Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
zaterdag 7 augustus 2010 om 08:27
quote:Marisje6 schreef op 02 augustus 2010 @ 17:27:
Ik baal er van dat er bij ons in omstreken nergens meer Breezer ananas te krijgen is!! ( zuid holland ).
Wie weet waar het nog verkrijgbaar is??
Oeh daar ben ik ook wel benieuwd naar (slecht he haha)
Volgens mij heeft Jumbo ze, maar durf het niet met zekerheid te zeggen!
Ik baal er van dat er bij ons in omstreken nergens meer Breezer ananas te krijgen is!! ( zuid holland ).
Wie weet waar het nog verkrijgbaar is??
Oeh daar ben ik ook wel benieuwd naar (slecht he haha)
Volgens mij heeft Jumbo ze, maar durf het niet met zekerheid te zeggen!

zondag 8 augustus 2010 om 00:49
@Xandora, pizza quick saus is al weer een paar jaar in de handel. Ik koop het altijd gewoon bij de Albert Heijn, en bij ons staat het bij het broodbeleg zoals bij de chocopasta. Wat ik mis is de roedjak dipsaus van Duyvis, dat aten we altijd met komkommer, dat was zoooooo lekker. Verder kocht ik vroeger altijd een zakje treets, Dat was veel lekkerder dan al die vieze kleurtjes m&m's. En ook zoiets, ben bits kauwgom, de kauwgom in de vele kleurtjes, van die lekkere kleine en zachte stukjes kauwgum, ik kocht altijd de lichtblauwe, en opeens was het er niet meer!
zondag 8 augustus 2010 om 12:01
WINNER TACO'S !!! YEAH BABY
Heb laatst nog een online petitie getekend om de Winner Taco's terug te laten komen ^^
En verder de Ketchup/Tomaten Chips van CROKY en de Mexicaanse chips van Lay's
En de Pinda Choco Pasta. Soort duopenotti maar dan met Pindakaas en Chocopasta. En niet van die slappe die ze nou verkopen bij de AH, die met stukjes pinda's in de chocopasta... NEE dat is NIET de goede!!!
En van die twister ijsjes in de smaak choco/vanille
Heb laatst nog een online petitie getekend om de Winner Taco's terug te laten komen ^^
En verder de Ketchup/Tomaten Chips van CROKY en de Mexicaanse chips van Lay's
En de Pinda Choco Pasta. Soort duopenotti maar dan met Pindakaas en Chocopasta. En niet van die slappe die ze nou verkopen bij de AH, die met stukjes pinda's in de chocopasta... NEE dat is NIET de goede!!!

En van die twister ijsjes in de smaak choco/vanille

maandag 9 augustus 2010 om 14:51
quote:Panda schreef op 02 augustus 2010 @ 11:22:
Waar zijn de Filipino's gebleven? Tenminste, als ik de naam goed onthouden heb. Kleine ronde koekjes met een gat erin, ringen dus, in een soort staaf verpakt. Was ik aan verslaafd en nu kan ik ze niet meer vinden....Verkopen ze bij de Lidl. Ze heten weliswaar anders maar het zijn dezelfde koekjes...
Waar zijn de Filipino's gebleven? Tenminste, als ik de naam goed onthouden heb. Kleine ronde koekjes met een gat erin, ringen dus, in een soort staaf verpakt. Was ik aan verslaafd en nu kan ik ze niet meer vinden....Verkopen ze bij de Lidl. Ze heten weliswaar anders maar het zijn dezelfde koekjes...

maandag 9 augustus 2010 om 17:38
quote:Brummetje schreef op 09 augustus 2010 @ 14:47:
Het is niet dat het nergens meer te krijgen is, maar het is dat het niet in NL te koop is: Almdudler!
Wat is dat lekker zeg! Ik heb het wel eens meegenomen uit Oostenrijk, maar het smaakt toch niet hetzelfde als daar. Je moet of net flink hebben geskied of een bergwandeling hebben gemaakt, wil het echt lekker smaken!
Het is niet dat het nergens meer te krijgen is, maar het is dat het niet in NL te koop is: Almdudler!
Wat is dat lekker zeg! Ik heb het wel eens meegenomen uit Oostenrijk, maar het smaakt toch niet hetzelfde als daar. Je moet of net flink hebben geskied of een bergwandeling hebben gemaakt, wil het echt lekker smaken!
dinsdag 10 augustus 2010 om 20:54

zondag 15 augustus 2010 om 22:24
Filipino's hebben ze nog bij de Bas vd Heijden.
En beschuitbollen zie ik bij de grote AH's nog vaak liggen.
Ik mis de Kebab Bombay van Conimex (pak dus) met die lekkere salade dressing erbij. Heeeerlijk was dat!
En mis de Joekels (de echte) en Sky ijsjes (soort Brosreep met vanille of cocosijs eromheen en een laah chocolade).
En beschuitbollen zie ik bij de grote AH's nog vaak liggen.
Ik mis de Kebab Bombay van Conimex (pak dus) met die lekkere salade dressing erbij. Heeeerlijk was dat!
En mis de Joekels (de echte) en Sky ijsjes (soort Brosreep met vanille of cocosijs eromheen en een laah chocolade).
zondag 15 augustus 2010 om 23:08
quote:Kabouter23 schreef op 07 augustus 2010 @ 08:22:
Je had van Calvé amerikaanse frietsaus bij de appie. En die smaakt exact als de macdonaldssaus!! Echt exact!
[afbeelding]
Maar nu verkopen ze het niet meer Ik heb zaterdag nog zo'n fles gekocht bij C1000 in de aanbieding. Het zit alleen in een gele fles ipv een witte ( even kijken of het wel Calvé is, kan ook remia zijn ) Gekeken, het is van Remia. Volgens de kinderen is het netzoals mcDonalds saus.
Je had van Calvé amerikaanse frietsaus bij de appie. En die smaakt exact als de macdonaldssaus!! Echt exact!
[afbeelding]
Maar nu verkopen ze het niet meer Ik heb zaterdag nog zo'n fles gekocht bij C1000 in de aanbieding. Het zit alleen in een gele fles ipv een witte ( even kijken of het wel Calvé is, kan ook remia zijn ) Gekeken, het is van Remia. Volgens de kinderen is het netzoals mcDonalds saus.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !