Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh my, net tot de ontdekking gekomen dat hamkaas-croissants van bakker bart echt GODDELIJK zijn!
Energy sf erbij.
blue_lagoon schreef:
21-06-2017 18:08
Oh my, net tot de ontdekking gekomen dat hamkaas-croissants van bakker bart echt GODDELIJK zijn!
Energy sf erbij.
Alle broodjes zijn daar overheerlijk,liefst at ik alleen maar zulke dingen.laat de warme maaltijd maar vervallen maar helaas ben op brood regime.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga van de week zeker nog eens terug :)
Hier was het vanavond een portie opgebakken bami met babi pangang en een gebakken eitje. En ik heb het hele huis open want het is hier eindelijk flink afgekoeld!! :cheer:

Verder drink ik veel limonade en veel water en weinig andere dingen. Want het is warm.
Alle reacties Link kopieren
Hier echt niet warm meer. Precies om 15.59 begon het te onweren en te regenen en het is volledig grijs.
Balkondeur waaide met een knal dicht.
Ik heb een hamburger in de planning en hoef dus niet zoveel te doen aan het 'broodje bouwen' maar heb zelfs geen zin om de uien en champignons te bakken. Broodje ligt al wel in de oven.
Nu eerst energy sf.
Aardappels gebakken, halve pot tomatenblokjes erbij, een gekookt ei plus wat over was van de aubergineschotel. Spicy.

Hier 25 graden.

Twee zakken appels gekocht bij de Dirk voor 3,50 en twee bakken nectarines. Ook 2e gratis.
Ontbijt: Griekse yoghurt met muesli, een glas sap en een kop kruidenthee.

En wat is het heerlijk afgekoeld!
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen nog bananen Jejoue dus moet ook fruit halen. Stom bij Lidl vergeten te kijken of er nog druiven waren.
BE, ik wilde Turkse yoghurt halen bij Lidl met fruit of honing maar was nergens te vinden. Wilde er 1 met dadels of vijgen (weet niet meer precies wat er stond).
Ontbijt was tarwepistolet met halvajam. Zit nu aan een cup-a-soup rundvlees met extra maggi en hotmaggi. Denk dat ik er nog een broodje bacon of zo bij maak.

Leuk! Gisteren mijn oude euroclix account uit de mottenballen gehaald en heb ik er nog 70 euro op staan. Leuk extraatje :)
Lunch is drie appels :proud:

Mazzeltje met die euroclix!
Ik ben gister begonnen met nieuwe training vanuit mijn ggz-team. :)
Heel mijn omgeving is trots op me dat ik zo aan mezelf werk.

Vanavond eten we lekker groente kebab (geroosterde groenten uit de oven) met gemarineerde kip, zelfgemaakte knoflooksaus (op basis van magere kwark), tomatensalsa en dat alles gaat in een volkoren wrap. Zo lekker.

Nu aan het water, straks misschien nog een verse gember thee.
Wat goed Dare! Wat is het voor training?

Ik heb net een passievruchtenthee op en ga zo nog een kopje thee maken. En ik zit op het balkon en lees mijn boek. Kat zit/ligt ook op het balkon en die chillt gewoon.
Emotieregulatie training :) heb ik al eens eerder gevolgd (tijdens DGT met opname) maar nu doe ik het 1-op-1 dus dan durf ik wat meer te zeggen. En bij mijn vaste behandelaar dus geen nieuwe gezichten wat voor mij heel fijn is!

Ik ga gauw even de was opvouwen, was ik helemaal vergeten!
VERS? Die heb ik ook gehad. Hard werken, maar je komt er zo ontzettend veel verder mee! En idd, ook 1-op-1 gedaan met mijn eigen behandelaar. Heel fijn!

Hier was het spaghetti rode saus, komkommer met olijfolie, balsamico, zout en peper. Toe twee passievruchten en een mini-magnum.
Muesli en een nectarine.

Heb pijn van een ingreep gisteren in het zh. Ze hebben het niet goed gedaan.
Pfff.
Wat hebben ze gedaan Jejouje?

Hier muesli met Griekse yoghurt en sap en kruidenthee. Vandaag maar weer eens stofzuigen.
Iets wat om de 3 à 4 maanden moet. Levensnoodzakelijk. Maar het komt weinig voor en dus kennen/kunnen ze het niet goed.
Nu was er een nieuwe arts, dus alles opnieuw besproken. Ik leg het super precies uit en dan nog doet hij het anders.
Dan ben ik buiten westen en moet het overgeven.
Zit gewoon te stikken van de woede.
Niet quoten svp.
Melding maken!! Grrr stomme arts :whip:

(Ik kickboks en zoek nog een boksbal, zal ik even langskomen bij arts? ;-) )
Shoot him!
Lekker aan de verse gemberthee, al de hele dag.
Mijn avondeten bestond uit een eenpansgerecht met gehakt, ui, aardappelschijfjes, paprika en een restje witte bonen in tomatensaus. Toe verse ananas.
Geen zin in koken, uitgeput van de werkweek! Zoon at ovenpatat, twee slavinken en een banaan, ik aspergesoep en vier Hollandse Nieuwe!
Straks lekker in pyjama op de bank aan de rose en hapjes als kaasblokjes, ham met augurk en chips.
Kepperzinin!
Rooibos IJsthee en een handje nootjes-rozijntjes-mix.
Nu muesli en vanavond bami. Gisteren al gemaakt dus lekker makkelijk.
BE, ik hou ook van dat soort maaltijden (gehakt, aardappel, bonen enz.).

Vanavond weer eens een Iglo zak. Kip met pasta. Was van plan een schotel met kabeljauw te maken, maar uitgesteld tot morgen.
Die kabeljauw vanmorgen uit de vriezer gehaald. Niet helemaal fijn om tot morgen te bewaren, maar het moet maar.
Hier restje pittige tomatensoep (zelfgemaakt) met verse aardappel erdoor om de maag beter te vullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven