taart eten omgeving Breda, maar niet in Breda!

14-11-2010 11:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Volgende week zaterdag wil ik met iemand taart gaan eten, nog een verlaat verjaardagscadeautje. Nou ik een leuk tentje op het oog, maar dat zit helaas helemaal volgeboekt En ik wil niet bij bijvoorbeeld de V&D gaan zitten. Het liefste iets waar ze "bijzondere" taartjes hebben, of waar het gewoon heel gezellig zitten is en waar je niet meteen nadat je taart op is eigenlijk weer weg gaat (zoals bij de V&D).

We willen niet high-tea-en trouwens.

En waar willen we dan heen? Nou, in de omgeving van Breda, maar niet in Breda zelf.

Dus Roosendaal, Bergen op Zoom, Tilburg, misschien richting Belgie en alles wat ergens tussen deze plaatsen ligt...

Wie weet er wat leuks???
My Place - Bergen op Zoom
Ik weet eigenlijk niet wat voor gebak ze bij het Kleine Verschil in Roosendaal hebben. Maar ik vind het daar altijd wel gezellig zitten.

Koffie met koekje en bonbon,dus ik kom eigenlijk nooit aan gebak toe, wel de salade of broodje, die zijn heel lekker.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
My place had ik ondertussen al gegoogled, grappig dat jij die ook noemt Sofu, ziet er erg leuk uit wat betreft inrichting! De plaatjes van de taart zien er niet zo erg mooi uit op de site, maar ze zijn dus wel lekker??

T Kleine verschil heeft helaas geen site volgens mij...maar ga hem wel onthouden!

Dankjewel alvast!
Ulvenhout, De UItdaging schijnt leuk/lekker te zijn.

Belgie zo ongeveer ieder dorp waar een cafe/eettent zit. Meerseldreef zitten ook behoorlijk wat cafe's en zo waar je taart kunt eten.
Die is ook leuk Marahbloem! Die mevrouw (t was mevrouw ) pastoor! Oh, maar zie nu terwijl ik dit typ dat je een andere noemt! Die ga ik ook eens even bekijken...

Ondertussen bekeken....maar t was dezelfde Weet jij of Ulvenhout verder ook een beetje leuk is om daarna nog wat rond te lopen/winkelen?
Ulvenhout is niet echt om te winkelen, maar je kunt er wel n boswandeling maken. Mastbosch is er vlak bij, daar heb je restaurant de boschwachter, misschien ook leuk als je van natuurlijke omgeving houdt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou naar 't Ogenblikske in Etten-Leur gaan. Is heul gezellie en het winkelcentrum is ook leuk opgeknapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven