Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jaaaaaaaren helemaal verslaafd aan Pickwick zomerlust thee van het seasons assortiment. En sinds dit jaar produceren ze die niet meer...

Ik kocht altijd 6 doosjes tegelijk zodat ik zeker weten het hele jaar ermee doorkom. Nu sta ik al heel lang droog, ren elke supermarkt in die ik ken maar nérgens hebben ze m....

Iemand m nog ergens gezien?
@kozoo, die mis is ook zo!! Bij elke supermarkt ga ik kijken, maar helaas...

Heb pickwick een mail gestuurd en hij wordt niet meer gemaakt... :(

Lentekriebels nog wel.. maar die was niet zo...

Ik heb nu nog maar 2 zakjes...
De appelkaneelcake van AH en dan was er nog 1 met rode vulling, zo lekker klef.. Had er gisteren ineens zo'n zin in, maar bij de XL liggen ze niet meer. Wel naturel en stoofpeersmaak, maar die spreekt me met dit weer niet zo aan...
Wij aten echt heel vaak het wereldgerecht hogaarse goulash, echt onwijs lekker. Het is nu al een tijdje niet meer verkrijgbaar en ik mis het nog steeds....
Ik heb niet het hele topic gelezen, misschien staat het er al tussen.

Maar tikkels, dat is echt mijn grote liefde, gelukkig neem vriendlief ze vaak mee uit de makro.

En je had vroeger ook een soort slagroombus maar daar zat dan een smaakje in (aarbei, banaan en choco) en dat kon je in je melk doen. Splash of flash, ik weet niet meer hoe het heet maar ik zou het zo graag weer een keer willen proeven.
quote:Michelle90 schreef op 29 juli 2010 @ 12:43:

Ik heb niet het hele topic gelezen, misschien staat het er al tussen.

Maar tikkels, dat is echt mijn grote liefde, gelukkig neem vriendlief ze vaak mee uit de makro.

En je had vroeger ook een soort slagroombus maar daar zat dan een smaakje in (aarbei, banaan en choco) en dat kon je in je melk doen. Splash of flash, ik weet niet meer hoe het heet maar ik zou het zo graag weer een keer willen proeven.Splash heette dat ja. Qua smaak komt de fruitmelk van Campina erg dicht in de buurt. Die heb je in de smaken aardbei en banaan.
De meningen zijn erover verdeeld maar ik vond een nierbroodje altijd superlekker. Maar ik kan ze nergens meer vinden.

Voor degene die niet weten wat het is....een stukje toast met daarom een dikke ragout en hieromheen een korstje en dat gaat in de frituur...mmmmmm
quote:Kozoo schreef op 20 juli 2010 @ 08:43:

Ik ben al jaaaaaaaren helemaal verslaafd aan Pickwick zomerlust thee van het seasons assortiment. En sinds dit jaar produceren ze die niet meer...

Ik kocht altijd 6 doosjes tegelijk zodat ik zeker weten het hele jaar ermee doorkom. Nu sta ik al heel lang droog, ren elke supermarkt in die ik ken maar nérgens hebben ze m....

Iemand m nog ergens gezien?Bij de groothandels is het vaak nog wel te krijgen. Zuidvruchtenthee van pickwick is in geen enkele supermarkt meer te krijgen, en navraag bij pickwick leerde dat het uit het assortiment is gehaald. Alleen bij de Makro/sligro is het nog te krijgen en dus haal ik daar altijd een doos...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Hermes schreef op 18 juli 2010 @ 21:17:

Bij de AH XL hebben ze die nog wel Lotte.

Hoera, ik heb ze!!

Inderdaad bij AH XL.

Ben in jubelstemming
Ik heb opeens trek in Tikkels, die zoute. Bestaan die nog?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tikkels zijn er volgens mij nog wel in zo'n zak van 1 kg bij de Makro ofzo. Of misschien in zon zakje met allerlei andere soorten, van Venko/Venco
Mix voor Griekse Wraps van Honig!!

En Robijn Oranje verleiding wasverzachter. Laatst genoemde kom je nog wel eens bij die dump drogisten tegen, maar is bij Robijn uit productie.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Waar zijn de Filipino's gebleven? Tenminste, als ik de naam goed onthouden heb. Kleine ronde koekjes met een gat erin, ringen dus, in een soort staaf verpakt. Was ik aan verslaafd en nu kan ik ze niet meer vinden....
@panda; ja nu je t ''zegt''...heb ze in tijden niet meer gezien,ze waren erg lekker; vooral de witte.
Het zal misschien al gezegd zijn, maar ik kan af en toe nog echt verlangen naar een Lila Pauze en dan die met die crunchy stukjes erin (niet die met die yoghurt aardbeienvulling).

En ik zou mini zo graag verwennen met een zakje Kraakbeesten. Vooral die paarse vond ik zo lekker!
Ik baal er van dat er bij ons in omstreken nergens meer Breezer ananas te krijgen is!! ( zuid holland ).

Wie weet waar het nog verkrijgbaar is??
quote:meloveyou schreef op 19 juli 2010 @ 03:32:

van die koala koekjes met chocola erin.

ben ze een paar jaar terug nog tegengekomen bij een indische toko maar ze waren binnen een minuut opJA die zijn lekker !!!! Die zag ik laatst bij de bios tot mijn grote blijdschap
quote:Dyaa schreef op 02 augustus 2010 @ 09:23:

Tikkels zijn er volgens mij nog wel in zo'n zak van 1 kg bij de Makro ofzo. Of misschien in zon zakje met allerlei andere soorten, van Venko/VencoTikkels kan je op mijn werk uit de snoepautomaat trekken, zo'n rottig klein zakje. Heb je net de smaak te pakken is t alweer op.....
quote:Marisje6 schreef op 02 augustus 2010 @ 17:27:

Ik baal er van dat er bij ons in omstreken nergens meer Breezer ananas te krijgen is!! ( zuid holland ).

Wie weet waar het nog verkrijgbaar is??IDD!! De Passoa ananas kan je in NL ook niet meer krijgen, in 't buitenland wel. Houden nederlanders misschien niet van ananas????
quote:Jade28 schreef op 23 mei 2010 @ 00:54:

Dip dap, zo'n zakje met een lolly erin en dan bruispoeder waar je die lollie in dipte. Je had diezelfde bruispoeder ook met een dropstaafje, maar die heette volgens mij anders. Die poeder was heeerlijk zurig!

En van chips, mexican of mexicano, een oranje zak van crispy geloof ik, zo'n kruidige smaak was het...Die heb ik bij Jamin zien ligggen!!!!
Magnum Double caramel.

Die zie ik alleen nog maar in Griekenland.
@Panda

Die filipino's liggen hier gewoon in het schap van de supermarkt (D vd Broek).

Ik mis lila pauze, met de aarbeienvulling.
Ik heb geen motto.
quote:Marisje6 schreef op 02 augustus 2010 @ 17:27:

Wie weet waar het nog verkrijgbaar is??Staat vast naast het toppertje en de dubbele wisky
quote:Panda schreef op 02 augustus 2010 @ 11:22:

Waar zijn de Filipino's gebleven? Tenminste, als ik de naam goed onthouden heb. Kleine ronde koekjes met een gat erin, ringen dus, in een soort staaf verpakt. Was ik aan verslaafd en nu kan ik ze niet meer vinden....Ja, van Verkade, die witte......mmmmm
Je had van Calvé amerikaanse frietsaus bij de appie. En die smaakt exact als de macdonaldssaus!! Echt exact!

Maar nu verkopen ze het niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven