Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marisje6 schreef op 02 augustus 2010 @ 17:27:

Ik baal er van dat er bij ons in omstreken nergens meer Breezer ananas te krijgen is!! ( zuid holland ).

Wie weet waar het nog verkrijgbaar is??

Oeh daar ben ik ook wel benieuwd naar (slecht he haha)

Volgens mij heeft Jumbo ze, maar durf het niet met zekerheid te zeggen!
En waar zijn de YES koekjes? (soort cakejes) heb trouwens niet het hele topic gelezen :-)

Ik kan die koekjes nergens meer vinden.

Punnika miste ik ook maar dat is weer terug.

Die frietsaus van Calvé zie ik nog wel in de supermarkt!
quote:Emaiden schreef op 07 augustus 2010 @ 06:54:

Magnum Double caramel.

Die zie ik alleen nog maar in Griekenland.Bij C1000 hebben ze verpakking met Magnum mini double chocola en Magnum mini double caramel erin.
misschien al gezegd, maar ohwwwwwwww wat mis ik de Karamelsutra van de Ben & Jerry's
Een tijdje geleden zag ik de winner taco hier voorbij komen, net stonden in het aldi-reclamefoldertje een soort wino-taco-achtige ijsjes. Ze heten volgens mij nacho
@Xandora, pizza quick saus is al weer een paar jaar in de handel. Ik koop het altijd gewoon bij de Albert Heijn, en bij ons staat het bij het broodbeleg zoals bij de chocopasta. Wat ik mis is de roedjak dipsaus van Duyvis, dat aten we altijd met komkommer, dat was zoooooo lekker. Verder kocht ik vroeger altijd een zakje treets, Dat was veel lekkerder dan al die vieze kleurtjes m&m's. En ook zoiets, ben bits kauwgom, de kauwgom in de vele kleurtjes, van die lekkere kleine en zachte stukjes kauwgum, ik kocht altijd de lichtblauwe, en opeens was het er niet meer!
Die Koala koekjes ben ik ook echt verslaafd aan, en ze hebben ze bij de Tuinen! Als mijn man mij wil verrassen gaat hij altijd even langs de Tuinen en koopt twee doosjes ofzo.
WINNER TACO'S !!! YEAH BABY

Heb laatst nog een online petitie getekend om de Winner Taco's terug te laten komen ^^

En verder de Ketchup/Tomaten Chips van CROKY en de Mexicaanse chips van Lay's

En de Pinda Choco Pasta. Soort duopenotti maar dan met Pindakaas en Chocopasta. En niet van die slappe die ze nou verkopen bij de AH, die met stukjes pinda's in de chocopasta... NEE dat is NIET de goede!!! :'(

En van die twister ijsjes in de smaak choco/vanille
quote:meloveyou schreef op 19 juli 2010 @ 03:32:

van die koala koekjes met chocola erin.

ben ze een paar jaar terug nog tegengekomen bij een indische toko maar ze waren binnen een minuut opJaaa!! Die mis ik ook :(
quote:lotsu schreef op 15 maart 2009 @ 21:21:

Mexicano chips van smiths, en de paarse van Croky mmmmmDie paarse zag ik laatst opeens bij de Jumbo liggen!!
Die twisterijsjes hebben ze nog steeds in chocolade/vanille, in miniuitvoering bij de C1000 gezien (samen met twister fruitsmaak)
dubbel
Lays sour cream and onion!
Het is niet dat het nergens meer te krijgen is, maar het is dat het niet in NL te koop is: Almdudler!

Wat is dat lekker zeg!
quote:Panda schreef op 02 augustus 2010 @ 11:22:

Waar zijn de Filipino's gebleven? Tenminste, als ik de naam goed onthouden heb. Kleine ronde koekjes met een gat erin, ringen dus, in een soort staaf verpakt. Was ik aan verslaafd en nu kan ik ze niet meer vinden....Verkopen ze bij de Lidl. Ze heten weliswaar anders maar het zijn dezelfde koekjes...
quote:Brummetje schreef op 09 augustus 2010 @ 14:47:

Het is niet dat het nergens meer te krijgen is, maar het is dat het niet in NL te koop is: Almdudler!

Wat is dat lekker zeg! Ik heb het wel eens meegenomen uit Oostenrijk, maar het smaakt toch niet hetzelfde als daar. Je moet of net flink hebben geskied of een bergwandeling hebben gemaakt, wil het echt lekker smaken!
Heeft iemand de (wrs Knorr wereldgerechten-variant) "Indiase gehaktballetjes) al gemist? Ik mis ze! Lang geleden, toen ik nog studeerde, maakte ik dat wel eens. Dat was toen heel bijzonder: koken met een pak, want duur. Nu is dat hier min of meer taboe, want nep.
Pure chocoladehagelslag met stukjes pinda van Venz...
Die biskwietjes in de vorm van boerderijdieren en die kon je dan weer in een rond koekje steken. Heb ik al jaren niet meer gezien. Ik at ze vroeger als kind.
@Sam32 die hebben ze bij de Lidl, in een uitdeelzak
quote:boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 09:16:

Waar ik wel van baal is dat ze geen bananensap van chiquita meer verkopen.....

Zag ik pas nog bij Coop staan!!

Ik mis beschuitbollen!! Weet iemand of die dingen nog gemaakt worden?
Filipino's hebben ze nog bij de Bas vd Heijden.

En beschuitbollen zie ik bij de grote AH's nog vaak liggen.

Ik mis de Kebab Bombay van Conimex (pak dus) met die lekkere salade dressing erbij. Heeeerlijk was dat!

En mis de Joekels (de echte) en Sky ijsjes (soort Brosreep met vanille of cocosijs eromheen en een laah chocolade).
Oja, en de Exotic saus van Calvé. Heinz heeft hem nog een tijdje gehad maar nu nergen meer de vinden. Als klein meisje at ik dat als we fondueden (om de week bijna, heerlijk).
quote:Kabouter23 schreef op 07 augustus 2010 @ 08:22:

Je had van Calvé amerikaanse frietsaus bij de appie. En die smaakt exact als de macdonaldssaus!! Echt exact!

[afbeelding]

Maar nu verkopen ze het niet meer Ik heb zaterdag nog zo'n fles gekocht bij C1000 in de aanbieding. Het zit alleen in een gele fles ipv een witte ( even kijken of het wel Calvé is, kan ook remia zijn ) Gekeken, het is van Remia. Volgens de kinderen is het netzoals mcDonalds saus.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Ik mis de maxibon ijsjes, twee vierkantige delen vanille ijs, de ene kant omhuld met chocola met hazelnootjes en de andere kant met zachte koek.

En sky ijsjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven