Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Oef een jaar is wel lang. Ik nog waarschijnlijk nog 1 of 2 weken. Doet wijkverpleging dit nog?
Ik had vandaag bij AH de meloen willen halen die vandaag nog in de bonus was maar te ver voor zoals ik nu loop. Wat voor meloen heb jij?

Ik moet nog koken/eten, net een banaan op. Ik verveel me terwijl ik eigenlijk veel te doen heb. Denk dat ik maar lekker weer eens een koude 50/50 in ga schenken.
Alle reacties Link kopieren
Yup en met nog meer pech twee jaar of langer. Van thuiszorg hoe lief ze ook waren gelukkig af, klopte gewoon niet in mijn hoofd. Schaam me ook kapot voor dat kreng.

Aan de bonus-meloen heb je niet veel gemist, was honingmeloen met weinig smaak.

Hopelijk geniet jij fijn Thee, ik kan die akelige zon niet meer zien. Het onding staat nog steeds op de woonkamer te bakken en het is hier net een oven.

Heb citroentaart-smaak nu maar koekjes en tompouce blijven favoriet.
Ik heb weer bloedsinaasappel bruisend mineraal water van AH, zo lekker! :)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed. Ik heb ijskoud muntwater en ga worstenbroodjes uit de oven eten.
Knäckebrot met Johma kipsalade (kreeg ik bij de boodschappen cadeau).
Dat water is idd lekker Dare! Sowieso vind ik die water-met-bubbel-en-smaak-trend leuk en lekker.

Ik ontbijt met extra veel vocht en ga zo aan het werk. Gister samen met een vriendin KC aardbei-framboos zitten drinken en watermeloen gegeten.
Sterkte op je werk, BE!

Vanmorgen zoon op bezoek, hij had een afspraak in de buurt. Gezellig.

Ik eet avocado, maar koop het niet meer.
Want gewoon niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Dat bloedsinaasappelwater lijkt me erg lekker.

Gister had ik een soort zakelijke afspraak die goed verliep. Daarna uitgeput en geen zin om te koken. Dacht later een broodje goulashkroket te eten. Ineens ging alle stroom uit en nadat ik de schakelaar had teruggezet deed m'n minfrituurtje het niet meer. Balen. Dus broodje gebakken ei gegeten en dat was vanochtend ook m'n ontbijt. Drink vrij veel spa rood, met en zonder citroen en zag 2 lekkere theesoorten in de nieuwe Lidl-folder.
Nu een cup a soup spicy tomaat met roggecrackers met waldorfsalade en voor vanavond heb ik een bakje chili con carne uit de vriezer gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Jejoue je zoon op bezoek, wat leuk!

Thee fijn dat de afspraak goed ging maar thee van de Lidl, vooral speciale smaken kan ik je ten sterkste afraden. Veel te chemisch. Hier is het 32 graden en heb helaas veel huishouden te doen. Zo eerst naar de Hema.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het hier koeler minder warm omdat het niet een beetje bewolkt is maar potdicht zit vanaf een uur of 10. Mijn 'weerstation' in de kamer geeft 29,5 aan. Ik heb het niet (te) warm.
Nu thee en een minipuntje kersenkruimeltaart. Ik zal zo even de thee opzoeken Blue.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net thuis. Bij de Lucardi een verlengstukje voor een kettinkje gekocht, bij de Kruidvat energy drink voor vriend en mij en bij de Hema een toffe usb-stick in de vorm van een chocoladereep (heb er al een in de vorm van een tompouce), lekkere eierkoeken en aardbeien. Verder een kaasbroodje en een vers belegd broodje rosbief. O en nog een toffe coole shopper met tompoucen erop.

Net het kaasbroodje gegeten en ga zo bed verschonen en stofzuigen.
Ik heb lekker inkopen gedaan op de markt :)
nu lekker met ventilator binnen, zo warm.

Ik drink water
Alle reacties Link kopieren
Het bed verschoond, eerste was aangezet en gestofzuigd. Nu even uitpuffen met energy drink sf en het broodje rosbief. Gisteren de vriezer ontdooid, die gaat vriend schoonmaken. Ik doe nu even helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Joepieeeeeeeee ik ga zo boodschappen doen samen met bff!! Zin in!!
Fijn, BL. En ook geen gesjouw.

Thee, heeft je friteuse het nu opgegeven?
Ik doe kroketten in de oven. Heb geen friteuse meer.

Vanavond eet ik een ovenschotel van gehakt, met in plakken voorgegrillde aubergine, doperwten, champignons en tomatenblokjes. Met een gekookte aardappel.
Best veel werk, maar het is voor zeker twee dagen.

Hier 25.5 graden.
Hier was het bij thuiskomst uit werk 26,5... snel dus kat liquid snack gegeven en zelf ook wat extra vocht genomen. Vanavond eet ik salade en fruit toe.

Inmiddels is het huis opengegooid en duim ik dat het gaat afkoelen. Het waait flink, is bewolkt en ik hoop nu op regen/onweer.
Alle reacties Link kopieren
Woot... t is al half zes!! Ben net thuis. Bij de Jumbo geweest, tanken en de Lidl. En ik was bij de Jumbo de kattensnoepjes vergeten dus net naar de Action gelopen, dat beest blijft anders onvermoeibaar doorzeuren. Heb verder heeeeeeeeeeeeeeeeel veel grote boodschappen, waaronder zes sixpacks flesjes bubbelwater. En dubbelfris zero, ijsthee zero, dubbelfris met bronwater en nog veeeeeeeel meer. Toch was ik in totaal maar 34 euro kwijt.
Dames, mag ik het nationaal hitteplan hier delen? https://youtu.be/ZkM5JRV4aQc ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Gegeten, afgewassen, tanden gepoetst en weer heerlijk koud gedoucht. Daarna was aangezet. Na het ophangen denk ik nog een keer douchen vanavond. Dan staat de teller op drie vandaag. Nu ijskoud muntwater. En heb verse munt gekregen van bff voor thee.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt was 2 boterhammen met halvajam, thee en een bakje witte druiven. Druiven zijn van de Lidl, zijn wat zurig en vind ze beetje smaken naar kruising rode bessen en kruisbessen maar toch zijn ze wel lekker.

Voor iedereen die het slecht trekt, succes met de hitte.

Ik kook/eet vanavond eindelijk weer eens bij beste vriendin. Kinderen vragen alweer tijdje wanneer ik nou weer kom koken :mrgreen:
Weet je al wat je gaat koken?

Ik eet een dikke boterham met emmentaler.
Alle reacties Link kopieren
Jejoue, ze wilden weer eens kip die van de botjes valt dus gisteravond 5 flinke kippenbouten al klaargemaakt. Erbij van die dunne aardappelschijfjes want zij heeft niet zo'n ding om dunne schijfjes te maken. Plus rosti met wat spekjes en ui erdoor. Groente zou ze zelf iets halen.

Ik heb net een schaaltje op met kleine appel, kleine banaan en trosje witte druiven.

Emmentaler is die kaas met grote gaten toch?
Klinkt heel lekker!

Ja, Emmentaler heeft van die gaten. Vrij zoete kaas. Je moet er van houden.
Het is hier wel 5 graden koeler dan gisteren heeeeeerlijk.
Gisteren was het wel 32 graden of warmer buiten want binnen stond de teller op 27.het is nu maar 22 graden binnen. Morgen zou het de warmste dag worden dus eind middag maar even wat boodschappen bijhalen.
Ik heb een bakje kwark met fruitmusli en 4 crackers met 2 plak 20+ kaas op en 2 nectarines op. Met dit weer eet en drink ik niets warms,de rest kookt voor zichzelf net waar ze zin in hebben dat scheelt:-))
Alle reacties Link kopieren
Perenyoghurtje van de Lidl :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven