Wat eet je in een hotel als ontbijt?

09-02-2017 10:40 136 berichten
Afgelopen week was ik enkele dagen in een hotel en het viel me op dat mensen daar zeer wisselend ontbijten.

Sommige gaan "helemaal los" en andere nemen enkel wat fruit. Waarschijnlijk anders dan normaal thuis.

Zelf geniet ik van wat lekkers maar eet niet opeens veel meer. Ook lunch ik 's middags (dus niet ontbijt als soort brunch).

Wat doen jullie?
I go all out baby. Kan het je aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Scrambled eggs..vaste prik
Scrambled eggs en zalm. Plus een paar sterke bakken koffie.
En het grappige is: thuis kan ik niet ontbijten. Krijg geen hap door m'n keel - ik heb gewoon geen honger - maar op vakantie eet ik bij het ontbijt als een bouwvakker.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet in een hotel wel altijd wat meer en later. We slaan dan de lunch meestal over.



Een paar broodjes of een paar plakken gesneden brood met ei, kaas, ham.

Jus de orange (alleen als ie vers is). Lokale zoetigheden, en thee.



Heb in een hotel weleens meegemaakt dat het ontbijt 25 euro kostte.

Dat eet je toch never nooit weg?

Belachelijke prijs gewoon voor een ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:forsyth schreef op 09 februari 2017 @ 11:16:

Scrambled eggs en zalm. Plus een paar sterke bakken koffie.Zonder misselijk te worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem altijd een tasje mee voor het ontbijt, zo kan ik een aantal keer ontbijt halen en dan doe ik dat in dat tasje, zo heb ik voor de lunch ook nog wat
Alle reacties Link kopieren
quote:LisaSimpson schreef op 09 februari 2017 @ 11:24:

Ik neem altijd een tasje mee voor het ontbijt, zo kan ik een aantal keer ontbijt halen en dan doe ik dat in dat tasje, zo heb ik voor de lunch ook nog watDit is hopelijk sarcastisch?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:lindaatje1900 schreef op 09 februari 2017 @ 11:22:

[...]





Zonder misselijk te worden? heeft jaren training gekost, maar het is gelukt
Alle reacties Link kopieren
In een hotel eet ik wel iets meer dan normaal, maar niet extreem. Vooral wat meer afwisseling, dus én een klein schaaltje yoghurt en muesli, en een klein croissantje met jam, een bolletje met kaas én een beetje fruit. Normaal eet ik altijd brood of een grote kom havermout.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 09 februari 2017 @ 11:03:

Meestal een kamermeisje.Goeie tip, moet ik onthouden!
Oh dear, how sad, never mind.
Thuis: 2 boterhammen en een glas melk/jus d'orange



Op vakantie met ontbijtbuffet: alles, haha. Of iig zo veel mogelijk zo vaak zit ik niet in een hotel.
Oh ik ga wel los hoor :D Ik eet het ontbijt als brunch, eet meer én slechter dan thuis. Croissantjes, cakejes, broodje met ei en spek, yoghurt. Eigenlijk alle slechte dingen zitten er wel bij.



Moet wel zeggen dat als ik langere tijd in hotels slaap, bijv. op vakantie, dat ik het dan houd bij yoghurt en fruit. Anders kom ik kilo's aan. Maar weekendje weg: heerlijk ontbijten hoor!
In het weekend maak ik thuis trouwens ook wel eens scrambled eggs met bacon, pancakes, yoghurt met fruit of lekkere broodjes. Maar dan meestal 1 van de. In het hotel neem ik van alles gewoon een kleinere portie maar da's thuis een beetje zonde van al dat eten
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 10:48:

Ik kaan het hele buffet leeg, en als er iemand anders ook een plakje casselerrib wil gris ik het hele schaaltje lekker voor zijn neus weg.En heus wel een zak vullen voor de rest van de dag voor heel de familie!
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 09 februari 2017 @ 11:26:

[...]





Dit is hopelijk sarcastisch?



ja

maar het leek mij leuk om mensen wel te laten denken dat het echt was.
Ik ben ook echt chagrijnig als er geen ei is, in welke vorm dan ook.



O en pannekoekjes
Ik neem meestal broodjes die ik thuis niet heb met lekker beleg. Vaak neem ik er ook nog fruit bij.
Alle reacties Link kopieren
In geval van een buffet vind ik het heerlijk om paar sneetjes geroosterd brood met veel roomboter en ham te eten en oh ja ook wat fruit erbij. Dan fruitsapje erbij mmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en croissantjes natuurlijk met heel veel roomboter erop mmmm
quote:LisaSimpson schreef op 09 februari 2017 @ 11:24:

Ik neem altijd een tasje mee voor het ontbijt, zo kan ik een aantal keer ontbijt halen en dan doe ik dat in dat tasje, zo heb ik voor de lunch ook nog wat
Ik ga los! Heerlijk! Thuis ontbijt ik niet, maar in een hotel of B&B vind ik het heerlijk. Croissantjes, geroosterde boterhammen, eitje, verse jus, yoghurt erbij. Ik eet dan echt veel. Het is ook niet dat ik thuis niet ontbijt, omdat ik het niet weg krijg in de ochtend. Ik vind gewoon brood niet zo lekker en heb thuis geen zin om uitgebreid croissants te bakken en brood te roosteren enzo. Op vakantie hoef ik dat niet zelf te doen, dus dan geniet ik ervan
quote:Meauve01 schreef op 09 februari 2017 @ 10:56:

Ooh ik loop echt een keer of vier. Ik hotelontbijtjes



Als ze het hebben:

Croissantjes met gezouten roomboter

Scrambled eggs

Uitgebakken bacon

Pancakes of poffertjes met poedersuiker

Chocoladebroodjes

Harde broodjes met rosbief



Meestal overal wat van, proppen tot de max Geen fruit haha, dat dan weer nietYeah! Je doet een hotelontbijt, of je doet 'em niet!
quote:lux. schreef op 09 februari 2017 @ 11:31:

In het weekend maak ik thuis trouwens ook wel eens scrambled eggs met bacon, pancakes, yoghurt met fruit of lekkere broodjes. Maar dan meestal 1 van de. In het hotel neem ik van alles gewoon een kleinere portie maar da's thuis een beetje zonde van al dat eten Neem je gewoon een tweede kind, wacht een paar jaar en hoppa, je hebt ieder weekend een lekker hotelontbijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lossssssssss!!

Naja...ik bedoel eigenlijk witte bonen in tomatensaus, roerei, bacon/worstjes

en een broodje.Mmmmmm!

Yoghurt/ fruit/ zoetigheid hoef ik dan echt niet.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven