Thuisbezorgd niet voor alleenstaanden?

22-09-2021 23:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, niet alleenstaand, wel alleen werkend tot even diep in de nacht een paar dagen en honger, dus dacht 'thuisbezorgd'. En ik woon ik een best grote stad. Opties zat. Pizza? een hamburger? een heel menu? ik heb alle nog open zijnde bedrijven bezocht en het minimale bedrag was 28 euro .... nou ja, daar kwam ik met EN een menu EN extra friet (niet nodig want in het menu) EN dan ook nog maar een bak B&J ijs (niet nodig want nog in de friezer EN een colaatje (ook niet nodig want zat maar blijft goed in de koelkast) En dan maar 7 extra bakjes saus, hou ik wel goed in de friezer... ik kwam er niet aan. Ik kwam gewoon NIET aan het minimale bezorgbedrag.

UIteindelijk maar opgelost met brood uit de vriezer, ik vond nog een half versleten tomaat en wat pesto en ham en dus een tosti gemaakt. Vorige week idem, toen had ik gelukkig eieren in huis en een uitsmijter gemaakt. Maar ben ik nou gek of vind ik het minimale bezorgbedrag voor iemand alleen gewoon wat bizar (oke, er zijn wat frietttenten die het voor net minder doen, maar dan moet ik ook meer bestellen dan een friet en drie goulashkroketten anders kom ik er daar ook niet aan. Ik tip fors. ONline en ook als de mannen komen daarbij nog offline. De prijzen zijn oke, alleen ik ben alleen in de avond als ik werk. Ik kom dus echt niet aan dat minimale bedrag. Wel als ik samen met partner ben. Hoe doen jullie dat? Zijn er andere opties?

Hapt nu maar weer een tostie weg.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan waar je woont, hier een pizzeria die van €7,99 bezorgt zonder bezorgkosten, en het duurdere komt op €12,50 Waarvan €2,50 bezorgkosten. Niet goedkoop maar zeker niet zo duur als bij jou. Ik ken de pijn 😉
Alle reacties Link kopieren
Sja, andere opties zijn zelf eten in huis hebben of het afhalen. Ik vind het niet zo gek dat je diep in de nacht een duurdere bestelling moet doen om het thuisbezorgd te krijgen eerlijk gezegd.
Thuisbezorgt is de bezorgingsdienst. De restaurants bedenken het menu en het minimale bedrag. Dat verschilt dus per zaak waar je besteld. En wanneer je besteld, dus wat er nog open is.

En ik herken ook niets, dat is gewoon een heel raar restaurant hoor.
Minimale bedrag bij de meeste zaken waar wij wel eens bestellen is meestal 10 euro. Pizza, snack, sushi ect.
De Thai 12,50.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 23-09-2021 00:07
13.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd ovenloempia's in de vriezer voor lekkere hartige trek.
Alle reacties Link kopieren
Meeste zaken hebben wel een lager minimum. Wel meestal meer dan 1 menu. Meestal kun je er iets kleins bij bestellen.
Alle reacties Link kopieren
28,50 heb ik nog nooit gezien als minimaal bestelbedrag. Meestal ergens tussen de 10-15 euro.
Alle reacties Link kopieren
Wat schrijf je heerlijk leuk :) .
Ik word er helemaal een beetje jolig van (en krijg ook zin in al die lekkere dingen die je in je OP beschrijft :kwijl: :| )
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 28 euro? Dat herken ik helemaal niet. Ik bestel weleens een pizza van 12 euro of spareribs van 18-24 euro. Minimum is volgens mij meestal 10 euro.
Alle reacties Link kopieren
Hier gewoon vanaf 12 euro hoor.
minnimouse schreef:
23-09-2021 00:06
28,50 heb ik nog nooit gezien als minimaal bestelbedrag. Meestal ergens tussen de 10-15 euro.
Hier hetzelfde. Ik bestel juist meestal voor mij alleen.
Alle reacties Link kopieren
En nu heb ik zin in een midnight snack.....
Alle reacties Link kopieren
Hier ook voor 10 of 12 euro. Welke stad woon je dan?
ik geef mn bek ook maar een douw
Hier is het minimum meestal 10 of 15 euro. Baal er soms wel van want dan moet je of voor 2 personen bestellen of wat extra bijgerechten die je eigenlijk niet perse hoeft. Wat ik dus meestal maar doe is het zelf gaan afhalen.

Ik haal zelden wat af en bestel ook bijna nooit eten online maar als ik dan een keer te lui ben om te koken, ik niks in huis heb voor een fatsoenlijke maaltijd en ik ook niet naar de supermarkt wil dan baal ik er altijd even van.

Ik snap het trouwens wel maar vind het dubbelop. Vaak zijn de dingen bij thuisbezorgd al duurder + minimaal bedrag + bezorgkosten.
Alle reacties Link kopieren
Niet te doen inderdaad. Hier is het vaak door de bezorgkosten duur of vanaf 15 euro.
Dan zit je al aan 2 gerechten of meer. Zoveel eet ik echt niet.

We hebben wel een tentje waar je voor 6 euro en gezond dagmenu kan afhalen. Dus dan dat maar. Of zelf pizza maken.
Enkele keer afhaal en anders toch maar koken of een ei bakken.

Eerder had ik elke week wel een keer thuisbezorgd dus dit is wel beter voor de lijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan voor twee keer eten kopen wat ik in de koelkast kan zetten en morgen de tweede helft opeten
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook ander eten kopen dan je opnoemt. Dat zijn geen maaltijden maar snackvoer. Ik zag eens een experiment waarbij mensen enkele weken dergelijk voer moesten eten en daarna werden hun bloedwaarden opgemeten en die waren dan dramatisch slecht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook niet maar is het misschien zo dat na middennacht de minimale bestelprijs hoger is? Dat zou ik niet zo gek vinden. Personeel dat s nachts werkt is duurder en schaarser.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook helaas. Maar het is beter voor mij. Portomonee want in bestel nu nauwelijks. Want het is veel te duur en veel te veel voor een persoon. Hier is enkel Dominos en New York Pizza welke geen bezorgkosten hanteren boven 7.99 wat top is.
Maar iets anders is hier niet te bestellen voor 1 persoon.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Ik woon in een dorp en ALS er überhaupt al bezorging naar mijn woonplaats is, is het voor minimaal 30 tot 40 euro bestellen. Behalve de lokale shoarmatent, maar die zit einde van de straat en rekent 13 euro om naar mij te komen dus dan pak ik de fiets wel.

Mijn vriend woont tegen de binnenstad van een middelgrote stad, daar kan ik wel voor 15-20 euro bezorgd krijgen via Thuisbezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het meer aan het tijdstip ligt dan aan het feit dat je alleenstaand bent.

Hier ook een dorp/ kleine stad, maar gewoon normale bezorgkosten (vanaf 10 of 12,50)
Alle reacties Link kopieren
Maak de avond ervoor een extra portie eten en warm die 's nachts op.

Eens in de zoveel tijd maak ik een grote pan met rijst of pasta en dan vries ik meerdere porties in voor de avonden waarop ik werk of geen zin heb om te koken.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook wel adresjes waar ik op weg naar huis wat kon afhalen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is er eentje die levert vanaf 12€. De rest is vanaf 20€ tot zelfs 50 en 70€ .
Leyawiin schreef:
23-09-2021 06:53
Hier is er eentje die levert vanaf 12€. De rest is vanaf 20€ tot zelfs 50 en 70€ .
50 en 70? Zijn dat dan de dure restaurants? Dat heb ik nog nooit gezien!

Ik bestel altijd wat meer dan ik op kan om aan het bedrag te komen. Dan heb ik de volgende dag iets voor de lunch :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven