ook wel eens bij een snoepwinkel in Oss buiten op het bord zien staan...

donderdag 19 november 2009 om 18:21
hoiii
wat ik echt zo erg mis...... de originele basterdsuiker van CSM. die zat in een zak die je sluit met een klipje. na de overname door suikerunie is er nu alleen nog basterdsuiker van van gilse en die is heel anders van smaak.
en idd die chocopasta, beeregoed een beetje stroperig, ook zo lekker, mmmmmm
en een soort mini chocolade reepjes in een gele zak, lijkt op bonbonbloc maar de naam weet ik niet meer. er zat een bruine vulling in
en chocoladerepen met een soort vloeibare fondantvulling, roze en witte vulling was t, lijkt op die reepjes met advocaatvulling.
en aardappelidee met die schudzak, de rode smaak die was ook lekker.
groetjes yellie
wat ik echt zo erg mis...... de originele basterdsuiker van CSM. die zat in een zak die je sluit met een klipje. na de overname door suikerunie is er nu alleen nog basterdsuiker van van gilse en die is heel anders van smaak.
en idd die chocopasta, beeregoed een beetje stroperig, ook zo lekker, mmmmmm
en een soort mini chocolade reepjes in een gele zak, lijkt op bonbonbloc maar de naam weet ik niet meer. er zat een bruine vulling in
en chocoladerepen met een soort vloeibare fondantvulling, roze en witte vulling was t, lijkt op die reepjes met advocaatvulling.
en aardappelidee met die schudzak, de rode smaak die was ook lekker.
groetjes yellie
donderdag 19 november 2009 om 19:13
quote:zonnestraaltje71 schreef op 12 november 2009 @ 22:01:
Ik kan bij de Albert Heijn niet meer de season all kruiden vinden...
Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.Schandalig toch? Ik heb laatst ook gezocht en er is ook geen goede vervanger voor gekomen.
Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.Schandalig toch? Ik heb laatst ook gezocht en er is ook geen goede vervanger voor gekomen.
donderdag 19 november 2009 om 19:19
Albert Heijn heeft sinds vorige week een nieuw assortiment. Schandalig! 5 AH's ben ik afgefietst met mijn zwangere buik, op zoek naar die kleine biologische yoghurt bekertjes met cruesli er bovenop. Uiteindelijk maar gevraagd aan een jongen hoe het kwam dat ze er niet meer waren. Hebben ze het uit het assortiment gehaald! Ongelofelijk. Ik vond ze heerlijk en at er zo'n 3 per dag. En nu heb je alleen maar die ah yoghurt met grove cruesli, die ik dus niet lekker vind. Ik ga een mail sturen.
donderdag 19 november 2009 om 20:32
quote:zonnestraaltje71 schreef op 12 november 2009 @ 22:01:
Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.JA! Dat was me ook opgevallen en vind ik dus ook héél erg! Ik heb nog een alf potje en zal dan dus aan de slag moeten met alle lossen potjes die op de ingredientenlijst staat.....
Het was eigen merk, al die potjes zijn foetsie!? Waarschijnlijk is er iets nieuws voor in de plaats gekomen, maar niet voor de season all... Jammer.JA! Dat was me ook opgevallen en vind ik dus ook héél erg! Ik heb nog een alf potje en zal dan dus aan de slag moeten met alle lossen potjes die op de ingredientenlijst staat.....