Uit eten rondom ziggo dome

31-03-2024 21:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort ga ik met mijn vriend naar een concert in de ziggo dome. Vooraf willen we een hapje eten. Weet iemand een aanrader om te eten. Het mag max 15 min rijden van de ziggo dome zijn, lekker eten, betaalbaar en een beetje leuke ambiance.
Alle reacties Link kopieren Quote
Febo. ;-) Grapje.


En mbt dat 15 minuten rijden en daarvoor ergens eten, hoe laat begint dat concert en heb je al een gereserveerde plek in een van de niet zo verre parkeergarages?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik het concert begint 20.00 uur. Ik wil ongeveer rond 5 uur half 6 eten. Parkeren doe ik bij de Ziggo Dome. Wil daar uiterlijk rond 19.15 uur zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snauter82 schreef:
31-03-2024 21:19
Ik het concert begint 20.00 uur. Ik wil ongeveer rond 5 uur half 6 eten. Parkeren doe ik bij de Ziggo Dome. Wil daar uiterlijk rond 19.15 uur zijn.
Maar dan heb je een gereserveerde plek?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil je echt uit eten of alleen iets gegeten hebben? Er is rondom station Bijlmer het nodige fastfood te krijgen en ook bv. richting het AMC zit een LaPLace en nog een hele strip met o.a. een KFC. Maar dat valt voor mij allemaal niet onder 'uit eten'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlakbij station Duivendrecht zitten een paar leuke restaurantjes. Misschien een idee om je auto alvast te parkeren bij Ziggo Dome en met de trein of metro naar Duivendrecht te gaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Houden jullie van Indonesisch? Dan kun je naar Ron Gastrobar in Ouderkerk. Ruime parkeerplaats is er vlak achter. Rijsttafel is €38 maar je gaat voldaan weg.
Of parkeer je auto al wat vroeger bij Ziggo dome, pak de metro en stap uit bij de Wibautstraat - genoeg restaurants dichtbij.

Vlakbij Ziggo dome / Arena is verder weinig soeps imo.

Edit: ga je zo vroeg niet redden.
ravintola wijzigde dit bericht op 31-03-2024 21:38
4.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
31-03-2024 21:21
Maar dan heb je een gereserveerde plek?
Nee geen gereserveerde plek, is dat nodig? Heb al wel gekeken bij welke plekken ik kan parkeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lariba schreef:
31-03-2024 21:31
Wil je echt uit eten of alleen iets gegeten hebben? Er is rondom station Bijlmer het nodige fastfood te krijgen en ook bv. richting het AMC zit een LaPLace en nog een hele strip met o.a. een KFC. Maar dat valt voor mij allemaal niet onder 'uit eten'.
Nee geen fastfood. Echt even lekker samen zitten en eten.
Wij komen vanuit Zuid-Holland.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikea.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Er gaan meer mensen naar zo’n concert en er kunnen behoorlijk wat mensen is. Dus ja, reserveren is handig als je niet op zoek wilt moeten naar optie 2, 3..
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
31-03-2024 21:40
Ikea.
O ja, die was ik nog vergeten ;-).
Alle reacties Link kopieren Quote
Snauter82 schreef:
31-03-2024 21:38
Nee geen gereserveerde plek, is dat nodig? Heb al wel gekeken bij welke plekken ik kan parkeren.
Ja dat is nodig.
Je moet wel enorm veel mazzel hebben als je om 19.15 nog een parkeerplaats kan vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
31-03-2024 21:44
Ja dat is nodig.
Je moet wel enorm veel mazzel hebben als je om 19.15 nog een parkeerplaats kan vinden.
Eigenlijk moet je gewoon in Woerden of Breukelen gaan eten (ik ben overigens niet bekend met de horeca daar) en van daaruit de trein pakken. (Maar goed, ik heb een hekel aan drukke parkeergarages.)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lariba schreef:
31-03-2024 21:46
Eigenlijk moet je gewoon in Woerden of Breukelen gaan eten (ik ben overigens niet bekend met de horeca daar) en van daaruit de trein pakken. (Maar goed, ik heb een hekel aan drukke parkeergarages.)
Slim! Dat is wel een idee ja. Dank je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snauter82 schreef:
31-03-2024 21:38
Nee geen gereserveerde plek, is dat nodig? Heb al wel gekeken bij welke plekken ik kan parkeren.
Eerst maar reserveren, op drukke dagen heb je weinig keus
Kun je daar je keus vanaf laten hangen
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn ervaring ga je óf ergens gezellig een avond uit eten, óf je gaat naar iets in de ziggodome, niet allebei, teveel factoren.

Je zit bij het uit eten de hele tijd op de tijd te letten, alleen in de tentjes dichtbij de ziggodome zijn ze bekend met aanvangstijden en houden ze er daar waar mogelijk rekening mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Parkeerplek zeker reserveren. Wij gaan altijd eerder erheen, parkeren auto en dan pakken we de metro naar Amsterdam en eten daar wat
Alle reacties Link kopieren Quote
Naomir schreef:
31-03-2024 22:25
Parkeerplek zeker reserveren. Wij gaan altijd eerder erheen, parkeren auto en dan pakken we de metro naar Amsterdam en eten daar wat
Dank je. En waar parkeren jullie? Er zijn zoveel opties.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snauter82 schreef:
31-03-2024 22:31
Dank je. En waar parkeren jullie? Er zijn zoveel opties.
P1, P2, P3 en aflopend betekend iets verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom weer met de metro naar de stad? Jinso en BLVD020 zijn prima om te eten en liggen vlakbij Ziggo. Scheelt een hoop stress en gedoe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles is druk en vol in de buurt van ziggo. Wil je echt uit eten ga dan eerst parkeren, p2 is fijn ben je na concert ook weer snel weg, en dan naar Amsterdam met de metro.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je met de metro naar Amsterdam wil en daar eten hou er dan rekening mee dat je in een echt toeristen restaurant moet eten om weer op tijd terug te zijn bij de Ziggo. Die restaurants zijn meestal super snel met serveren. Rustig eten kan je dan wel vergeten of je moet belachelijk vroeg gaan eten en dat is ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tupperware schreef:
31-03-2024 21:36
Vlakbij station Duivendrecht zitten een paar leuke restaurantjes. Misschien een idee om je auto alvast te parkeren bij Ziggo Dome en met de trein of metro naar Duivendrecht te gaan?
Bij station Duivendrecht leuke restaurantjes? Welke dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben laatst bij ICHI-E gegeten; erg lekkere sushi!

Ook een keer even verderop bij een restaurant in een hotel gegeten (ristorante 51), 5min lopen. Ook erg lekker!
hangplant wijzigde dit bericht op 31-03-2024 23:45
Reden: Verkeer gespeld
6.70% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven